Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zwijgen over je honden, op het HF

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Angelique.

Re: Zwijgen over je honden, op het HF

Ongelezen bericht door Angelique. »

Machie schreef:
Branka schreef: Ik hou het heel simpel: mag de hele wereld iets weten? Dan kan ik het op internet zetten. En dan bedoel ik dus ook de afgesloten Veteranenhoek en FB dat ik alleen voor mijn vriendenlijst leesbaar hebben.
Als ik dat dus niet vind, dan zet ik het niet op internet.
Ik heb zelfs op facebook verschillende lijsten gemaakt. Sommige dingen hoeft het 'honden' deel zeg maar niet te weten. Dus die zitten dan niet in die groep :mrgreen:

:denken: Hoe doe je dat ??? :mann:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Angelique. schreef:
Machie schreef:
Branka schreef: Ik hou het heel simpel: mag de hele wereld iets weten? Dan kan ik het op internet zetten. En dan bedoel ik dus ook de afgesloten Veteranenhoek en FB dat ik alleen voor mijn vriendenlijst leesbaar hebben.
Ik heb zelfs op facebook verschillende lijsten gemaakt. Sommige dingen hoeft het 'honden' deel zeg maar niet te weten. Dus die zitten dan niet in die groep :mrgreen:

Dat vraag ik mij ook af :mann:
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

alm@ schreef:
Angelique. schreef:
Machie schreef:

Ben al aan het puzzelen tot nu toe snap ik er nog niks van :F: :Q:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

over die indeling in lijsten op FB zou ik ook wel wat meer info willen :mann:
Zit er net en ik snap er geen barst van.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

alm@ schreef:
Angelique. schreef:
Machie schreef:

Volgens mij kun je groepen maken en bij ieder bericht kun je de keuze maken in hoeverre je het wilt delen bij aangepast.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Pipje
Actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pipje »

Er wordt hier wel meer gezwegen over de honden. Nadat dat ik schreef dat ik mijn hond voor de eerste loopsheid wilde laten castreren kreeg ik per PB reacties van mensen die hier redelijk actief zijn en hun hond vroeg hebben laten castreren. Dat wilden ze hier op het forum niet melden. Taboe dus.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Selene schreef:
Volgens mij kun je groepen maken en bij ieder bericht kun je de keuze maken in hoeverre je het wilt delen bij aangepast.

idd. Enige nadeel is dat je het per vriend moet indelen. Ik zal ff kijken of ik er een plaatje van maken kan!
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

tineke schreef:
Branka schreef:Je hebt 2 pb's gehad op een ander forum waarin wordt gemeld dat 4 mensen op zoek zijn naar de fokker.
Dus je neemt die voor waar aan. Prima. Maar je neemt ook meteen aan dat er hier ook gebeurt bij jou omdat het iemand anders is overkomen en jij kritische reacties hebt gekregen op vragen over jouw ras.
Zó krijg je dus het beeld dat op het HF vaak fokkers worden gebeld.
Ik ontken niet dat er fokkers worden gebeld en elke keer is er 1 te veel. Maar krijg door dit soort reacties het gevoel dat het een stuk minder vaak voor is gekomen dan wat er nu wordt gedacht.
Dat idee krijg ik nu ook een beetje ,alsof er maar constant gebeld wordt naar allerhande fokkers en dat is volgens mij echt niet zo.
Het zijn excessen en iedere keer dat het gebeurd is het er een teveel maar om nu de suggestie te wekken dat het schering en inslag is :denken:
In een ander topic wat ook over dit onderwerp ging gaven mensen aan dat ze niets over hun pup zouden vertellen om dit soort reden terwijl er dan notabene een fototopic van hun toekomstige pup in de fotohoek staat waar enkel maar leuke reacties op komen :19:
Het lijkt wel of mensen er op hopen dat het gebeurt want dat schijnt ook te maken dat je belangrijk bent ofzo :mrgreen:

