Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En ik stel voor om sowieso niet te wachten op mensen, daar is de groep te groot voor. Verzamelen om 13.00 uur en vertrekken om 13.10 uur. Als je vreest te laat te komen omdat je nogal verdwalerig bent oid, vraag dan even om een telefoonnummer van mij of Reini. Dan bel je als je er bent en vertellen wij je waar we in de Soesterduinen zijn zodat je toch nog aan kunt sluiten.
Inge O met ??
Bekkie met Teun
Geneviève met Ameno
Mir@n met Aidah, Panco, Gaia en Bones?
Suus met Mowan en Elmo
Brigitte met Alano
Eternal
Corason del perro
Annie met Kasper
Jessica met Fritz, Kiefer en Lijfje
Kunnen deze mensen misschien met zekerheid aangeven of jullie komen, of niet? Anders staan we zo lang te wachten voordat we gaan lopen
Ik kan ook nog niet met zekerheid aangeven of ik kom. Als ik kom dan zorg ik dat ik op tijd ben! Of misschien kan iemand anders even een mobiel nr PB' en dat als ik onderweg ben en vertraging oploop op wat voorn manier dan ook, dat ik even kan bellen.
Jes, als je wilt, kan je mee rijden.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Dank je, maar ik denk dat hilje wel wil rijden in wim's auto, is meer ruimte ook voor de ligstoel en ik moet nog steeds plat op de achterbank want ik kan nog niet zitten .
Hutsje schreef:Dank je, maar ik denk dat hilje wel wil rijden in wim's auto, is meer ruimte ook voor de ligstoel en ik moet nog steeds plat op de achterbank want ik kan nog niet zitten .
Hutsje schreef:Dank je, maar ik denk dat hilje wel wil rijden in wim's auto, is meer ruimte ook voor de ligstoel en ik moet nog steeds plat op de achterbank want ik kan nog niet zitten .
Je weet het hè. Als je komt hou ik je gezelschap
Ja , anders kom ik zowieso niet, en Hilje vond het ook wel een goed idee
Jullie hoeven dan ook niet op mij te wachten want ik loop toch niet mee, maar wil iemand misschien FritZ meenemen? Anders laat ik hem thuis want hij heeft er niets aan om rond te hangen bij de kiosk.
Hutsje schreef:Jullie hoeven dan ook niet op mij te wachten want ik loop toch niet mee, maar wil iemand misschien FritZ meenemen? Anders laat ik hem thuis want hij heeft er niets aan om rond te hangen bij de kiosk.
Ik zit er toch sterk aan te denken om wel te komen (kan het ook alleen nog niet met zekerheid zeggen) Maar dan mag Fritz met Pancho en Gaia mee hoor !! Vindt ie vast wel gezellig.
Mag jij op Botjes passen
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Hutsje schreef:Jullie hoeven dan ook niet op mij te wachten want ik loop toch niet mee, maar wil iemand misschien FritZ meenemen? Anders laat ik hem thuis want hij heeft er niets aan om rond te hangen bij de kiosk.
Ik vraag het Cor wel, maar hij heeft dan onze jongens ook alleen en daar heeft hij vast zijn handen vol aan :N:
Je hoort het van me
A.s. zaterdag is het zover: de After Summer wandeling!
Nog even alle info op een rijtje: we verzamelen om 13.00 uur bij de Soesterduinen OVER DE HEUVEL. De honden kunnen daar direct los, ze hebben alle ruimte. Je krijgt daar van ons een presentje.
We vertrekken om 13.10 uur stipt. Ben je te laat, bel een van ons dan en we vertellen je waar we in de Soesterduinen zijn zodat je alsnog aan kunt sluiten.
Na de wandeling gaan we direct het spel spelen (de planning is om dit voor de kiosk te doen, is er geen ruimte, dan wijken we uit naar de Soesterduinen zelf). Hieronder de startvolgorde. Doe je mee met het spel, blijf dan een beetje in de buurt zodat we snel achter elkaar kunnen starten. En degenen die niet meedoen, gaan de speldeelnemers natuurlijk aanmoedigen, toch?!
De startvolgorde:
Amber en Loraine
Benthor en Esther
Bo en Jeannette
Cujo en Michael
Jamey en Karin
Noëlle en Dirk of Yvonne
Puchu en Caroline
Q en Cleo
Sita en Yvette
Sjefke en Suzanne
Sonja en Dirk of Yvonne
Tobi en Githa
Wolf en Saskia
Xavier en Leane
Zitah en Hilje
Na het spel en de prijsuitreiking hebben we bowl voor iedereen. Drinken of evt. eten kun je bij de kiosk kopen.
