Wat een prachtig stel!Marlett schreef:Wat een lief duo: Modestos (prachtige) zusjes Adele en Aline zoeken fijn thuis
€ 710,00
http://link.marktplaats.nl/m1547480140? ... ialbuttons

Moderator: moderatorteam
Wat een prachtig stel!Marlett schreef:Wat een lief duo: Modestos (prachtige) zusjes Adele en Aline zoeken fijn thuis
€ 710,00
http://link.marktplaats.nl/m1547480140? ... ialbuttons
Bonny en Clyde zijn weer beschikbaardagmar88 schreef:Ik vind het verdacht, een duo huskymixen van een jaar als perfecte hond. Wat wordt er niet gezegd?
Ze zijn prachtig, maar ik houd mijn hart vast voor Bonny en Clyde taferelen.
Ja, dat was bekend hier. Dat ze zo veel wolf zijn niet.Galga's schreef: Bonny en Clyde zijn weer beschikbaar
Ze blijken voor 34% uit wolf te bestaan, 50% windhond en nog wat husky en herder. Prachtig zijn ze wel. De originele eigenaar is overigens bekend, maar heeft ze nooit geclaimed
Hier gaat mijn hart ook wel sneller van kloppen. Maar lijkt me geen makkelijkeNanna schreef:Dat is wel een heel leuke kop, hahaha. Zo'n tekenfilmhoofd.Galga's schreef:
Ze blijken voor 34% uit wolf te bestaan, 50% windhond en nog wat husky en herder.
Maar evengoed sla ik over.
Wat een verhaal zit daar achter zeg , vraag me af hoeveel kans deze honden hebben op ooit een goed leven.Galga's schreef:Bonny en Clyde zijn weer beschikbaardagmar88 schreef:Ik vind het verdacht, een duo huskymixen van een jaar als perfecte hond. Wat wordt er niet gezegd?
https://www.facebook.com/carina.donkers ... 7895898604
Ze blijken voor 34% uit wolf te bestaan, 50% windhond en nog wat husky en herder. Prachtig zijn ze wel. De originele eigenaar is overigens bekend, maar heeft ze nooit geclaimed
Ja, dat doet die windhond. Coyote zit in de embark rassentest. En ook daar blijkbaar nog een flinke overlap, kijk maar naar z'n "wolfiness" score.Nanna schreef:Ik zie daar trouwens veel meer coyote in dan wolf.
Ik geloof dat het in Amerika echt een ding is, net als dat daar idioten zijn die tijgers en whatnot houden zijn er ook idioten die wolven houden en ze kruisen met honden. En er zijn klaarblijkelijk dus ook best veel idioten daar die die pups dan weer kopen.Johnny Jones schreef:Wie bedenkt nou om zijn (kruising) windhond met iets wolferigs te kruisen. Waarom zou je dat doen?![]()
Die wolfhybriden, zijn dat producten van een natuurlijke dekking? Waar haal je in hemelsnaam een wolf vandaan om je teef te dekken? Dat vraag ik me oprecht af.
Is in het geval van deze honden de fokker niet te achterhalen? Een beetje serieuze fokker voelt zich toch verantwoordelijk voor de herplaatsing van zijn fokproducten.
Zie die wolfhybriden in VS regelmatig voorbij komen op FB, erg mooi maar niet als huishond te houden. Ze hebben dan een groot buitenverblijf met een hoog hek. En reken maar dat daar veel domme reacties op komen: OMG I want one tooooooooo.mijke schreef:Ik geloof dat het in Amerika echt een ding is, net als dat daar idioten zijn die tijgers en whatnot houden zijn er ook idioten die wolven houden en ze kruisen met honden. En er zijn klaarblijkelijk dus ook best veel idioten daar die die pups dan weer kopen.Johnny Jones schreef:Wie bedenkt nou om zijn (kruising) windhond met iets wolferigs te kruisen. Waarom zou je dat doen?![]()
Die wolfhybriden, zijn dat producten van een natuurlijke dekking? Waar haal je in hemelsnaam een wolf vandaan om je teef te dekken? Dat vraag ik me oprecht af.
Is in het geval van deze honden de fokker niet te achterhalen? Een beetje serieuze fokker voelt zich toch verantwoordelijk voor de herplaatsing van zijn fokproducten.
Die honden kunnen dan toch geen normaal bestaan meer leiden? Ja in een dierentuin dan. Maar als 'huisdier' is het onbegonnen.Galga's schreef:Bonny en Clyde zijn weer beschikbaardagmar88 schreef:Ik vind het verdacht, een duo huskymixen van een jaar als perfecte hond. Wat wordt er niet gezegd?
https://www.facebook.com/carina.donkers ... 7895898604
Mooie instagram foto's maken in een kooi met stroomdraad onder en boven.Nanna schreef: Maar hé, je kunt dan wel met je wolventrui over je schouders pochen dat je kruising wolven hebt en dus een soort van dierenfluisterende Mowgli bent.
Samen delen?Zinodo schreef:Agos![]()
![]()
Ja hoor, ik ben niet moeilijkZinodo schreef:Als ik die bordertje maar krijg vind ik het bestpetra1 schreef:Samen delen?Zinodo schreef:Agos![]()
![]()
Jij er ook een?Frootje schreef:Ahh die eerste.
Ik wil die met die groene riem en die met die beige halsband welZinodo schreef:Nee dan is het goed
Het is echt dat ik er al 4 heb, maar anders zou ik er best voor willen gaan.hakunamatata schreef:Aline, regel jij het even?
Ja, ik kwam het op FB tegen. Zo sneuCélie schreef:Dit was toch dat gedumpte nest?petra1 schreef:Het is echt dat ik er al 4 heb, maar anders zou ik er best voor willen gaan.hakunamatata schreef:Aline, regel jij het even?
Ik vind ze echt heel erg leuk
Omdat ik er ook zo bij zatHeavy schreef:oooooh waarom doe je dat nou ?
Ik gun ze allemaal een fantastisch baasje, ik hoop echt dat ze heel snel weg zijn.alinelaila schreef:Werk te doen zie ikhakunamatata schreef:Aline, regel jij het even?![]()
Ja, ze zijn heel leuk! Voorlopig nog niet te reserveren, maar zodra dat kan gok ik dat ze heel snel weg zijn.
Wat snap je niet? Het staat niet voor niets in het stille liefdes topic. Voor nu past het totaal niet bij ons. Ik ben niet dom ofzo, wat denk je wel nietHeavy schreef:mijke schreef:Deze hond
https://www.hhin.nl/index.php?option=co ... nd&id=3539
De beschrijving is net alsof ik over Oor lees, in haar jonge jaren.
Dat snap ik eerlijk gezegd niet . Kan niet met kinderen,kan niet in een park of drukke omgeving worden uitgelaten . Ik vind het geen hond voor in een stad. Is graag in de tuin en je hebt geen tuin.
Dat dacht ik ook. En Sofi'tje is al vanaf pup een stille liefde van mij, dus het is niet gek dat ik deze ukken ook zo leuk vindalinelaila schreef:Weet je dat dat echt het eerste was wat ik dacht toen ik ze zag? Ze zijn nog iets kleiner dan Sofi denk ik, maar het uiterlijk deed me er enorm aan denken.Sandra&co schreef:Allemaal Sofi'tjes
Het was retorisch, je had jezelf al verraden toen je dacht dat ik deze hond wilde nemenHeavy schreef:wil je daar echt antwoord op?