ten detrimente: ten nadele vanalma2 schreef:wasda detrimenteNanna schreef:Wat een topic, ik krijg er constipatie van.
Oftewel, dit gaat weer zwaar ten detrimente van mijn ingewanden.
ja ik weet het, nog zo'n oen![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kadavers en ingewanden, moet dat op de foto?
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Nee mevrouw, dat wist ik niet. Mag ik u hartelijk danken, weer wat geleerdNanna schreef:Wist u dat ten detrimente van 'ten nadele van' betekent?
http://www.vlaanderen.be/servlet/Satell ... cle&c=Page

- alm@
- moderator
Heb je de van Dale bij de handmarian* schreef:ten detrimente: ten nadele vanalma2 schreef:wasda detrimenteNanna schreef:Wat een topic, ik krijg er constipatie van.
Oftewel, dit gaat weer zwaar ten detrimente van mijn ingewanden.
ja ik weet het, nog zo'n oen![]()

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
- alm@
- moderator
Oh, het klinkt in elk geval heel beschaafd, hoef je je niet te generen als je er in de drogist naar vraagtNanna schreef:Tena "you're such a lady" inlegluiers....alma2 schreef:Schijn je speciale dames euhh luiers voor te hebbenTeckelgek schreef:Ik krijg geen constipatie van dit topic, ik pies in mijn broek van het lachen

Ik ben geen oud wijf en condooms heb ik niet nodigNanna schreef:Nee, die kun je gewoon samen met de ribbel-annex smaakjescondooms om laten roepenalma2 schreef:Oh, het klinkt in elk geval heel beschaafd, hoef je je niet te generen als je er in de drogist naar vraagtNanna schreef:Tena "you're such a lady" inlegluiers....alma2 schreef: Schijn je speciale dames euhh luiers voor te hebben![]()
"Anjáá, hebben wij nog van die pisluiers voor oude wijven op voorraad?"

Al smaken ze nog zo lekker of hebben ze nog zulke geweldige ribbeltjes

Welke kant gaat dit topic nu weer uit :N:
-
- Erelid
- Contacteer:
- Joy C
- Zeer actief
goeiemorgen, lekker uitgeslapen?Essy schreef:Teckelgek schreef:Essy schreef:Hebben jullie iets met elkaarBenthor schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik was het alleen niet eens met je mening.Sorry maar ik heb Anna Penta nogal hoog zitten.
![]()
Benthor doet het met EstherK
![]()
verrek het is dezelfde hond.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Pepie
- Zeer actief
Dat doet die alma constantTeckelgek schreef:Ik ben geen oud wijf en condooms heb ik niet nodigNanna schreef:Nee, die kun je gewoon samen met de ribbel-annex smaakjescondooms om laten roepenalma2 schreef:Oh, het klinkt in elk geval heel beschaafd, hoef je je niet te generen als je er in de drogist naar vraagtNanna schreef: Tena "you're such a lady" inlegluiers....![]()
"Anjáá, hebben wij nog van die pisluiers voor oude wijven op voorraad?"![]()
Al smaken ze nog zo lekker of hebben ze nog zulke geweldige ribbeltjes![]()

- alm@
- moderator
Je vermeldt zelf dat je in je broek plastTeckelgek schreef:Ik ben geen oud wijf en condooms heb ik niet nodigNanna schreef:Nee, die kun je gewoon samen met de ribbel-annex smaakjescondooms om laten roepenalma2 schreef:Oh, het klinkt in elk geval heel beschaafd, hoef je je niet te generen als je er in de drogist naar vraagtNanna schreef: Tena "you're such a lady" inlegluiers....![]()

- Maxiem
- Zeer actief
Dat zeg ik ook. Ik kan inderdaad geen lief lammetje slachten om het daarna op te eten, maar ik eet wel lamsboutje. Maar dat is mijn gevoel. Ik vind het niet erg als andere mensen dat wel doen, fijn voor hen dat ze dat kunnen. Kijk, ik snap dat Anna Penta dat niet kan, misschien kan ik het ook wel niet. Maar ik vind het geen ziekelijk idee.Stang schreef:
Misschien is het wel hypocriet hoor, maar ergens trekt iemand gewoon 'grenzen'.
Ik denk dat jij ook geen lammetje gaat doden, het daarna in stukken snijden en dan van een heerlijk lamsboutje gaat genieten.
Daarentegen koop je het misschien wel bij de slager?
Dat zou je ook hypocriet kunnen noemen net zoals ik de zelf gevangen palingen van Pieter in het najaar (die ik levend heb gezien) niet door mijn strot krijg. Dan word ik ook van hypocrisie beticht.
Ik zou dus ook niet mijn hond zo'n heel konijn voeren, dat kan ik gewoon nietMaar ik koop gerust diepvries-prut waar konijn in verwerkt is.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Komt spuit 11 ook nog even
Aan de foto's stoor ik mij absoluut niet. Ik barf zelf niet maar het lijkt mij wel mooi om te zien hoe mijn honden (als ze het al lusten
), vers vlees zouden verorberen.
Maar! Ik moet er niet aan denken dat er ergens een stukje achterblijft op een onherleidbare plek waar na enige tijd de maden uitkruipen :N:

Aan de foto's stoor ik mij absoluut niet. Ik barf zelf niet maar het lijkt mij wel mooi om te zien hoe mijn honden (als ze het al lusten

Maar! Ik moet er niet aan denken dat er ergens een stukje achterblijft op een onherleidbare plek waar na enige tijd de maden uitkruipen :N:
- Maxiem
- Zeer actief
Geloof me, er blijft niets achterCleo schreef:Komt spuit 11 ook nog even![]()
Aan de foto's stoor ik mij absoluut niet. Ik barf zelf niet maar het lijkt mij wel mooi om te zien hoe mijn honden (als ze het al lusten), vers vlees zouden verorberen.

