Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lor1_1984 schreef:dan druk je wsl op de pbknop in dat topic.
simpel; gewoon op backspace drukken tot de tekst weg is.
Het jammere is dat je dan de titel van je pb ook moet veranderen want er staat "Re:blablabla"
Maar misschien dat dat kinderziektes zijn en Michiel het kan en wil veranderen?
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
duitse herder schreef:Dat had ik dus ook al Dat is dan weer net ook enige minpunt van het nieuwe forum, dat linken niet in nieuw scherm/venster geopend worden
Gelukkig is de code van het forum niet in een granieten rots uitgehakt (zoals Microsoft's Closed Source meuk) en kan ik dat soort dingen gelukkig aanpassen...
duitse herder schreef:Dat had ik dus ook al Dat is dan weer net ook enige minpunt van het nieuwe forum, dat linken niet in nieuw scherm/venster geopend worden
Gelukkig is de code van het forum niet in een granieten rots uitgehakt (zoals Microsoft's Closed Source meuk) en kan ik dat soort dingen gelukkig aanpassen...
't is gefixed trouwens..
Super dat is snel! Dank je wel, ik heb het meteen getest
marian* schreef:
Ik vind zo'n apart schermpje waar je een verkorte cq van naam veranderde url in kunt zeetten erg gemakkelijk.Kan dat hier ook of is dat bij deze versie niet mogelijk?
lor1_1984 schreef:dan druk je wsl op de pbknop in dat topic.
simpel; gewoon op backspace drukken tot de tekst weg is.
Het jammere is dat je dan de titel van je pb ook moet veranderen want er staat "Re:blablabla"
Maar misschien dat dat kinderziektes zijn en Michiel het kan en wil veranderen?
Daar zal vast ook welwat over te vinden zijn op de phpBB support forums, er zullen wel meer mensen over vallen...
Ik denk dat ik morgen maar even ouderwets een kladblok pak en alle opmerkingen/aanpassingen opschrijf zodat ik niks vergeet...
marian* schreef:
Ik vind zo'n apart schermpje waar je een verkorte cq van naam veranderde url in kunt zeetten erg gemakkelijk.Kan dat hier ook of is dat bij deze versie niet mogelijk?
Daar is vast wel een mooie mod voor te vinden..
Als dat zou kunnen
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Frenk schreef:
Heb jij dan mensen die je zozeer storen dat je ze uit de threads zou willen weren?
Ik wil liever niet in details treden over dit soort zaken maarruh,
Ja.
Dat van de details, dat snap ik
Maar gewoon in theorie dan Zou een discussie dan niet lastig te volgen worden?
Dat hangt voor een goed deel af van de inbreng van de personen die je in de negeer-stand hebt staan. Ik denk eerder dat het makkelijker kan worden een discussie te volgen, althans met mijn vijanden-lijstje dan hè.
Hoewel ik de term vijanden wel wat overtrokken vind eerlijk gezegd, maar tja, zo heet dat nou eenmaal.
Nanna schreef:
Ik stel voor dat je alleen maar datgene quote waar je op wilt reageren.
Dat gebeurt uit luiheid toch niet, mooiste zou zijn dat alleen het bericht van degene die je quote blijft staan en je de rest er handmatig in moet plakken mocht je dat uberhaubt willen.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'