Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

frank1985
Zeer actief

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door frank1985 »

NicoBorder schreef:Marjoleine: Het is al laat misschien word ik tegelijketijd wel ..... nouja zo laat is het ook nog niet.

Micki laat je hond hier is loslopen over het parcours dan doe ik m'n rondje op wedstrijd tempo kijken wie gelijk krijgt.

Frankie: als je h'm zo dankbaar bent dan doe even beter je best ja.

Waar moet ik beter mijn best in doen dan ? Voor mijn baas ? Nou gelukkig doe ik genoeg mijn best volgens hem. Ik doe wat ik moet doen en voor de rest lekker studeren etc. Dat is mijn werk. Dat mag ik. Goed he... dat heb ik verdiend !!
Dus waarin ik beter mijn best moet doen zie ik niet helemaal eigenlijk.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Ze behandelen die militairen ( je weet toch waar je aan begint!?) veel te goed zelfde met die mietjes van Sebrenica. Wel stoer doen maar niet ingrijpen.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

NicoBorder schreef:Ze behandelen die militairen ( je weet toch waar je aan begint!?) veel te goed zelfde met die mietjes van Sebrenica. Wel stoer doen maar niet ingrijpen.
Zo dan.
Nou, ik zou zeggen, ga jij er maar heen dan.
Kun je het gaan uitleggen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ze behandelen die militairen ( je weet toch waar je aan begint!?) veel te goed zelfde met die mietjes van Sebrenica. Wel stoer doen maar niet ingrijpen.

Moet ik dit echt serieus nemen ? Jij hebt echt geen idee waar je over praat.
Ga je eens verdiepen wat er destijds is gebeurde in Srebrenica en omgeving.
Ik wist inderdaad heel goed waar ik aan begon. Dit is een argument van niets. Bij een schilder die van de ladder valt zeg je toch ook niet eigen schuld ? Dat gaat nergens over. Tevens nogal tegenstrijdig met wat je in de vorige pagina zei. Daar gaf je aan dat militairen voor jou idd een uitzondering zijn. Dus lul jezelf niet zo tegen joh.

Als jij van mening bent dat ik te goed behandeld ben is dat imo ogen een erg domme aanname. Ik kan jou dan absoluut niet meer serieus nemen.

Maar ik nodig je van harte uit om eens bij een veteranen dag langs te komen. Dan mag je proberen dit nog eens je strot uit te krijgen nadat je wat verhalen hebt gehoord.
Zal ik je een data en tijd geven? Je bent serieus van harte welkom.
Laatst gewijzigd door frank1985 op 27 jan 2012 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
NicoBorder

Heel Nederland weet wat er in Srebrenica is gebeurd. Die Nederlanders waren daar om de boel te beschermen nou dat hebben ze verre van gedaan. Ik heb zeker respect voor militairen die Amerikanen weet je wel die lopen ten minste niet zo te janken.

Micki youre lose daar is werkelijk alles mee gezegd.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Vele NicoBordertje leugens verder heeft hij de 80 pagina's gehaald. Dat is op zich een beste slok waard. Die neem ik want die 80 gezwampagina's moet ik toch even verwerken. :jank:
Ik heb zeker respect voor militairen die Amerikanen weet je wel die lopen ten minste niet zo te janken.
Nee, die zeiken over lijken! Klojo. :piew:
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Heel Nederland weet wat er in Srebrenica is gebeurd. Die Nederlanders waren daar om de boel te beschermen nou dat hebben ze verre van gedaan. Ik heb zeker respect voor militairen die Amerikanen weet je wel die lopen ten minste niet zo te janken.

Micki youre loss daar is werkelijk alles mee gezegd.

Ik ben nooit in Srebrenica geweest maar heb erg veel vrienden die daar wel tijdens dutchbat zijn geweest. De situatie ligt wel iets genuanceerder. De politiek heeft daar heel verkeerde beslissingen gemaakt. Als militair werk je voor de regering. De regering beslist hoe jij moet handelen. Dat is dus de militair niet te verwijten.

Ik heb veel met amerikanen samen gewerkt. Bijna alleen maar. Amerika komen in verhouding de meeste militairen terug met PTSS. Niet dat dat iets met janken heeft te maken. Maar ik jou gedachten zal daar wel een link in te vinden zijn.

Wat is je punt ?
Ken jij jongens en meisjes uit Amerika ? Ik wel. Heb dagelijks contact. Hun manier van verwerken is niets anders dan Nederlandse militairen. Je kijkt te veel films.