- Annelies
- Zeer actief
Ik vind dit alles ranziger dan een geitenkop...met of zonder oogjes...alma2 schreef:Je vermeldt zelf dat je in je broek plastTeckelgek schreef:Ik ben geen oud wijf en condooms heb ik niet nodigNanna schreef:Nee, die kun je gewoon samen met de ribbel-annex smaakjescondooms om laten roepenalma2 schreef: Oh, het klinkt in elk geval heel beschaafd, hoef je je niet te generen als je er in de drogist naar vraagt![]()
Welke kant gaat dit topic nu weer uit :N:Er wordt goed bedoeld geadviseerd hoe je met dergelijke ongemakjes om kunt gaan

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Hmm...wellicht iets voor het voorjaar. Kunnen ze in de 'tuin' eten. Lees: achterplaatsjeMaxiem schreef:Geloof me, er blijft niets achterCleo schreef:Komt spuit 11 ook nog even![]()
Aan de foto's stoor ik mij absoluut niet. Ik barf zelf niet maar het lijkt mij wel mooi om te zien hoe mijn honden (als ze het al lusten), vers vlees zouden verorberen.
Maar! Ik moet er niet aan denken dat er ergens een stukje achterblijft op een onherleidbare plek waar na enige tijd de maden uitkruipen :N:De hele omgeving wordt nog 3 keer nagekeken op achtergebleven stukjes

Gisterenavond heeft Miep op bed aan een aardig botje gekluifd (schapen-knie ofzo). Veel merg erin. Ze deed het op Pieter's helft, en ik lag er lekker naast te genieten van de geluiden.Cleo schreef:Hmm...wellicht iets voor het voorjaar. Kunnen ze in de 'tuin' eten. Lees: achterplaatsje
Maar toen Pieter boven kwam (en het bot inmiddels leeggeschraapt was), was het "jakkieeeeeeee!" Helemaal vet dus aan zijn voeteneind haha, maar alle stukjes waren op hoor

Niet zeuren. Of nu je bed verschonen, of leg er maar een handdoek op. Vanochtend zag ik een handdoek uit bed steken. En vanavond hebben we de bedden maar verschoond
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Hier keek een Makreel Laika vanmiddag heel liefelijk aan, gerookt en al (niet door mij zelf gerookt of berookt), en het mormel vrat in notime die Makreel op, met oogjes en de hele rataplan erbij 

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- alm@
- moderator
Ben je niet bang dat er van alles in je matras gaat zittenMarion. schreef:Gisterenavond heeft Miep op bed aan een aardig botje gekluifd (schapen-knie ofzo). Veel merg erin. Ze deed het op Pieter's helft, en ik lag er lekker naast te genieten van de geluiden.Cleo schreef:Hmm...wellicht iets voor het voorjaar. Kunnen ze in de 'tuin' eten. Lees: achterplaatsje
Maar toen Pieter boven kwam (en het bot inmiddels leeggeschraapt was), was het "jakkieeeeeeee!" Helemaal vet dus aan zijn voeteneind haha, maar alle stukjes waren op hoor![]()
Niet zeuren. Of nu je bed verschonen, of leg er maar een handdoek op. Vanochtend zag ik een handdoek uit bed steken. En vanavond hebben we de bedden maar verschoond![]()
![]()

Kopen we een nieuwealma2 schreef:Ben je niet bang dat er van alles in je matras gaat zittenStraks wandelt je matras weg :N:

Valt best mee hoor. Er ligt een molton onder en een hoeslaken. En daarboven op een dekbed met hoeslaken, alleen was die dus wat naar boven geschoven.
Als er iets uit het matras gaat kruipen, wordt het tijd om hem in stukken te knippen en de kliko in te doen

- Pepie
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Max eet ook echt niet op bed hoor! Wat ze ook eet, dat doet ze maar lekeer in haar eigen mandjepepie schreef:Nou kunnen jullie lullen wat je wil, maar ik laat mijn honden echt niet op bed eten.![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Of je matras of dekbed gaat uit zich zelf spontaan: "goede morgen" zeggen, dat is nog erger!alma2 schreef:Ben je niet bang dat er van alles in je matras gaat zittenMarion. schreef:Gisterenavond heeft Miep op bed aan een aardig botje gekluifd (schapen-knie ofzo). Veel merg erin. Ze deed het op Pieter's helft, en ik lag er lekker naast te genieten van de geluiden.Cleo schreef:Hmm...wellicht iets voor het voorjaar. Kunnen ze in de 'tuin' eten. Lees: achterplaatsje
Maar toen Pieter boven kwam (en het bot inmiddels leeggeschraapt was), was het "jakkieeeeeeee!" Helemaal vet dus aan zijn voeteneind haha, maar alle stukjes waren op hoor![]()
Niet zeuren. Of nu je bed verschonen, of leg er maar een handdoek op. Vanochtend zag ik een handdoek uit bed steken. En vanavond hebben we de bedden maar verschoond![]()
![]()
Straks wandelt je matras weg :N:

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier