Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft advies

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Scooby schreef:
wendy71 schreef:Fokken is een beroep en een kunst op zich.
Nou, een beroep zou ik het fokken nu weer niet willen noemen. Tenzij je aan broodfokkers denkt?! Zodra je met het fokken je geld moet verdienen, worden er andere, belangrijke en vaak kostbare, zaken uit het oog verloren, ben ik bang.
Ik vind fokken een hobby of een liefhebberij, maar zeker géén beroep!
Nee joh, dat bedoel ik niet, meer in de zin van heel goed weten waar je mee bezig bent, ergens verstand van hebben.
Beetje ongelukkige woordkeuze van mij, maar ik bedoel het zeker niet in de zin als jij hierboven beschrijft.
:wink:
Ik denk dat we elkaar even verkeerd begrijpen.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

wendy71 schreef:
Ik heb respect voor je besluit en je bent zeker niet labiel, integendeel! :ok:
Ik ook zoals ik al zei, en bovendien, al zou ze wel labiel zijn dan vind ik dat niet iets om iemand voor de voeten te gooien. Labiel zijn, daar kun je niets aan doen en dat is erg genoeg.
Femke17
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Femke17 »

:mrgreen:
Ach wat maakt het uit of iemand me labiel noemt. Ik word er echt niet warm of koud van hoor. Vind het hooguit (een tikje) interessant. :ok:
Groetjes van Saskia en knuffel van Femke
Jeanet Stehouwer
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jeanet Stehouwer »

Hanneke2 schreef:
Jaimy* schreef:
Jeanet Stehouwer schreef:
Jaimy* schreef: :roll: Ik zou alles eens rustig lezen eerst.
En aangepraat? Ze heeft gelukkig het beste voor met haar hondje, ik wou dat meerdere haar voorbeeld volgde ipv aan zichzelf te denken en het "oh zo leuke, vol risico's nestje van hun teefje".
Een sterilisatie is altijd een behoorlijk risico voor zo`n hondje!
ze was al gedekt, dus leed was al geschiet, ik had het nestje gewoon laten komen, toch meestal met een keizersnede, dus daarna gelijk laten steriliseren.
vreselijk idee, een ``zwanger`` hondje laten helpen :jank:
Tja, wat dat betreft ben ik erg nuchter. :19: Waarom zou dat vreselijk zijn?
Omdat het leven is dat je doodmaakt ofzo. :19: Sorry hoor, maar ik kan me zo kwaad maken om dat soort debiele reacties. TS heeft een hartstikke verstandige keuze gemaakt (beterschap trouwens voor de patiënte! Meestal zijn ze er vlot weer bovenop hoor, maar een beetje extra verwennen met gekookte kipfilet enzo kan geen kwaad. :wink: ), en dan gaat zo'n muts lopen meuten over hoe vreselijk zo'n abortus wel niet is. Bah.
Tegen wie denk jij het te hebben? Muts?? :denken:
ik vond het een rot idee, waarom zijn mijn gedachten en mening gelijk Debiel? wat heeft de bijbel ermee te maken?

ben je een beetje gefrustreerd misschien? zou anders niet weten waarom je zo reageer.
sommige mensen hebben andere gedachten dan jij, heb je behoorlijk moeite mee he. :denken:
Groetjes Jeanet.
Dogo Canario Kennel Devito
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Hanneke2 schreef:
Jaimy* schreef:
Jeanet Stehouwer schreef: Een sterilisatie is altijd een behoorlijk risico voor zo`n hondje!
ze was al gedekt, dus leed was al geschiet, ik had het nestje gewoon laten komen, toch meestal met een keizersnede, dus daarna gelijk laten steriliseren.
vreselijk idee, een ``zwanger`` hondje laten helpen :jank:
Tja, wat dat betreft ben ik erg nuchter. :19: Waarom zou dat vreselijk zijn?
Omdat het leven is dat je doodmaakt ofzo. :19: Sorry hoor, maar ik kan me zo kwaad maken om dat soort debiele reacties. TS heeft een hartstikke verstandige keuze gemaakt (beterschap trouwens voor de patiënte! Meestal zijn ze er vlot weer bovenop hoor, maar een beetje extra verwennen met gekookte kipfilet enzo kan geen kwaad. :wink: ), en dan gaat zo'n muts lopen meuten over hoe vreselijk zo'n abortus wel niet is. Bah.
ik vond het een rot idee, waarom zijn mijn gedachten en mening gelijk Debiel? wat heeft de bijbel ermee te maken?

ben je een beetje gefrustreerd misschien? zou anders niet weten waarom je zo reageer.
sommige mensen hebben andere gedachten dan jij, heb je behoorlijk moeite mee he. :denken:
Groetjes Jeanet.
Wat is de wereld gebaat bij een nest wat maar weer klakkeloos op de wereld word gepleurd? :19:
Wat draagd een "fokker"bij die van toeten nog blazen weet?

Ik ben i.i.g. blij dat de meerderheid ook dacht dat het niet zo'n goed idee was om met dit teefje te fokken en daardoor TS heeft afgezien van een eventueel nestje. :ok:

Alles nog steeds OK met Femke?
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Femke17 schreef::mrgreen:
Ach wat maakt het uit of iemand me labiel noemt. Ik word er echt niet warm of koud van hoor. Vind het hooguit (een tikje) interessant. :ok:
Is vast ook niet persoonlijk bedoeld, ik vind je niet labiel, eerder verstandig. :ok:
Zouden meer een voorbeeld aan kunnen nemen.
Afbeelding
Jeanet Stehouwer
Actief
Contacteer:

wendy71 schreef:
Hanneke2 schreef:
Jaimy* schreef: Tja, wat dat betreft ben ik erg nuchter. :19: Waarom zou dat vreselijk zijn?

Groetjes Jeanet.
Wat is de wereld gebaat bij een nest wat maar weer klakkeloos op de wereld word gepleurd? :19:
Wat draagd een "fokker"bij die van toeten nog blazen weet?

Ik ben i.i.g. blij dat de meerderheid ook dacht dat het niet zo'n goed idee was om met dit teefje te fokken en daardoor TS heeft afgezien van een eventueel nestje. :ok:

Alles nog steeds OK met Femke?
Ik ben het er helemaal mee eens dat je niet klakkeloos moet gaan fokken,
maar ik hou er niet van als mensen een eigen mening niet respecteren, en zich gelijk als een idioot gedragen. :roll:
ik zei alleen dat ik het een rotidee vond.
ik hoop dat het chihuahua teefje snel opknapt!
Laatst gewijzigd door Jeanet Stehouwer op 08 sep 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeanet Stehouwer
Actief
Contacteer:

Hallo madam Hanneke, ik had wat gevraagd, en na jouw respectloze reactie,zou ik graag uitleg willen waarom jij zo op mij reageer??
en wie denk jij te zijn :roll: om mij zomaar muts te kunnen noemen? :denken:
Some-one
Actief

Ongelezen bericht door Some-one »

Hoe gaat het nu met Femke? In mijn ogen heb je de enige juiste beslissing in het belang van Femke genomen! :ok: Laat die mutsen die er geen bal van snappen, lekker kletsen! Commentaar zul je altijd krijgen maar zolang je zelf weet dat de beslissing die je genomen hebt...de enige juiste is (en dat is ie volgens mij) kun jij jezelf recht aankijken in de spiegel! Geniet van je mooie hondenmeisje!
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”