Ik geloof dat het nog geen eens is waarom jij je eigen aangevallen voelt ,want de meeste hebben niets tegen bastaarden of doodles ,maar meer vanuit het gegeven dat er zo hoog over op gegeven word .monicake schreef:Tjonge wat weet iedereen het hier goed , vandaar dat er ook andere "gewone doodles"bij dat forum zitten
Als je niet uit ervaring kan spreken hou dan je mond verder, en even over jetty, ach tja wat heb je aan een hond die niet geholpen is maar die weg moet ivm allergie bij een gezinslid.
Maar speculeer lekker door jullie zijn allemaal ervaringsdeskundigen. En castreren is bij de puppen van 8 weken niet meer standaard , dus ook daarbij is even je huiswerk doen.
Allemaal honden eigenaren die trots zijn op hun eigen "ras"waarom laten jullie niet ieder zelf uitmaken wat
-------------------------------------------------------------------------------
een ander wel en niet wil aan ras. oja dat is waar ook dat de ouderhonden mega veel getest worden daar
----------------------------------------------------------------------------------------------------
hoor ik jullie niet over, deze testen is niet omdat ze problemen hebben maar omdat de oorspronkelijke rassen
------------------------------------------------------------------------------------------------------
waar ze uit zijn ontstaan( jullie geweldige pure rassen) zoveel problemen hebben die iedereen niet wil
------------------------------------------------------------------------------------------------
terugzien in de ALD.
--------------------
Geschreven door een supertrotse Australian Labradoodle eigenaar die langzamerhand wel het niveau hier zeer laag vind.
Plus dat er prijsje aan vast word geplakt die alles overstijgd voor een ras in OPBOUW zoals jullie fokkers zelf zeggen.
Je zin die ik heb onderstreept is een beetje dubbel vind je niet .?
Als jij het zulke slechte rassen vind waarom zijn het dan wel in ene goede rassen geweest in de opbouw en tot stand koming van jouw RAS .????
Lijkt mij dat je van iets slechts niet iets goed kan maken.??