De bus slagroom staat erbij en dat werkt veel beter
Halve huis is nu ook verbouwd en in plaats van 1 mand heeft Morris nu 4 plekken om te liggen. Hij probeerde zich steeds naast de bank te wurmen, maar dat is te gevaarlijk (allemaal snoeren, lamp, printer, modem etc staan daar). Dus dat heb ik allemaal aan de kant en heb de bench daar neergezet. Kleed erover en mijn bench-hater kruipt nu soms eventjes in de bench als hij bang is

Kamer ziet er niet uit, maar jammer dan! Die bench laat ik lekker een paar weken staan!
Hij gaat nog steeds het liefst naar boven, maar omdat de deur dichtzit kruipt hij nu in het hoekje achter in de kamer. Dus ook maar een kussen in dat hoekje neergelegd en daar ligt hij nu heel veel.
Voor 's nachts ben ik van het principe dat hij beneden moet slapen afgestapt. Dat komt na de jaarwisseling wel weer. Ik laat nu 's nachts de deur naar de hal op een kier staan en zodra ik boven mijn slaapkamerdeur dichtdoe hoor ik hem al de trap opkomen. Op de overloop nu ook maar een kleed neergelegd. Daar slaapt hij nu 's nachts. Daar is hij ook nog rustig. Als de knallen erger worden kan hij altijd nog mee naar de slaapkamer. Voor nu is dit voor hem genoeg. Hij ligt tegen mijn slaapkamerdeur aan.
En bij elke knal roep ik vrolijk dat dat echt een mooie knal was! En dan krijgt hij een likje slagroom op zijn snoet. Dat likt hij er wel af! Hij is nu al iets rustiger dan gisteren in elk geval! Gisteren sprong hij me van schrik nog op schoot en vandaag al niet meer! Ik heb goede hoop
Morgen slaapt hij een nachtje bij mijn ouders. Zal daar in elk geval zijn kleed mee heen nemen en een plekje voor hem onder de trap maken. En de bus slagroom gaat mee! Mijn moeder zal me voor gek verklaren, maar hem braaf belonen voor elke knal als ik het vraag. Dus dan mag ze mooi verdergaan. Wil nu echt even doorzetten.