Julio wil alleen nog niet echt eten, ik probeer het nog wel een keer na de laatste wandeling. En anders morgenochtend maar want laten staan met de twee vreetschuren van mij is niet echt een optie

Moderator: moderatorteam
Zal wel een nawerking zijn van de drukke dag vandaag. Dat komt vanzelf wel goed.Gollum schreef:Het is zo leuk om 3 honden te horen snurken![]()
Julio wil alleen nog niet echt eten, ik probeer het nog wel een keer na de laatste wandeling. En anders morgenochtend maar want laten staan met de twee vreetschuren van mij is niet echt een optie
Ja heerlijk! Het scheelt ook dat het doodstil is hier en de dames ook op 1 oor liggen. Als ik opsta om naar de wc te gaan ofzo loopt hij wel achter me aan maar dat is wel logisch. Ben benieuwd wat hij vannacht doet, we hebben een open trap naar boven en ik las al dat hij daar wat moeite mee heeft. Maar met een beetje mazzel blijft hij gewoon beneden liggen bij Gol.DeDiana schreef:Zal wel een nawerking zijn van de drukke dag vandaag. Dat komt vanzelf wel goed.Gollum schreef:Het is zo leuk om 3 honden te horen snurken![]()
Fijn dat hij al zo goed op zijn gemak is en lekker ligt te snurken!
Ptje schreef:Aaach lieve Cosy, kan dat zijn dat ik dat al op facebook gelezen heb?
Wel fijn dat ze nu een finn huisje heeft gevonden.
Haha, een paar jaar, dan had ik haar al lang op straat gezet.Tamara/Bayko schreef:Fijn voor CosyMaar goed ook. Als ze nog heel veel langer bij je had gezeten (een paar jaar ofzo
) was ik haar komen dognappen
Ik gok zomaar dat hij, als de andere honden beneden bleven, ook beneden is geblevenGollum schreef:Ben benieuwd wat hij vannacht doet, we hebben een open trap naar boven en ik las al dat hij daar wat moeite mee heeft. Maar met een beetje mazzel blijft hij gewoon beneden liggen bij Gol.
Hij is inderdaad beneden gebleven, hij doet af en toe wel een poging om een paar treden op te gaan maar bedenkt zich dan. Ik moedig hem ook maar niet aan.Lemuria schreef:Ik gok zomaar dat hij, als de andere honden beneden bleven, ook beneden is geblevenGollum schreef:Ben benieuwd wat hij vannacht doet, we hebben een open trap naar boven en ik las al dat hij daar wat moeite mee heeft. Maar met een beetje mazzel blijft hij gewoon beneden liggen bij Gol.Maar als iedereen naar boven is, wil hij er toch ook graag bij, dan sjort hij zichzelf de trap op. Alleen trap af vond hij hier dood eng. Fijn dat het zo goed gaat met het manneke
Ja aan Juul heptie malingGollum schreef:Hij is inderdaad beneden gebleven, hij doet af en toe wel een poging om een paar treden op te gaan maar bedenkt zich dan. Ik moedig hem ook maar niet aan.Lemuria schreef:Ik gok zomaar dat hij, als de andere honden beneden bleven, ook beneden is geblevenGollum schreef:Ben benieuwd wat hij vannacht doet, we hebben een open trap naar boven en ik las al dat hij daar wat moeite mee heeft. Maar met een beetje mazzel blijft hij gewoon beneden liggen bij Gol.Maar als iedereen naar boven is, wil hij er toch ook graag bij, dan sjort hij zichzelf de trap op. Alleen trap af vond hij hier dood eng. Fijn dat het zo goed gaat met het manneke
Hij deed net al een stuk rustiger tussen de konijnen! En hij luistert beter naar Goelio dan naar Juul
filmpje:
https://www.facebook.com/nienke.nieuw1/ ... 705786710/
Ja ik heb een open trap met een enge draai erin.Lemuria schreef:Ja aan Juul heptie malingGollum schreef:Hij is inderdaad beneden gebleven, hij doet af en toe wel een poging om een paar treden op te gaan maar bedenkt zich dan. Ik moedig hem ook maar niet aan.Lemuria schreef:Ik gok zomaar dat hij, als de andere honden beneden bleven, ook beneden is geblevenGollum schreef:Ben benieuwd wat hij vannacht doet, we hebben een open trap naar boven en ik las al dat hij daar wat moeite mee heeft. Maar met een beetje mazzel blijft hij gewoon beneden liggen bij Gol.Maar als iedereen naar boven is, wil hij er toch ook graag bij, dan sjort hij zichzelf de trap op. Alleen trap af vond hij hier dood eng. Fijn dat het zo goed gaat met het manneke
Hij deed net al een stuk rustiger tussen de konijnen! En hij luistert beter naar Goelio dan naar Juul
filmpje:
https://www.facebook.com/nienke.nieuw1/ ... 705786710/Hij wenst wel met z'n volledige naam aangesproken te worden: "Ghoeliooooooooonyyyy"
Spaanse trots he.