Maar ik neem aan dat jij mijn uitnodiging aanneemt ?
Laatst gewijzigd door frank1985 op 27 jan 2012 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

NicoBorder schreef:Heel Nederland weet wat er in Srebrenica is gebeurd. Die Nederlanders waren daar om de boel te beschermen nou dat hebben ze verre van gedaan. Ik heb zeker respect voor militairen die Amerikanen weet je wel die lopen ten minste niet zo te janken.
Was heel Nederland er dan?
Je weet niet waar je over praat joh.
Ik zou die uitnodiging van Frank aannemen.
Jaja. Dat kun je van jouw Engels ook zeggen, inderdaad.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

NicoBorder schreef: Micki youre lose daar is werkelijk alles mee gezegd.
:hmmm:
Ik snap echt niet dat jij jezelf nog serieus neemt.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Wilm@ schreef:Vele NicoBordertje leugens verder heeft hij de 80 pagina's gehaald. Dat is op zich een beste slok waard. Die neem ik want die 80 gezwampagina's moet ik toch even verwerken. :jank:
Ik heb zeker respect voor militairen die Amerikanen weet je wel die lopen ten minste niet zo te janken.
Nee, die zeiken over lijken! Klojo. :piew:
En hangen halsbanden om gevangenen....

Joegoslavië werd niet ingegrepen door de VS. Blijkbaar economisch niet interessant genoeg?

Nico/Michael/Kenny/ofhoejeookheet, je bent misschien 20 maar je gedraagt je nog als een puber. Grote waffel, je overal tegen afzetten en natuurlijk is de hele wereld tegen je en hebben ze allemaal ongelijk.
Afbeelding
cybert2
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door cybert2 »

NicoBorder schreef:Zal je baas fijn vinden miet. Ik heb geen academische graat dat is slechts een kwestie van tijd maar ik heb zo'n vermoeden dat de diploma's die ik wel heb alsnog hoger zijn dan die van jou.
Het is graad, flapdr*l. Ik vind jou een onbeschofte hork. Wat doe je hier eigenlijk? Get a life.
Groet, Janine
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

jongens dit blijkt alleen maar weer wat voor een psychopaat het is.
Branka
moderator

Asta schreef:jongens dit blijkt alleen maar weer wat voor een psychopaat het is.
Hoop van niet, dan vrees ik dat er binnenkort lijken worden gevonden. Maar een sociopaat is meneertje wel.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Nico, kan ik plus 1 op de komende ISAF dag uitnodiging zetten ?
Afbeelding
Branka
moderator

Dapper dat je het denkt een dag met hem uit te kunnen houden, Frank. Kan mij prettiger gezelschap bedenken.
Nico/Michael/Kenny/ofhoehijookheet doet mij denken aan iemand uit mijn verleden en die wil ik liever niet meer zien. En soortgelijke types zie ik ook liever niet in mijn dagelijkse leven.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Branka schreef:Dapper dat je het denkt een dag met hem uit te kunnen houden, Frank. Kan mij prettiger gezelschap bedenken.
Nico/Michael/Kenny/ofhoehijookheet doet mij denken aan iemand uit mijn verleden en die wil ik liever niet meer zien. En soortgelijke types zie ik ook liever niet in mijn dagelijkse leven.

Joh ik ken dat soort jongens. Grote stoere mond, maar hij gaat het geen dag volhouden hoor. ik geef hem max 2 uurtjes. Dan wil hij snel weer naar zijn zolderkamertje de bink uithangen op internet.
Afbeelding
Branka
moderator

Voorlopig is het een ongeleid projectiel dat driftig zit te typen op dat zolderkamertje.
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Nico, toen die toestand van Joegoslavie speelde lag jij nog in de luiers. Waar praat je eigenlijk over? Je komt net kijken. Wat heb jij nou helemaal meegemaakt?
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

NicoBorder schreef:Zal je baas fijn vinden miet. Ik heb geen academische graat dat is slechts een kwestie van tijd maar ik heb zo'n vermoeden dat de diploma's die ik wel heb alsnog hoger zijn dan die van jou.
Je hebt niet eens ruggengraat :19: .
En die academische moet je ook nog zien te halen.
Gezien jouw (non)verbale 'genialiteit' vermoed ik dat jij voor je 26e nog niet eens klaar bent met je opleiding.

Je gebruikt dure woorden, maar je moet nog leren om die in de juiste context te plaatsen. Daarnaast is zowel je nederlands als je engels taalgebruik nou niet echt sterk te noemen.

