Ja, die heeft Badu van het forum spontaan voor me gemaakt. Zo lief!Inge O schreef:hahaha, die hanenkam!
en wat een prachtig osje heb je.
Moderator: moderatorteam
Ja, die heeft Badu van het forum spontaan voor me gemaakt. Zo lief!Inge O schreef:hahaha, die hanenkam!
en wat een prachtig osje heb je.
Oh ik zie het. Raar. Gisteravond deden ze het nog. Bedankt voor het doorgeven, ga meteen ff kijken.Inge O schreef:ik kan de foto's in je dagboek niet zien.
Ja, die blijft wel. Het kan in de loop van de tijd wel meer of minder worden, maar het blijft wel.Ariane schreef:Domme vraag waarschijnlijk, maar blijft die hanekam?
Leuk, zo apartsirene schreef:Ja, die blijft wel. Het kan in de loop van de tijd wel meer of minder worden, maar het blijft wel.Ariane schreef:Domme vraag waarschijnlijk, maar blijft die hanekam?
Het fijne van een ex is toch dat je er nu geen rekening meer mee hoeft te houden ?Sucha schreef:*zxucht* ik vond ze altijd al het einde, mijn ex niet, ik smelt
Vond?Sucha schreef:*zxucht* ik vond ze altijd al het einde, mijn ex niet, ik smelt
sirene schreef:Het fijne van een ex is toch dat je er nu geen rekening meer mee hoeft te houden ?Sucha schreef:*zxucht* ik vond ze altijd al het einde, mijn ex niet, ik smelt
Gewoon goed kijkendaan schreef:Wat zijn ze mooi, gefeliciteerd met dit mooie nestje.
Maar euh, hoe hou je ze uit elkaar, je gebruikt geen kleurbandjes zie ik.
Dankjewel lieve Jip! Hoop dat het goed met je gaat (ben uit veteranenhoek gegaan).jip007 schreef:Gefeliciteerd , had het gemist, was uit logeren.
Wat zijn ze mooi Sonja![]()
, en ook nog allemaal nakers, wat zal jij genieten elke dag.
Eindelijk he, ben blij voor je(jullie)....
Ja, echt jammer. Ze ging volgens mij sprekend op oma Elena lijken maar we zullen het nu nooit wetenTara schreef:Wat ontzettend jammer van dat ene pupje, maar soms gaat dat helaas zo.![]()
Maar heerlijk dat je er nu zo van kunt genieten, en ik gun het je dan ook als geen ander.