Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Informatie DoeDag 2011! (update 28-03 indeling online!)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: Wat ging er mis? Caramel maken
Ik heb Joris voor gevorderden ingeschreven. Hij heeft ooit B-klasse gelopen (nooit landelijk), maar nu al een aantal jaar niet meer en ik ook niet. Ik denk dat hij de toestellen nog wel beheerst en vond t dan ook niet eerlijk me als beginner in te schrijven.sjaak-k schreef:Ik heb werkelijk nog geen idee. Ook 0.0 agility-verstand hierEschaenStefanie schreef:nog over die agility-wedstrijd... gevorderden met welke klasse is dat vergelijkbaar?
Gevorderden lijkt mij A-klasse of hoger??
Volgens mijn vriendin ging inschrijven helemaal goed, ze dacht zelfs dat ze als eerste was

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Re: Informatie DoeDag 2011! (update 14-03 sommige workshops vol)
Joh, ik weet niet eens wat A en/of B klasse is
Het moge duidelijk zijn dat ik dus niet de persoon ben die over de agility gaat 20 augustus
Het moge duidelijk zijn dat ik dus niet de persoon ben die over de agility gaat 20 augustus

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Vorig jaar was beginners debutanten-niveau, zelfs nog wat simpeler. Gevorderden was ongeveer een A-parcours schat ik zo in...

You'll be in my heart... Always...
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Re: Informatie DoeDag 2011 ! (update 06-03: website online!)
sjaak-k schreef:Je was de eersteEstherK schreef:Workshops gekozen![]()

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Re: Informatie DoeDag 2011 ! (update 14-03 workshops vol)
Vorig jaar was het A niveau. Als het dit jaar C niveau is, gaan we lachen met Izzie en ik op de baan :N:EschaenStefanie schreef:nog over die agility-wedstrijd... gevorderden met welke klasse is dat vergelijkbaar?

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Oow dan doen we datZoek stok! schreef:Vorig jaar was het A niveau. Als het dit jaar C niveau is, gaan we lachen met Izzie en ik op de baan :N:EschaenStefanie schreef:nog over die agility-wedstrijd... gevorderden met welke klasse is dat vergelijkbaar?

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Haha is goed hoor, maar ik vrees dat er dan meer mensen in de problemen komen_Inge_ schreef:Oow dan doen we datZoek stok! schreef:Vorig jaar was het A niveau. Als het dit jaar C niveau is, gaan we lachen met Izzie en ik op de baan :N:EschaenStefanie schreef:nog over die agility-wedstrijd... gevorderden met welke klasse is dat vergelijkbaar?![]()
![]()

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik heb Daan voor de beginners ingeschreven. Hij vraagt of de small extra small kan. Ach ik zie tegen die tijd wel of hij zin heeft en het nog aan kan. En anders lopen we een half parcours, als we samen maar lol hebben.

- sjaak-k
- Zeer actief
Ik doe ook mee met de wedstrijd :N:

-
- Zeer actief
Niet te moeilijk beginnersparcours. Verwacht dat ik het een stuk moeilijker ga krijgen met Rowan dan met Taro vorig jaar. Toen kon ik op mijn slippers meelopen 

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Jouw vriend daarintegen verloor watSita schreef:Niet te moeilijk beginnersparcours. Verwacht dat ik het een stuk moeilijker ga krijgen met Rowan dan met Taro vorig jaar. Toen kon ik op mijn slippers meelopen

- sjaak-k
- Zeer actief
Het beginners parcours wordt een rechte lijn met schapennetten er strak om heen, anders ga ik Nilo daar nooit normaal over krijgen 

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Oh dan kan ik ook meedoen
Ik twijfel nog heel erg of ik me durf op te geven voor de wedstrijd. Heb nog nooit een wedstrijdje gelopen met Kyra.
*denkt nog even na*

Ik twijfel nog heel erg of ik me durf op te geven voor de wedstrijd. Heb nog nooit een wedstrijdje gelopen met Kyra.
*denkt nog even na*
- sjaak-k
- Zeer actief
Ik kan net agility uitspreken, en ik doe ook mee :N:Veronique & Kyra schreef:Oh dan kan ik ook meedoen![]()
*denkt nog even na*
Het moge duidelijk zijn dat ik ook een prijsje voor de verliezer bestel, dan win ik ook nog wat

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
sjaak-k schreef:Ik kan net agility uitspreken, en ik doe ook mee :N:Veronique & Kyra schreef:Oh dan kan ik ook meedoen![]()
*denkt nog even na*
Het moge duidelijk zijn dat ik ook een prijsje voor de verliezer bestel, dan win ik ook nog wat

Argh, ik weet het niet hoor. Maar goed, bij de beginners zou toch wel moeten kunnen? Ga gewoon nog even nadenken of ik het aandurf om mezelf voor joker te zetten

-
- Zeer actief
Je zit inderdaad bij de verkeerdeHilde schreef:Jouw vriend daarintegen verloor watSita schreef:Niet te moeilijk beginnersparcours. Verwacht dat ik het een stuk moeilijker ga krijgen met Rowan dan met Taro vorig jaar. Toen kon ik op mijn slippers meelopenOf zit ik nu helemaal bij de verkeerde?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
ok, kan je ook 2x inschrijven voor de behendigheids wedstrijd? Want mijn pa wil ook een x lopen met Escha maar dan moeten ze op het beginnersparcours lopen

