Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
wolvster schreef:Een fret die Hont heet mag toch wel?
als jij een leuke herplaatser airedale, teef of castraat, die alleen thuis kan blijven (Ik heb een eisenpakket ) vind, kunnen we wel een hond genaamd Ferret
ZivaNomi schreef:Oooh dat vind ik doodeng, een kat die graag in de droger zit
Ik heb er ook al nachtmerries van gehad en check altijd alles driedubbel en kittens en de vaatwasser, omg dat was ook zoiets maar gelukkig nog nooit mis gegaan, *klopklop*
haha ik heb de deur altijd dicht van de droger, en van de badkamer ook. Let wel op ja, zou vreselijk zijn
mijke schreef: Zijn die katten nou zo dik, of is dat serieus hun haar?
Haha! Nee, ze zijn verre van dik, dat is echt al hun haar. Amber zou zelfs nog wel iets zwaarder mogen, die is wat aan de dunne kant vond de dierenarts.
Ze wegen allebei 4 kilo, dus dat valt wel mee.
Jeumig dan Wij hebben hier ook eentje lopen met een fluffy vacht, maar die van jou zijn nog wel een portie fluffiër!
Hier ook een "dikke" fluffy kat. via dit forum gekregen na het overlijden van mijn broodmagere oude Heilige birmaantje. Sarah was bijna 19 jaar toen ik haar in liet slapen.
Diva is nu 9 jaar. Daar heb ik hopelijk ook zo lang plezier van. Diva is wel goed gevuld, maar niet overmatig dit. Ze beweegt genoeg en is tevreden.
Elly* schreef:Hier ook een "dikke" fluffy kat. via dit forum gekregen na het overlijden van mijn broodmagere oude Heilige birmaantje. Sarah was bijna 19 jaar toen ik haar in liet slapen.
Diva is nu 9 jaar. Daar heb ik hopelijk ook zo lang plezier van. Diva is wel goed gevuld, maar niet overmatig dit. Ze beweegt genoeg en is tevreden.
Wat een prachtige katten komen hier voorbij. Helaas is mijn kat overleden. We hebben nu alleen nog een zwerfkat die hier al minstens 15 jaar rond loopt. Een enkele keer als het heel slecht weer is wil hij wel even binnen zitten. Maar bij elk vreemd geluid wil hij meteen weer naar buiten. Hij ziet de honden als zijn vrienden. Hij was hier al eerder dan de honden dus dat gaat allemaal prima met elkaar. Hoe oud hij is weet ik dus niet, maar vast wel een jaar of 17. Deze foto is van afgelopen zomer. Zal eens kijken of ik hem binnenkort weer op de foto kan zetten als hij in de buurt is.
Nog een paar foto's van mijn andere alles behalve hond dieren. Mijn Friese paard Aise, vanmorgen.
De (ex) bok Plukkie. Die komt zijn hok absoluut niet uit met dit natte en koude weer. Hij rent van de stal naar zijn hok en terug om maar geen natte pootjes te krijgen, de held.
ZivaNomi schreef:Wat mot je? Dit is mijn snoepje, dank u zeer.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ahw, wat zijn ze eigenlijk toch leuk
Bij ons (asiel Leeuwarden) zitten er nog een heel stel waar maar niemand voor komt. Is er ook iets als een chinchillawereldje? Mocht je nog liefhebbers kennen
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Onze Kiki is inmiddels ruim 14 en de laatste jaren heeft ze steeds meer en meer honger. Nu loopt ze de hele dag enorm te miauwen om eten, knettergek werden we er van. Dus ik heb maar even een hersenwerkje tevoorschijn gehaald die ik eigenlijk voor Oor gekocht had. Eerst moest ze er niks van hebben, want; moeite maar inmiddels gaat ze als een speer! Ze is er lekker ff mee bezig en daarna ligt ze heel tevreden een hele poos te chillen
Hakkene schreef:Wat een knapperd, die rooie!
Je poster laat trouwens los
Knap, ach, hij heeft een platneus...
En die poster viel mij ook op op de foto ja. Vooral dat ie al zo lang los hangt dat er een dikke laag stof op ligt Heb hem gelijk verwijderd hehe.
Romke speelt niet zoveel meer. Maar voor lintjes maakt hij graag een uitzondering! Het liefst zelf gejat natuurlijk en dan heeft hij weer een paar dagen lol