De voorspellingen voor het weer zien er goed uit. Het is wellicht geen overbodige luxe om water voor je hond(en) mee te nemen voor tijdens het wandelen.
Wij hebben er heel veel zin in, tot zaterdag!
Reini en Linda
(bericht is ook per pb inclusief 06 nummers naar alle deelnemers verstuurd)
Ik neem FritZ anders wel mee hoor. Met een zak vol lekkers moet dat toch goed komen?
Ik neem FritZ anders wel mee hoor. Met een zak vol lekkers moet dat toch goed komen?
Oh jawel hoor, en hij luistert goed . Dan moet ik dus wel op tijd zijn
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Even een vraagje, aangezien ik nog niet eerder in de Soesterduinen geweest ben: hoe kom ik vanaf de parkeerplaats op de verzamelplek "over de heuvel"?
Mocht er iemand zijn die al eerder daar geweest is en die het ziet zitten om op de parkeerplaats op mij te wachten zodat we samen op kunnen lopen, stuur dan maar even een PB dan kunnen we eventueel nog even 06-nummers uitwisselen.
LongFields schreef:Even een vraagje, aangezien ik nog niet eerder in de Soesterduinen geweest ben: hoe kom ik vanaf de parkeerplaats op de verzamelplek "over de heuvel"?
Mocht er iemand zijn die al eerder daar geweest is en die het ziet zitten om op de parkeerplaats op mij te wachten zodat we samen op kunnen lopen, stuur dan maar even een PB dan kunnen we eventueel nog even 06-nummers uitwisselen.
De zandheuvel is niet te missen
Als je het parkeerterrein oprijdt en je zou rechtdoor rijden, dan rij je er zo tegenaan.
Je ziet vanaf de parkeerplaats een hoge zandheuvel en over die zandheuvel is de zandvlakte. Daar is het dus.
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
LongFields schreef:Even een vraagje, aangezien ik nog niet eerder in de Soesterduinen geweest ben: hoe kom ik vanaf de parkeerplaats op de verzamelplek "over de heuvel"?
Als je het parkeerterrein oprijdt en je zou rechtdoor rijden, dan rij je er zo tegenaan.
Je ziet vanaf de parkeerplaats een hoge zandheuvel en over die zandheuvel is de zandvlakte. Daar is het dus.
O, dat valt reuze mee dus.
Nu maar hopen dat ik de parkeerplaats gewoon gemakkelijk kan vinden.
Ik weet niet van welke kant je komt, maar op dat punt staat een parasol.
Afhankelijk van je richting moet je daar links-of rechtsaf. Dan kom je direkt op de parkeerplaats
Caro. schreef:
Afhankelijk van je richting moet je daar links-of rechtsaf. Dan kom je direkt op de parkeerplaats
zal je zien dat ze die parasol zaterdag net hebben weggenomen .
Nee, die staat er altijd in het weekend; een teken dat Ed Kroket open is
Ik heb even op de routeplanner gekeken en ik kom vanaf de A1 vanuit Amsterdam richting Amersfoort.
Ik heb vreselijk last gehad van mijn chiropractor bezoekje (heeft vast te maken met het ongeluk waardoor alles al zeer deed) en loop nog steeds krommig en stuntelig...
Ik was dus niet van plan om als een bezetene door die zandbulten te gaan ploegen
Bos was tot daaraan toe geweest, maar ik weet nu al dat het niet goed gaat komen als ik daar ga ploegen...
Ik blijf dus ook bij de kiosk als Jes en ik komen
Met Zita ga ik boven aan de zandbult wel even klieren met een balletje of zo vind ze leuk genoeg
Ik moet helaas afzeggen, het gaat sinds vandaag nog slechter met mijn opa en ookal is er een kans dat hij volgende week wel weer in orde is (voor zijn doen) wil ik nu even niet 2,5 uur rijden enkele reis van huis zijn.
pooh schreef:Ik moet helaas afzeggen, het gaat sinds vandaag nog slechter met mijn opa en ookal is er een kans dat hij volgende week wel weer in orde is (voor zijn doen) wil ik nu even niet 2,5 uur rijden enkele reis van huis zijn.
Ik vind het heel jammer
Ah, wat sneu voor je opa. Hopelijk is hij snel weer beter