Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fotomeeting Drents Friese Wold
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Fotomeeting Drents Friese Wold
Ja, maar ik sta dus niet in de beginpost.. of ben ik nou echt zo scheel?

Dag monster... *14-01-2016
Ohzo lol ehm... dan kan t zijn dat je als reserve staat, ik moet dat later ff bekijken. Ben nu op vakantie en heb de lijst niet bij meflaneloba schreef:Ja, maar ik sta dus niet in de beginpost.. of ben ik nou echt zo scheel?
ghehe mister T die is leuk xdZamunda schreef:Ja zeker wel, ik kom met Piep! Maar ik neem Mister T, onze tweede hond, niet mee.judith & olly schreef:Ik heb je nu staan met Piep. Als ik het goed begrijp gaat het hem niet worden? of begrijp ik het verkeerdZamunda schreef:Flaneloba, nogmaals bedankt voor het aanbod, ik neem mr T echter toch maar niet mee. Het voelt niet als iets waar hij en ik nu blij van gaan worden.
wel jammer!
-
- Zeer actief
ja ik was in eerste instantie ook reserve maar iemand die op de sowieso wel lijst stond heeft in het topic aangegeven dat ik in haar plaats mocht omdat ze niet kon... Dus nu snap ik het niet meer..

Dan hoor je er inderdaad.flaneloba schreef:ja ik was in eerste instantie ook reserve maar iemand die op de sowieso wel lijst stond heeft in het topic aangegeven dat ik in haar plaats mocht omdat ze niet kon... Dus nu snap ik het niet meer..
Zoals ik al zei, ik ben op vakantie, dus heb het overzicht niet. Dus ik kan nu beetje moeilijk alles ordenen, dus dan kan het inderdaad wat chaotischer zijn. Ik heb dat blijkbaar even gemist, dus ik ga even kijken wie jij vervangt. no worries
omg sorry dat het allemaal zo chaotisch gaat hoor >.<
Als men even mee wil checken of de lijst nu correct is? ik heb ff geen overzicht nu
Als men even mee wil checken of de lijst nu correct is? ik heb ff geen overzicht nu
Laatst gewijzigd door judith & olly op 29 jul 2014 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Volgens mij heeft Flaneloba ook nog haar ouders mee met hond toch?

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
In de lijst met fotografen heb je jeanettebo niet genummerd (wel genoemd). Als ik het zo zie hebben we dan 6 fotografen en 6 hondenbazen
. Toch?

- Zamunda
- Zeer actief
Onee, sh*t. Char kan waarschijnlijk niet...
Misschien moet je even in de topictitel zetten dat we nog een fotograaf zoeken?
Misschien moet je even in de topictitel zetten dat we nog een fotograaf zoeken?
heb het aangepast!
@jeannetebo
Daar heb ik niks van meegekregen, dus wacht dan maar even haar reactie af.
@jeannetebo
Daar heb ik niks van meegekregen, dus wacht dan maar even haar reactie af.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Vorige pagina...
flaneloba schreef:Ok om het even op een rijtje te zetten..
Het is en blijft dus 9 augustus
Hoelaat? En waar wordt er afgesproken? Ik bedoel is Hezenes nummer 6 een parkeerplaats oid?
En wie komen er nou als fotograaf en welke baasjes komen er (baasjes is nu makkelijker omdat meerdere honden onder 1 baas toch als 1 telt..)
En voor mensen die nog twijfelen (zamunda bijvoorbeeld). Tenzij het weer zo belachelijk heet is komen dus de 2 shih tzu kruizingen van mn moeder MET moeder en stiefvader mee, ook mijn vriend is mee dus er is van ons kant gezien altijd een paar extra handen om even een hond of iets anders vast te kunnen houden.

-
- Zeer actief
Ja ik heb direct 3 honden opgegeven maar 2 van die 3 zijn niet van mij maar van mijn moeder. Het waren en blijven dus 3 honden onder mijn naam alleen neem ik wat extra mensen mee:p

Als je extra mensen meeneemt moeten die ook in de lijst en dan niet onder je naam. Voor de fotograaf, tenminste voor mij, is het wel lastig om te focussen op 2 verschillende baasjes.
-
- Zeer actief
Ik zou ze de shih tzu's meenemen omdat ik die dag op die hondjes zou passen en het een ontzettende leuke verrassing voor mijn moeder vond om haar een paar mooie foto's te kunnen geven. Ik zou dus daarom in mijn eentje 3 honden meenemen. Nu gaat mijn moeder haar afspraak die dag niet door en vind ze het dus leuk zelf mee te gaan. En nu moet ik het afsplitsen?