- sjaak-k
- Zeer actief
Net zo moeilijk hoor. Ik ga ook voor joker staan hoorVeronique & Kyra schreef:sjaak-k schreef:Ik kan net agility uitspreken, en ik doe ook mee :N:Veronique & Kyra schreef:Oh dan kan ik ook meedoen![]()
*denkt nog even na*
Het moge duidelijk zijn dat ik ook een prijsje voor de verliezer bestel, dan win ik ook nog watDan noem je het toch behendigheid?
Argh, ik weet het niet hoor. Maar goed, bij de beginners zou toch wel moeten kunnen? Ga gewoon nog even nadenken of ik het aandurf om mezelf voor joker te zetten

- sjaak-k
- Zeer actief
Ja hoor, geen probleem.EschaenStefanie schreef:ok, kan je ook 2x inschrijven voor de behendigheids wedstrijd? Want mijn pa wil ook een x lopen met Escha maar dan moeten ze op het beginnersparcours lopen

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
@ veronique dat is toch juist de magie van zo'n Doe-dag.. ik zou me gewoon inschrijven, misschien verrast ze je wel.. en anders. wat heb je te verliezen?

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Oke dan, ik ga het maar proberen. Ik train natuurlijk niet voor niets iedere zaterdag.
Je moet ergens beginnen natuurlijk :N:
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Is ook wel, ben alleen zo'n muts af en toeEschaenStefanie schreef:@ veronique dat is toch juist de magie van zo'n Doe-dag.. ik zou me gewoon inschrijven, misschien verrast ze je wel.. en anders. wat heb je te verliezen?

Het gaat op de training hartstikke goed, heb alleen nog niet eerder een wedstrijdje gelopen. Tot nu toe pas 1x bij een andere club getraind, dat was tijdens een seminar, maar verder dus nog niets.
Maar heb natuurlijk nog de hele zomer

-
- Zeer actief
Gewoon doen, vorig jaar deed er ook iemand mee die pas een paar lessen had gehad. Komt goed.Veronique & Kyra schreef:Oke dan, ik ga het maar proberen. Ik train natuurlijk niet voor niets iedere zaterdag.
We lachen je niet uit

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Haha, helemaal goed!_Inge_ schreef:Gewoon doen, vorig jaar deed er ook iemand mee die pas een paar lessen had gehad. Komt goed.Veronique & Kyra schreef:Oke dan, ik ga het maar proberen. Ik train natuurlijk niet voor niets iedere zaterdag.
We lachen je niet uit![]()
Dat doen we alleen bij Sjaak.
Ik loop nu ook een heel parcours en tijdens het examen van de vorige cursus hadden we een onderling wedstrijdje en toen ben ik tweede geworden tussen de borders en aussies. Dus we kunnen wel al iets, maar in mijn ogen moeten we nog veel meer leren voordat ik me in het openbaar durf te vertonen hahaha. Terwijl beginners natuurlijk al genoeg zegt, dus ik moet me gewoon niet zo aanstellen

Maar heb inmiddels ingeschreven.
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
Veronique & Kyra schreef:Haha, helemaal goed!_Inge_ schreef:Gewoon doen, vorig jaar deed er ook iemand mee die pas een paar lessen had gehad. Komt goed.Veronique & Kyra schreef:Oke dan, ik ga het maar proberen. Ik train natuurlijk niet voor niets iedere zaterdag.
We lachen je niet uit![]()
Dat doen we alleen bij Sjaak.
Ik loop nu ook een heel parcours en tijdens het examen van de vorige cursus hadden we een onderling wedstrijdje en toen ben ik tweede geworden tussen de borders en aussies. Dus we kunnen wel al iets, maar in mijn ogen moeten we nog veel meer leren voordat ik me in het openbaar durf te vertonen hahaha. Terwijl beginners natuurlijk al genoeg zegt, dus ik moet me gewoon niet zo aanstellen![]()
Maar heb inmiddels ingeschreven.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Vandaag toch ingeschreven.
Apporteersport en de agilitywedstrijd.
Hopelijk zijn Sieneke en mijn medegroepsgenoten van de apporteersport in bezit van oordopjes
Apporteersport en de agilitywedstrijd.
Hopelijk zijn Sieneke en mijn medegroepsgenoten van de apporteersport in bezit van oordopjes

-
- Zeer actief
Dat doe ik al met JaraVeronique & Kyra schreef:sjaak-k schreef:Ik kan net agility uitspreken, en ik doe ook mee :N:Veronique & Kyra schreef:Oh dan kan ik ook meedoen![]()
*denkt nog even na*
Het moge duidelijk zijn dat ik ook een prijsje voor de verliezer bestel, dan win ik ook nog watDan noem je het toch behendigheid?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
ik had me ingeschreven voor de agility wedstrijd op beginners niveau maar lees nu dat dat nog makkelijker is dan debutanten niveau moet ik dan toch maar even veranderen naar gevorderden
-
- Zeer actief
Jij doet toch niet mee met de wedstrijdbianca83 schreef:Dat doe ik al met JaraVeronique & Kyra schreef:
Dan noem je het toch behendigheid?
Argh, ik weet het niet hoor. Maar goed, bij de beginners zou toch wel moeten kunnen? Ga gewoon nog even nadenken of ik het aandurf om mezelf voor joker te zettenWij hebben het nog nooit gedaan dus als je om iemand kan lachen zal het vast om ons zijn