Heb jij een open trap, als in, treden waar je tussendoor kan kijken? Ik heb gewoon een dichte en daar durft hij prima op te lopen in ieder geval
hahaha! Ja wel he!Paisley schreef:Ik snap nu waarom je Mika wel eens schreeuwkip hebt genoemd![]()
Ze gaat bij mijn zus wonen, vind het erg leuk dat ik haar van dichtbij kan volgen ^^Sanner schreef:Kleine dondersteen die Ziggy! Maar idd super knap dat hij dat koekje kwam brengen.![]()
Ik had het hier nog niet neer gezet maar Cosy heeft ook een huisje gevonden! Ze moet nog even wachten want haar nieuwe baasjes gaan eerst op vakantie. Eind juni gaat ze verhuizen!![]()
En zo'n kattenkiller is ze echt niet. Ik vond net twee kittens en ze was er heel lief tegen, wel wat te opdringerig maar niet gemeen! Knap hondje!
Haha, wat goed van Sanne dat ze als voorwaarde heeft gesteld dat er updates moeten blijven komen van CosyJaaaaa cosy komt bij ons wonen♡ we hebben er heel veel zin in:)
Stiekem zijn we nog aan het denken voor een andere naam. Maar we komen er nog niet helemaal uit.
we hebben nu al zulke leuke spulletjes gekocht hier^^
Jaaa, super leuk! Maak straks maar lekker veel foto's van d'r!Eefsel schreef:Ze gaat bij mijn zus wonen, vind het erg leuk dat ik haar van dichtbij kan volgen ^^Sanner schreef:Kleine dondersteen die Ziggy! Maar idd super knap dat hij dat koekje kwam brengen.![]()
Ik had het hier nog niet neer gezet maar Cosy heeft ook een huisje gevonden! Ze moet nog even wachten want haar nieuwe baasjes gaan eerst op vakantie. Eind juni gaat ze verhuizen!![]()
En zo'n kattenkiller is ze echt niet. Ik vond net twee kittens en ze was er heel lief tegen, wel wat te opdringerig maar niet gemeen! Knap hondje!
Hee wat goed, jullie hebben je hier ook echt aangemeld!ramboschat schreef:Jaaaaa cosy komt bij ons wonen♡ we hebben er heel veel zin in:)
Stiekem zijn we nog aan het denken voor een andere naam. Maar we komen er nog niet helemaal uit.
Eefsel schreef:Ze gaat bij mijn zus wonen, vind het erg leuk dat ik haar van dichtbij kan volgen ^^Sanner schreef:Kleine dondersteen die Ziggy! Maar idd super knap dat hij dat koekje kwam brengen.![]()
Oh wat leuk zus van Eefsel. Moet je volgende keer ook maar mee op het HF etentjeramboschat schreef:Jaaaaa cosy komt bij ons wonen♡ we hebben er heel veel zin in:)
O, ik ben echt verschrikkelijk wat dat betreft, ik loop echt voortdurend zo tegen ze te babbelen-Lilo- schreef:Wat leuk om jou zo te horen op dat eerste filmpje Diana. Zo loop ik ook het liefst met Lola, gezellig babbelend en dan heb je zo'n heerlijk blij hondje.
En ze leren ook veel door dat gebabbel hoor!DeDiana schreef:O, ik ben echt verschrikkelijk wat dat betreft, ik loop echt voortdurend zo tegen ze te babbelen-Lilo- schreef:Wat leuk om jou zo te horen op dat eerste filmpje Diana. Zo loop ik ook het liefst met Lola, gezellig babbelend en dan heb je zo'n heerlijk blij hondje.![]()
Mijn buurvrouw legde eens ooit aan mijn buurman uit wie ik was: 'die vrouw die altijd in de tuin tegen haar honden praat'![]()
Maar volgens mij vinden ze dat gebabbel best gezellig.