mechelse herder * border collie
(even opnieuw geplaatst foto kwam heel klein tevoorschiijn)
Moderator: moderatorteam

Herma en Boris schreef:
tja, wat iets collies en verder geen idee. een nestje uit de krant in zutphen van meer dan 16 jr geleden. fred is inmiddels al 2jr overleden

lijkt wel meer op een hollanderHerma en Boris schreef:
Maar ze is gestroomd.Herma en Boris schreef:op foto van collie-achtige fred: ik heb echt geen idee wat er in zit.
en de herder tilly: moeder was echt een mechelaar. vader dus waarschijnlijk de border collie van de buren. oeps-nestje. maar iedereen vraagt hollandse herder? zelfs de dierenarts.

Heb je ook een foto van de zeikantHerma en Boris schreef:

nee die was nergens is de buurt een andere optie kan zijn een labrador. maar zij heeft meer trekken van de border collie. maar mams is zelf op pas gegaan en kwam zwanger terug. oeps...Paulala schreef: Maar ze is gestroomd.
En die tekening kan toch alleen maar als 1 van de ouders dat is?
Of werkt dat genetisch gezien anders?
Lijkt mij dat de vader dan toch iets moet zijn met een gestroomde vacht.
Misschien toch een hollandse herder vader?

Herma en Boris schreef:
de zijkant

leuk hondjeBellaDonna schreef:Dit is Bella. Bella's moeder is een kruising Sheltie x Maltezer en Bella's vader is een raskooiker.
Ze heeft enorm lange poten en kan geweldig hard rennen![]()
en gék op water
Dit is haar vader:

khemam schreef:Wat een leuke kruisingen lopen er toch rond.
Hier Missy wat het nou precies is weten we niet.
Am staff x pitbull x Am bulldog zoiets iig.
En Sheba is een fila x ???

Ik zie enkel border collieFleur_Simba schreef:dit is simba onze bordercollie/fox kruising, misschien dat jullie er nog wat anders in zien?

Ik ook... Misschien met andere foto's?sTefaniA schreef:Ik zie enkel border collieFleur_Simba schreef:dit is simba onze bordercollie/fox kruising, misschien dat jullie er nog wat anders in zien?

Prachtige pup, ben benieuwd hoe deze er als volwassen hond uit gaat zienPenny schreef:Mijn eigen wolbal ook maar even. Hoewel je de kruising niet terugziet.
Golden retriever x oudduitse herder