Sorry, maar nu lijkt t net of het een grote ramp is. Het enige wat er gebeurd is dat de doggies niet onder je naam komen te staan.
Stel ik fotografeer jouw hondjes, dan gaat zij met haar hondjes bij een ander fotograaf.
Stel ik fotografeer jouw hondjes, dan gaat zij met haar hondjes bij een ander fotograaf.
-
- Zeer actief
Nou ik bedoelde meer dat het nu lijkt alsof er nu ook weer nog een extra fotograaf nodig is omdat je het los van elkaar wilt hebben, terwijl dat niet zo is omdat er qua samenstelling van de honden niets veranderd. Als het nog steeds zo is dat alle honden kunnen komen ondanks dat er dan een extra naam op de lijst komt vind ik er niets ergs aan..

- Jeannettebo
- Zeer actief
volgens mij praten jullie langs elkaar heen...
Je kan gewoon alle honden en je ouders meenemen, enkel worden ze apart op lijst gezet, dat is volgens mij ook het enige wat Judith zegt momenteel.
Gewoon komen met zn allen, komt vast goed.
@ Judith, relaxed, geniet van je vakantie en laat het een beetje los, volgende week ook niet alles te strak willen, daar heb je de groep/soort mensen niet voor
Je kan gewoon alle honden en je ouders meenemen, enkel worden ze apart op lijst gezet, dat is volgens mij ook het enige wat Judith zegt momenteel.
Gewoon komen met zn allen, komt vast goed.
@ Judith, relaxed, geniet van je vakantie en laat het een beetje los, volgende week ook niet alles te strak willen, daar heb je de groep/soort mensen niet voor

Er moeten gewoon net zoveel fotografen zijn als eigenaren.
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Nou als ik niet kom dan is het toch perfect? 

- Zamunda
- Zeer actief
Nee, als jij meekomt hebben we 6 bazen en 6 fotografen. Perfectie dusChar7 schreef:Nou als ik niet kom dan is het toch perfect?

- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh sh*tZamunda schreef:Nee, als jij meekomt hebben we 6 bazen en 6 fotografen. Perfectie dusChar7 schreef:Nou als ik niet kom dan is het toch perfect?.

- Zamunda
- Zeer actief
Ja, precies: sh*tChar7 schreef:Oh sh*tZamunda schreef:Nee, als jij meekomt hebben we 6 bazen en 6 fotografen. Perfectie dusChar7 schreef:Nou als ik niet kom dan is het toch perfect?.

char ga je nou mee? 
we hebben dan wel 2 fotografen tekort, dus hopelijk melden zich ook nog fotografen aan.

we hebben dan wel 2 fotografen tekort, dus hopelijk melden zich ook nog fotografen aan.
- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
Ow :"(Char7 schreef:Voor 98% zeker dat ik niet mee ga.
Shitshitshitshit
Ik heb zo'n slecht nieuws... ik heb dus van tevoren alles uitgerekend of ik de reis kon betalen... dat kon...
Nu blijkt er iets tussendoor te komen waar ik ook voor moet betalen en daardoor kan ik de reis niet meer betalen en daardoor kan ik dus niet bij de shoot komen damn
Now zijn er dus niet genoeg fotograven oh crap. Of het moet een wandeling worden... dan maakt t niets uit :"(
Drents friese wold heeft mooie stukjes

Ik heb zo'n slecht nieuws... ik heb dus van tevoren alles uitgerekend of ik de reis kon betalen... dat kon...
Nu blijkt er iets tussendoor te komen waar ik ook voor moet betalen en daardoor kan ik de reis niet meer betalen en daardoor kan ik dus niet bij de shoot komen damn

Now zijn er dus niet genoeg fotograven oh crap. Of het moet een wandeling worden... dan maakt t niets uit :"(
Drents friese wold heeft mooie stukjes
- Jeannettebo
- Zeer actief
Waar moet je vandaan komen? Kun je niet met iemand meerijden?
Ik zou het gewoon door laten gaan, ook met minder fotografen valt er wat van te maken hoor.
Althans, ik wil nog steeds wel komen
Ik zou het gewoon door laten gaan, ook met minder fotografen valt er wat van te maken hoor.
Althans, ik wil nog steeds wel komen

- Zamunda
- Zeer actief
Inderdaad, met iemand meerijden?
En gewoon maar lekker door laten gaan, we maken er gewoon wat leuks van
!
En gewoon maar lekker door laten gaan, we maken er gewoon wat leuks van

- Jeannettebo
- Zeer actief
Jup, er komt heus wat leuks uit hoor, dat hebben we zelf in de handZamunda schreef:Inderdaad, met iemand meerijden?
En gewoon maar lekker door laten gaan, we maken er gewoon wat leuks van!

- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
Precies, ik kom ook nog graag om te oefenen en mensen blij te maken met foto's van hun honden.
Ik kom helaas van de verkeerde kant voor jou Judith, anders had je mee kunnen rijden.
Hopelijk kan je alsnog komen!
Ik kom helaas van de verkeerde kant voor jou Judith, anders had je mee kunnen rijden.
Hopelijk kan je alsnog komen!