blondie schreef:Ze is al eerder besproken.. Fien.. ik stond af en toe echt een beetje verbaasd eerlijk gezegd..en ik wil het niet als kritiek geven of wat ook, maar haar gedrag viel wel op en als er wat schermutselingen en uitvallen waren was het bij die tent.. las elders wel dat ze dit gedrag niet had verwacht.. maar toen ik op het eind Finn er ook even bij had met Bluf samen en Bowie en Fien schoten los.. was ik direct op mijn hoede en heb Finn en Bluf vrijwel direct daarna naar de auto gebracht.. ik vertrouwde het even niet meer .. vat het niet verkeerd op ik bedoel het echt niet lullig..
Al was het wel kritiek, kritiek hoeft niet altijd als negatief opgevat te worden
Nee, zoals het op die dag met haar ging heb ik totaal niet zien aankomen. Achteraf (achteraf is het altijd een koe in z'n kont kijken) bekeken zat ik ook niet op de meest ideale plek. Ja, wel ideaal v.w.b. schaduw e.d. maar ik zat aan de kant van het looppad van de kantine/w.c./BBQ/velden naar de andere velden. Er gebeurde in ieder geval veel rond de tent met mensen en honden Ook zit ik regelmatig te denken waar het vandaan komt waardoor ze 'zo was zoals die dag. Het is wel iets waar ik in de toekoms meer rekening mee moet houden.
Weet je nog wanneer Bowie en Fien losschoten? Ik kan het even niet plaatsen, vandaar. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn maar kan het me even niet herinneren. Als het is gebeurd kan ze niet verder zijn gekomen dan een halve meter. Was het niet alleen Bowie? Goed, maakt ook eigenlijk niet uit, het had niet mogen gebeuren als het is gebeurd.
Hopelijk hebben mensen ook de zeer leuke kanten van Fien gezien en niet alleen maar een grommende en blaffende tuttebel die dacht dat de tent en alles daaromheen van haar was.
Als ze niet aan de riem zit en we lopen gewoon is ze sowieso bij lange na niet zoals ze is als ze aangelijnd is dus hopelijk mag ik ooit nog weleens mee met een losloopwandeling zonder dat iedereen meteen afhaakt...