Dat het anoniem gebeurt vind ik flauw ,als je echt vind dat er een reden is waarom iemand geen hond zou moeten nemen of er een hond geplaatst zou moeten worden bij iemand kun je dat toch gewoon kenbaar maken.
Daar vind ik niets mis mee dat gebeurt nu toch ook regelmatig.
Ook soms middels topics met foto's en quasi vragen over zo'n hondje of fokker terwijl het dan toch duidelijk is dat ze van de hoed en de rand weten maar het gewoon even willen laten weten ook hier.
Maar dat zeg ik ook niet he, dat het bij schering en inslag gebeurd. Ik weet wat ik eerder schreef van 1 persoon die het jaren geleden is overkomen en ik weet dat nu, op een ander forum mensen aan het vissen zijn naar de fokker waar ik op de lijst sta.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Pipje schreef:Er wordt hier wel meer gezwegen over de honden. Nadat dat ik schreef dat ik mijn hond voor de eerste loopsheid wilde laten castreren kreeg ik per PB reacties van mensen die hier redelijk actief zijn en hun hond vroeg hebben laten castreren. Dat wilden ze hier op het forum niet melden. Taboe dus.
:wink: ja maar ook een beetje sneu
ik heb zoiets: als je zeker weet dat het niet fout is, waarom durf je het dan niet te zeggen?
hoe kan je een virtuele mening je leven zo negatief laten beinvloeden.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

zo:

Afbeelding

Vervolgens kan je bij je status kiezen voor wie de status zichtbaar is

Afbeelding
Machie
Zeer actief

Corneliana schreef:
Pipje schreef:Er wordt hier wel meer gezwegen over de honden. Nadat dat ik schreef dat ik mijn hond voor de eerste loopsheid wilde laten castreren kreeg ik per PB reacties van mensen die hier redelijk actief zijn en hun hond vroeg hebben laten castreren. Dat wilden ze hier op het forum niet melden. Taboe dus.
ik heb zoiets: als je zeker weet dat het niet fout is, waarom durf je het dan niet te zeggen?
Omdat je een bak ellende over je heen krijgt. Ik snap het wel.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Demi schreef:
tineke schreef:
Branka schreef:Je hebt 2 pb's gehad op een ander forum waarin wordt gemeld dat 4 mensen op zoek zijn naar de fokker.
Dus je neemt die voor waar aan. Prima. Maar je neemt ook meteen aan dat er hier ook gebeurt bij jou omdat het iemand anders is overkomen en jij kritische reacties hebt gekregen op vragen over jouw ras.
Ik ontken niet dat er fokkers worden gebeld en elke keer is er 1 te veel. Maar krijg door dit soort reacties het gevoel dat het een stuk minder vaak voor is gekomen dan wat er nu wordt gedacht.
Dat idee krijg ik nu ook een beetje ,alsof er maar constant gebeld wordt naar allerhande fokkers en dat is volgens mij echt niet zo.
Het zijn excessen en iedere keer dat het gebeurd is het er een teveel maar om nu de suggestie te wekken dat het schering en inslag is :denken:
In een ander topic wat ook over dit onderwerp ging gaven mensen aan dat ze niets over hun pup zouden vertellen om dit soort reden terwijl er dan notabene een fototopic van hun toekomstige pup in de fotohoek staat waar enkel maar leuke reacties op komen :19:
Het lijkt wel of mensen er op hopen dat het gebeurt want dat schijnt ook te maken dat je belangrijk bent ofzo :mrgreen:

Dat het anoniem gebeurt vind ik flauw ,als je echt vind dat er een reden is waarom iemand geen hond zou moeten nemen of er een hond geplaatst zou moeten worden bij iemand kun je dat toch gewoon kenbaar maken.
Ook soms middels topics met foto's en quasi vragen over zo'n hondje of fokker terwijl het dan toch duidelijk is dat ze van de hoed en de rand weten maar het gewoon even willen laten weten ook hier.
Maar dat zeg ik ook niet he, dat het bij schering en inslag gebeurd. Ik weet wat ik eerder schreef van 1 persoon die het jaren geleden is overkomen en ik weet dat nu, op een ander forum mensen aan het vissen zijn naar de fokker waar ik op de lijst sta.
Nee, je zegt dat je de fokker gaat waarschuwen dat er wel eens mensen kunnen bellen over jou. Je gáát er dus vanuit dat het jou zal overkomen en je zet het op dit forum in een discussie over fokkers bellen en dat jij niets over jouw eventuele pup neerzet op dit forum omdat je bang bent dat er gebeld gaat worden. Dan lijkt het er verdomd veel op dat je denkt dat iemand van dit forum die fokker wel gaat bellen. Suggestief geneuzel waardoor je vuurtjes opstookt.
Als je iets anders bedoelt, moet je dat ook opschrijven. Dat deed je niet.
Afbeelding
Pipje
Actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pipje »

