blacky schreef:
Volgens mij had ik het niet tegen jou. Misschien voel je jezelf aangesproken mag best hoor. Ik heb mijn hormoon bom ook laten castreren na heel veel trainen en werken. Ik heb hier voor gekozen en niet voor het weg doen c.q. herplaatsen. Ik heb er ook voor gekozen er geen TT aan te hangen maar om zijn o, zo edele ballen te verwijderen.
Ik weet dat ik hierdoor in de ogen van sommige mensen hier op het forum een niet zo beste honden baas bent. Nou het zei zo. Wij zijn heel erg blij met hoe het uitgepakt is.
Nee, je had het niet tegen mij, maar ik voelde me even zo vrij om te reageren op jouw post, dat is nl. een forum.
Wil je iets privé kwijt, dan stuur je een persoonlijk bericht
Wat de TT ter zake doet, geen idee, ik train zonder.
En verder heeft mijn reu meer dan genoeg dekervaring, pijpt hij tussendoor zichzelf en wil hij na een dek gewoon meteen weer er op. niets mis met zijn hormonen denk ik zomaar.
en och, hij heeft ook Kjerro (intacte reu) een tijdje geleden ontmaagd
Dat jij je denkt te moeten verdedigen door in het ronde te schoppen omdat je je hond gecastreerd hebt, omdat anderen (ik kan me niet herinneren dat ik daar toe behoor immers) jouw een slechte hondenbaas vinden, kan ik niets aan doen. Maar je hoeft anderen daarvoor niet te kleineren lijkt me.