En voordat je op mijn taalkennis gaat hakken. IK pretendeer niet geniaal te zijn.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

:piew: :piew: Zeg snotneus ..... kun jij niet ergens anders de bink gaan uithangen en je frustraties uiten?? Overal verstand van maar fatsoenlijk Nederlands uit het toetsenbord krijgen .... ho maar. Zielig figuur ben je :kotz: Waarom heb jij je hier eigenlijk aangemeld? :denken: Vast niet omdat er iemand met een hond over "jouw" fietspad loopt.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Mickie schreef:
Liesbeth schreef:engels taalgebruik nou niet echt sterk te noemen.
Ik vraag me nog steeds af wat'ie nou eigenlijk bedoelde ...
You lose
Your loss
You're loose ...
Beats me :tongue:
Die ene. :LOL:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Zo, net alweer even bijna 10 pagina's bij kunnen lezen... Nico word wel steeds agressiever he.. Wat wíl hij nou eigenlijk bereiken, behalve aandacht?

Ik kwam deze tegen, misschien zouden ze goede vrienden kunnen worden?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1965851 ... speuk.html
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

NicoBorder schreef:Dan ben je dus al schromelijk aan het overdrijven. Met je offers... ( is een andere optie waar op je dit met recht mag zeggen maar dan snap ik niet dat je zo maar 3 weken vol hier kan reageren en dat je in Utrecht woont. ) Maar ik heb meer bereikt ja, sowieso heb ik hogere acedemische diploma's dan jij. Sowieso heb ik met sport meer bereikt dan jij. Maatschappelijk praten we over zulke andere dingen dat dat niet te vergelijken valt.

Wat betreft discussie: Zie bovenstaande post, slaat nergens op wat je zegt. Dat doe je al tig pagina's: een kat in het nauw sprong dat is het.

Maar moet jij niet je excuses aanbieden op de manier waarop jij mij hier probeert te beschadigen? Slaat namelijk nergens op zonder onderbouwing. Dat is dus de reden dat ik niet beleefd ben tegen Frank trouwens.
Nou kun je 100 keer een superacadémieken status hebben en ook al zou je een wetenschappelijk bedrijfskundig genie zijn.
We zitten hier op deze planeet ook met andere mensen en in de omgang met andere mensen schiet je hopeloos te kort.
Jammer voor je want je hebt op deze manier een sociaal onbewoond eiland gekrëeerd (weet niet of de interpunctie klopt maar dat boeit me ff niet) en voor je nu gaat blaten van ooh ja ik heb vrienden en vriendinnen , tja iedere idioot krijgt medestanders en volgers (ga de geschiedenis er maar op na)
Affijn Nicootje blaat maar lekker verder wij vermaken ons wel .*pakt alvast het breiwerk weer op*
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Lager dan laag dit.. :kotz: :kotz:
Afbeelding
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

frank1985 schreef:

Ik kan jou dan absoluut niet meer serieus nemen.
Deed je dat nog dan? :LOL: Nico is toch serieus de grootste debiel op aarde? :mrgreen:
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

:hmmm:
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Branka schreef:Dapper dat je het denkt een dag met hem uit te kunnen houden, Frank. Kan mij prettiger gezelschap bedenken.
frank1985 schreef:Joh ik ken dat soort jongens. Grote stoere mond, maar hij gaat het geen dag volhouden hoor. ik geef hem max 2 uurtjes. Dan wil hij snel weer naar zijn zolderkamertje de bink uithangen op internet.
:pffff: NIco, of hoe hij maar mag heten, durft zijn gezicht echt niet te laten zien, zolang hij anoniem blijft durft hij wel, maar verder....... :piew: :kotz:
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
NicoBorder

Ik ga wel mee, zeg maar wanneer. Niet zeuren als ik er een paar aan het huilen maak. Maar nu ga ik naar Houffalize ciaoo.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Mickie schreef:
Liesbeth schreef:engels taalgebruik nou niet echt sterk te noemen.
Ik vraag me nog steeds af wat'ie nou eigenlijk bedoelde ...
You lose
Your loss
You're loose ...
Beats me :tongue:

Ooit komt het nog wel eens goed met die academische graaT :LOL:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Tara schreef:
Gon schreef:
:pffff: NIco, of hoe hij maar mag heten, durft zijn gezicht echt niet te laten zien, zolang hij anoniem blijft durft hij wel, maar verder....... :piew: :kotz:
Niemand is anoniem op het internet, wen er maar vast aan knullie.

Nee, dat is waar, iedereen valt te achterhalen......
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”