Corneliana schreef:
De kwestie is denk ik meer dat er gezwegen wordt vanwege de reacties ipv dat mensen hun leven negatief laten beïnvloeden. net als het hoofdonderwerp dus.
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Pipje schreef:
Corneliana schreef:
De kwestie is denk ik meer dat er gezwegen wordt vanwege de reacties ipv dat mensen hun leven negatief laten beïnvloeden. net als het hoofdonderwerp dus.
dan laten ze hun leven zo beinvloeden dat ze zichzelf de mond laten snoeren.
je kan de reacties niet de schuld geven, iedereen maakt zelf keuzes
mensen maken keuzes om te reageren, aan jou (of aan mij) te kiezen wat je ermee doet.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Branka schreef:
Demi schreef:
tineke schreef:

Nee, je zegt dat je de fokker gaat waarschuwen dat er wel eens mensen kunnen bellen over jou. Je gáát er dus vanuit dat het jou zal overkomen en je zet het op dit forum in een discussie over fokkers bellen en dat jij niets over jouw eventuele pup neerzet op dit forum omdat je bang bent dat er gebeld gaat worden. Dan lijkt het er verdomd veel op dat je denkt dat iemand van dit forum die fokker wel gaat bellen. Suggestief geneuzel waardoor je vuurtjes opstookt.
Als je iets anders bedoelt, moet je dat ook opschrijven. Dat deed je niet.
Goed Branka, wat jij wilt. Blij dat jij altijd alles goed verwoord en ik blijkbaar niet. Nogmaals, ik zeg niet dat een actief lid zou gaan bellen, wel een meelezer en ja ik heb de pbs gelezen van een ANDER forum, waarin duidelijk staat of iemand weet welke fokker, omdat ze willen bellen om te zeggen dat ze geen hond aan mij moet verkopen. En ik ken de fokker nog niet persoonlijk, dus ja ik kan mij voorstellen als een fokker dit soort telefoontjes krijgt wel gaat twijfelen. Het is wat anders als je de fokker al kent
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Zou het niet kunnen zijn dat personen die hun hoofd teveel boven het maaiveld uit hebben steken en hun mening niet onder stoelen of banken steken her en der wat mensen hebben gekwetst. En tussen die gekwetste mensen zitten een paar wraakzuchtige types die dit soort streken uithalen.
Het is bij een aantal personen op het hf gebeurd en die personen hebben of hadden in het verleden best wel hun mondje geroerd. Tenminste dat is het enige verband wat ik zie. En aangezien ik ook best mijn mond heb geroerd zal ik ook niet zo snel naar buiten brengen waar ik een hond vandaan haal.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Machie schreef:zo:
Dank je wel :ok:
ranetje schreef:over die indeling in lijsten op FB zou ik ook wel wat meer info willen :mann:
Zit er net en ik snap er geen barst van.
Gezellig :cheer: zullen wij ook vriendjes worden? Moet je mij wel even een uitnodiging sturen want ik weet je echte naam niet (meer) :mrgreen:
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik vind het heel erg als iemand zulke lage dingen doet.
Kennelijk gebeurd het ik ben zelf van kop om hoog en erboven staan.
Als je zelf niks verkeerds doet kan het alleen maar bij kletsen blijven van de partij die jou een loer wil draaien.
Ik zou me er niet zoveel van aantrekken dus.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Mickie schreef:Is het allemaal wel zo erg als hier wordt voorgesteld?
Mensen horen iets (vaak via-via) en vullen gelijk van alles in terwijl ze niet weten waar het over gaat, ze horen wat ze wíllen horen en trekken ook maar gelijk hun eigen conclusies.

Zo ben ik eens ter verantwoording geroepen: ik zou iemand afgeraden hebben een pup te nemen van die-en-die reu omdat zijn vader ED had gegeven in het buitenland.
Ik raad nóóit een hond (of fokker) af of aan, want ik vind dat mensen hun eigen mening moeten vormen. Ik wist dus heel zeker dat ik zulks nooit gezegd heb. Wel ter info dat hij ED had gegeven, maar zeker niet dat je daarom geen pup van zijn zoon zou moeten nemen. Puur een invul-actie van de toehoorder(s) geweest, die daarop hoogst verontwaardigd verhaal kwam halen.
Ik zie dat in dit topic eigenlijk ook gebeuren.

