Ga jij ook dan?Rob* schreef:denk dat 10 uur ook het beste is voor de hondjes en ook de drukte is dan veel minder.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Juli Landgoed Groeneveld Baarn
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaahhaha, ik dacht al.............. Raisie vindt die grote vissenogen ook eng! (om over haar vrouwtje maar niet te spreken)Teckelgek schreef:Wat zei ik nou?
Dooie vis en ik bedoelde dooie dieren. Het zal wel komen door die enge foto's van die kabeljauwkoppen die ik net in een ander topic heb gezien :N: :N: .
Als het warm is en 's morgens wordt gelopen is het jammer voor Natasja, maar Rais vindt een goed gevulde vriezer belangrijker

Volgende keer beter!

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee joh, volgens mij alleen ik en Yvette.Zoek stok! schreef:Eind van de middag dan? Als iedereen afhaakt omdat het 's ochtends is, is natuurlijk ook niet leuk!
En die keuze heb ik zelf gemaakt.......... nou ja, Raisa's maag dan

Maar als het eind v.d. middag wordt vind ik het natuurlijk helemaal goed!

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Zoek stok!
- Zeer actief
Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.
We kunnen het er ook op wagen op het middag van de dag, met het risico dat veel mensen afzeggen als het warm is (waaronder ik). Zeg jij het maar!

Linda, Izzie en Bram
- Mit
- Zeer actief
Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef:Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.
We kunnen het er ook op wagen op het middag van de dag, met het risico dat veel mensen afzeggen als het warm is (waaronder ik). Zeg jij het maar!

Nee, maar we kunnen kijken hoe het gaat, is het te warm, dan wandelen we gewoon niet verder maar zoeken schaduw op waar we kunnen gaan zitten en kletsen. De honden kunnen dan zelf uitmaken of ze spelen of ook even gaan liggen. Is dat geen idee?
- Zoek stok!
- Zeer actief
Doen we!Jinx schreef:Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef:Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.
We kunnen het er ook op wagen op het middag van de dag, met het risico dat veel mensen afzeggen als het warm is (waaronder ik). Zeg jij het maar!![]()
Nee, maar we kunnen kijken hoe het gaat, is het te warm, dan wandelen we gewoon niet verder maar zoeken schaduw op waar we kunnen gaan zitten en kletsen. De honden kunnen dan zelf uitmaken of ze spelen of ook even gaan liggen. Is dat geen idee?

Linda, Izzie en Bram
Lijkt mij uitstekend. Ik geloof dat de trein van Marloes om 9.45 of zo aankomt, dus kunnen wij er om 10.00 zijn.Jinx schreef:Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef:Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.
We kunnen het er ook op wagen op het middag van de dag, met het risico dat veel mensen afzeggen als het warm is (waaronder ik). Zeg jij het maar!![]()
Volgens mij is Natasja de enige die dan niet kan, of vergis ik me?
- Mit
- Zeer actief
Okee danZoek stok! schreef:Doen we!Jinx schreef:Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef:Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.

- Mit
- Zeer actief
Ik weet het niet precies. Ik denk dat ik dit doe: Alle mensen die meewillen en kunnen: Stuur mij even een PB, dan maak ik hier gewoon elke keer een aangevuld lijstje, en dan weten we wie er meegaan. Ik kan in elk geval het begin van het lijstje maken:Teckelgek schreef:Lijkt mij uitstekend. Ik geloof dat de trein van Marloes om 9.45 of zo aankomt, dus kunnen wij er om 10.00 zijn.Jinx schreef:Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef:Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!Jinx schreef:Maken we 2 groepen hahahahaha. Ik kan dus namelijk niet eind van de middag, ik krijg dan vrienden op bezoek die het weekend blijven. Want met die hitte is eind van de middag ook echt laat in de middag, om 4 uur is het dan nog stikheet.
Merit
Linda
Marloes
Ariane
Klopt helemaalRob* schreef:Teckelgek schreef:Ja hoor, daar heb je hem weerRob* schreef:en in de middag?Zoek stok! schreef:Ik kom zeker. Of het nou in de ochtend of de namiddag is, maakt mij niet uit.![]()
nou ik vraag me gewoon af of de middag nog zin heeft, het is enorm druk dan en als het warm word doe je werkelijk niet een enkele hond plezier, ja ze kunnen wandelen maar als honden samen zijn lopen ze elkaar half dood.
Dan is de ochtend of de namiddag veel geschikter toch?

Ik vergis me idd, Yvette kan ook niet dan.Jinx schreef:Ik weet het niet precies. Ik denk dat ik dit doe: Alle mensen die meewillen en kunnen: Stuur mij even een PB, dan maak ik hier gewoon elke keer een aangevuld lijstje, en dan weten we wie er meegaan. Ik kan in elk geval het begin van het lijstje maken:Teckelgek schreef:Lijkt mij uitstekend. Ik geloof dat de trein van Marloes om 9.45 of zo aankomt, dus kunnen wij er om 10.00 zijn.Jinx schreef:Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het parkZoek stok! schreef: Als jij niet kunt, gaan we natuurlijk niet aan het eind van de middag gekkie!
Merit
Linda
Marloes
Ariane
Goed plan, een PB, dan komt er duidelijkheid

- Mit
- Zeer actief
Ja, daarom. En ik plaats gewoon elke keer een nieuw bericht met lijstje, dan hoef ik 1 bericht niet 100 keer te wijzigen, is makkelijker.Teckelgek schreef:Ik vergis me idd, Yvette kan ook niet dan.Jinx schreef:Ik weet het niet precies. Ik denk dat ik dit doe: Alle mensen die meewillen en kunnen: Stuur mij even een PB, dan maak ik hier gewoon elke keer een aangevuld lijstje, en dan weten we wie er meegaan. Ik kan in elk geval het begin van het lijstje maken:Teckelgek schreef:Lijkt mij uitstekend. Ik geloof dat de trein van Marloes om 9.45 of zo aankomt, dus kunnen wij er om 10.00 zijn.Jinx schreef: Ik zeg: Een uurtje of 10 smorgens. Als iedereen nou gewoon wat lekkers meeneemt en wat drinken, dan doen we ontbijten in het park![]()
Merit
Linda
Marloes
Ariane
Goed plan, een PB, dan komt er duidelijkheid
Verder klopt dit begin van het lijstje dus wel, dit zijn de mensen die zeker weten meegaan. Mochten er nou mensen zijn die plotseling af moeten zeggen, PB me dan ook even. Ik zal zaterdagochtend nog heel ff de pc aanzetten dan, om te checken of er afzeggingen zijn. Verder ben ik deze week elke avond wel online.
- Mit
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Takkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
-
- Zeer actief
Wat een gedoe, zeg. Maar goed, wat doen we nu??
Er is een heleboel, al dan niet terecht, verwijderd.
Ik vind het erg jammer als de wandeling niet door zou gaan, we hadden er allemaal zoveel zin in. Laten we dat nu niet hierdoor bederven
.
Zullen we gewoon met degenen die in de eerste instantie mee zouden gaan gaan wandelen en er een gezellige ochtend/middag van maken?
Er is een heleboel, al dan niet terecht, verwijderd.
Ik vind het erg jammer als de wandeling niet door zou gaan, we hadden er allemaal zoveel zin in. Laten we dat nu niet hierdoor bederven

Zullen we gewoon met degenen die in de eerste instantie mee zouden gaan gaan wandelen en er een gezellige ochtend/middag van maken?