En je kunt wel verontwaardigd zijn (al dan niet terecht) maar geluld wordt er toch. Doe je niks aan.
Geluld wordt er toch, tuurlijk gebeurd ook in het dagelijkse leven zonder internet. Waar het mij om gaat is dat ik het een keer jaren geleden meegemaakt heb op dit forum en beide personen ken (fokker en koper), dus dat is ook echt gebeurd
En dat ik dus niet neerzet hier of een ander forum of FB totdat de hond (en) hier zitten. Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zo nodig met een ander moeten bemoeien. Kom op het is internet, de meeste kennen elkaar niet, maar weten wel te vertellen dat en bepaald ras niet goed bij mij past.
En dat zoeken naar "mijn" fokker gaat buiten dit forum om, maar ik weet dat er wel meegelezen wordt
En juist dat vind ik erg jammer, ik heb altijd 2e hands honden gehad, op Cujo en Amy na, en Amy was niet mijn keus en nu, na tig jaar had ik het zo leuk gevonden om met jullie te delen wat de ouders zijn en hoelang ik nog moet wachten en gewoon zitten stressen in een topic dat ik nog zolang moet wachten.
En niet omdat ik vind dat als de fokker gebeld wordt en ze gaat twijfelen, denk het niet, maar ik ken haar (nog) niet, maar wel omdat de fokker ergens info krijgt die niet klopt en er eigenlijk niets mee te maken heeft. Een fokker beslist toch uiteindelijk of ze een pup verkoopt aan mij?

Er wordt wel degelijk gebeld anoniem, en ik zeg niet dat het hier vaak gebeurd, ik heb het in bijna 10 jaar geloof ik 1 keer meegemaakt, maar het gebeurd dus ook op andere fora's. En wat ik mij dan afvraag, waar bemoeid iemand zich mee? Hebben ze niets beters te doen ofzo?
_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Op het andere forum waar je wat had gezet over je plannen, doen ze het net zo hard en lullen ze achter je rug om met degene waar die hond vandaan komt :F: Zo gezellig..een forum :cheer:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

nou van mij konden al die achterbakse daapsen toch mooi aan het gas
van zijn leven niet dat ik mijn voorpret zou laten bederven, echt niet :neenee:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

_Inge_ schreef:Op het andere forum waar je wat had gezet over je plannen, doen ze het net zo hard en lullen ze achter je rug om met degene waar die hond vandaan komt :F: Zo gezellig..een forum :cheer:
nou snap ik er helemaal niks meer van :denken: het stond nergens en nu staat het daar wel en inmiddels weet ook iedereen het hier nu... en het moet geheim blijven? Daarom doe ik het dus niet, ik zou het niet eens kunnen...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Selene
Zeer actief

Demi schreef:
Mickie schreef:Is het allemaal wel zo erg als hier wordt voorgesteld?
Mensen horen iets (vaak via-via) en vullen gelijk van alles in terwijl ze niet weten waar het over gaat, ze horen wat ze wíllen horen en trekken ook maar gelijk hun eigen conclusies.

Zo ben ik eens ter verantwoording geroepen: ik zou iemand afgeraden hebben een pup te nemen van die-en-die reu omdat zijn vader ED had gegeven in het buitenland.
Ik raad nóóit een hond (of fokker) af of aan, want ik vind dat mensen hun eigen mening moeten vormen. Ik wist dus heel zeker dat ik zulks nooit gezegd heb. Wel ter info dat hij ED had gegeven, maar zeker niet dat je daarom geen pup van zijn zoon zou moeten nemen. Puur een invul-actie van de toehoorder(s) geweest, die daarop hoogst verontwaardigd verhaal kwam halen.
Ik zie dat in dit topic eigenlijk ook gebeuren.

En je kunt wel verontwaardigd zijn (al dan niet terecht) maar geluld wordt er toch. Doe je niks aan.
Geluld wordt er toch, tuurlijk gebeurd ook in het dagelijkse leven zonder internet. Waar het mij om gaat is dat ik het een keer jaren geleden meegemaakt heb op dit forum en beide personen ken (fokker en koper), dus dat is ook echt gebeurd
En dat ik dus niet neerzet hier of een ander forum of FB totdat de hond (en) hier zitten. Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zo nodig met een ander moeten bemoeien. Kom op het is internet, de meeste kennen elkaar niet, maar weten wel te vertellen dat en bepaald ras niet goed bij mij past.
En dat zoeken naar "mijn" fokker gaat buiten dit forum om, maar ik weet dat er wel meegelezen wordt
En juist dat vind ik erg jammer, ik heb altijd 2e hands honden gehad, op Cujo en Amy na, en Amy was niet mijn keus en nu, na tig jaar had ik het zo leuk gevonden om met jullie te delen wat de ouders zijn en hoelang ik nog moet wachten en gewoon zitten stressen in een topic dat ik nog zolang moet wachten.
En niet omdat ik vind dat als de fokker gebeld wordt en ze gaat twijfelen, denk het niet, maar ik ken haar (nog) niet, maar wel omdat de fokker ergens info krijgt die niet klopt en er eigenlijk niets mee te maken heeft. Een fokker beslist toch uiteindelijk of ze een pup verkoopt aan mij?

Er wordt wel degelijk gebeld anoniem, en ik zeg niet dat het hier vaak gebeurd, ik heb het in bijna 10 jaar geloof ik 1 keer meegemaakt, maar het gebeurd dus ook op andere fora's. En wat ik mij dan afvraag, waar bemoeid iemand zich mee? Hebben ze niets beters te doen ofzo?
Maar (en dit is een oprechte vraag) waarom neem je aan/denk je dat er hier mensen zijn die dat jou "aan willen doen"? ik was oprecht verbaasd alhoewel er ook mensen zijn geweest die per pb hun oprechte zorg geuit hebben over het opnieuw nemen van een werkhond.
Waarom zouden ze in jouw ogen daartoe over gaan?

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Selene
Zeer actief

renee-uk schreef:nou van mij konden al die achterbakse daapsen toch mooi aan het gas
van zijn leven niet dat ik mijn voorpret zou laten bederven, echt niet :neenee:
Zo sta ik er normaal ook in maar ik kan wel zeggen dat het me meer geraakt heeft dan ik verwacht had, misschien omdat ik toen zelf ook niet zo lekker in mijn vel zat, dat zou kunnen. Maar leuk is het niet

Afbeelding

_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

malinois schreef:
_Inge_ schreef:Op het andere forum waar je wat had gezet over je plannen, doen ze het net zo hard en lullen ze achter je rug om met degene waar die hond vandaan komt :F: Zo gezellig..een forum :cheer:
nou snap ik er helemaal niks meer van :denken: het stond nergens en nu staat het daar wel en inmiddels weet ook iedereen het hier nu... en het moet geheim blijven? Daarom doe ik het dus niet, ik zou het niet eens kunnen...
Ach..ik zet op een ander forum ook niets over mijn pup..veel mensen daar zitten ook op mijn facebook en dit forum dus weten het wel..maar op het forum zelf zet ik het voorlopig niet.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

nee natuurlijk is het niet leuk, maar net zo min als ik ooit toe zal geven aan chantage laat ik mijn leven vergallen door mensen die niet waard zijn dat ik meer dan 10 seconden aan ze spendeer.
dat is ook een keus die je hebt natuurlijk ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

renee-uk schreef:nee natuurlijk is het niet leuk, maar net zo min als ik ooit toe zal geven aan chantage laat ik mijn leven vergallen door mensen die niet waard zijn dat ik meer dan 10 seconden aan ze spendeer.
dat is ook een keus die je hebt natuurlijk ;)
inderdaad, ik snap het overigens wel... dus ik kan me Nanna bijv. goed voorstellen dat ze niks gezegd heeft tot Glenn daar was.
Maar ik zou echt niet kunnen liegen over de namen van mijn honden etc. Dan zou ik het hele internet liever vaarwel zeggen als het zover was met mij...
En dan heb ik het dus niet over stamboomnamen maar over de namen die je in het dagelijks leven gebruikt. :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Ja leuk he :cheer: :cheer:

Maar jij weet niet wat er in de pbs geschreven is over jou lieftallige opmerking en ppff gelukkig is het met de stichting rondt, want stel je voor dat je achter mijn rug meelult en de stichting nee zegt. Blij dat ze hier geweest is en ik weet zeer zeker dat ze zich geen hol ervan aan trekt wat er geluld wordt, dat is de reden ook dat ze zoveel post :ok:

Dus helaas Inge, gaat niet lukken :roos:
Demi
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Nee het hoeft niet geheim te blijven maar door typjes als in je quote hou ik gewoon nog even mijn mond, want dat soort typjes zoeken aandacht en denken mij op stang te jagen, nou succes ermee, dat lukt echt niet. Dit gaat trouwens niet over de fokker maar ergens anders over
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”