Mooi moment om dadelijk voor het eerst naar het welpenclubje te gaan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We zijn weer compleet!
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: We zijn weer compleet!
We hebben hem net gemeten. Bijna 11 weken en 35cm. Lola was volwassen 38

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- M@scha
- Zeer actief
Ik was alleen dus geen foto's. In het begin was hij enorm overweldigd door de vele honden maar eenmaal in ons eigen groepje ging het erg goed. Vaker weer gewoon bij mij zitten ipv enorme ogen en pootjes die overal tegelijk wilden zijn.
Dadelijk bij de boodschappen rodiworst halen. De trainer had die en die waren veel interessanter als de boterhamworst van het vrouwtje.
Dadelijk bij de boodschappen rodiworst halen. De trainer had die en die waren veel interessanter als de boterhamworst van het vrouwtje.

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Leuk te volgen hoe het gaat...M@scha schreef:Ik was alleen dus geen foto's. In het begin was hij enorm overweldigd door de vele honden maar eenmaal in ons eigen groepje ging het erg goed. Vaker weer gewoon bij mij zitten ipv enorme ogen en pootjes die overal tegelijk wilden zijn.
Maareuh.. volgende keer niet alleen gaan
- M@scha
- Zeer actief
En dan de volgende stap.. Het regime in...
Meneer blijft al regelmatig alleen zodat ik straks weer kan gaan werken en dat gaat perfect. Verschillende mensen in de buurt staan dan stand by en luisteren vaak hoe het gaat en meneer vindt het allemaal best.
Tot nu toe is dat op willekeurige momenten op de dag maar straks ga ik natuurlijk op bepaalde tijden weg. En nu komt het, wij hebben een uitslaper... Als we 's ochtends opstaan omdat het baasje moet gaan werken wil hij met een hoop gezucht en gesteun dan toch wel even een plas gaan doen maar daarna wil hij gewoon weer slapen...
En ik vind het zielig om hem wakker te maken haha dus maar elke dag een paar minuten vroeger naar buiten want als ik hem zijn gang laat gaan dan komen we niet buiten voordat het een uur of tien is...
Meneer blijft al regelmatig alleen zodat ik straks weer kan gaan werken en dat gaat perfect. Verschillende mensen in de buurt staan dan stand by en luisteren vaak hoe het gaat en meneer vindt het allemaal best.
Tot nu toe is dat op willekeurige momenten op de dag maar straks ga ik natuurlijk op bepaalde tijden weg. En nu komt het, wij hebben een uitslaper... Als we 's ochtends opstaan omdat het baasje moet gaan werken wil hij met een hoop gezucht en gesteun dan toch wel even een plas gaan doen maar daarna wil hij gewoon weer slapen...
En ik vind het zielig om hem wakker te maken haha dus maar elke dag een paar minuten vroeger naar buiten want als ik hem zijn gang laat gaan dan komen we niet buiten voordat het een uur of tien is...

- M@scha
- Zeer actief
ha! het is vóór tienen en we zijn alweer terug! nu heeft hij zijn buik vol en jawel, het slaapt weer! 

- M@scha
- Zeer actief
hij slaapt de laatste 2 nachten ineens niet meer door. maar dat is waarschijnlijk 2 stappen vooruit, 1 stap terug. komt goed

- alm@
- moderator
Moet hij dan ook wat doen als ie s'nachts wakker wordt? Misschien kan je dan nog wat schuiven met etenstijden. Hij is nog klein, hij went vanzelf wel aan jullie ritme.

- M@scha
- Zeer actief
ja. vannacht om 2 uur moest hij een plas.alm@ schreef:Moet hij dan ook wat doen als ie s'nachts wakker wordt? Misschien kan je dan nog wat schuiven met etenstijden. Hij is nog klein, hij went vanzelf wel aan jullie ritme.
om 6:15 begon hij weer en hebben we hem even gelaten omdat om 6:30 de wekker zou gaan. toen we beneden kwamen lag hij alweer rustig en kreeg ik hem met gods gratie even mee en deed hij weer een plas. geen hoge nood dus.
dus we staan ook gewoon op als hij roept. zeker zolang hij dan ook echt wat moet.

- alm@
- moderator
- PitBullit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pitbull
- Contacteer:
Zeg Mascha..... kan je geen live camera ophangen?? We willen meer fotos van Willem hoor..
- M@scha
- Zeer actief
PitBullit schreef:Zeg Mascha..... kan je geen live camera ophangen?? We willen meer fotos van Willem hoor..
haha ik heb het idee dat ik al een overdosis willem op het forum zet!

- PitBullit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pitbull
- Contacteer:
Het is nooit een overdosis aan Willem. Nooit!M@scha schreef:PitBullit schreef:Zeg Mascha..... kan je geen live camera ophangen?? We willen meer fotos van Willem hoor..
haha ik heb het idee dat ik al een overdosis willem op het forum zet!
- M@scha
- Zeer actief
Willem is er nu een maand en het gaat top! Inmiddels zijn entingen en ok stempel van de DA gehad én we gaan de puppycursus niet afmaken maar meteen door met de basiscursus als die start over een week of drie.
Hij is zindelijk en luistert enorm goed. Zijn stoere puppystreken bestaan uit soms te hard bijten en happen in de riem. Daar druk mee bezig maar als dat alles is!
We zijn helemaal gelukkig met onze Willem! Zaterdag hebben we de beker binnen gekregen die we besteld hadden bij het foto maken bij de Boerenbond. Dat was 22 oktober en dan zie je ineens hoe hard hij groeit!
Hij is zindelijk en luistert enorm goed. Zijn stoere puppystreken bestaan uit soms te hard bijten en happen in de riem. Daar druk mee bezig maar als dat alles is!
We zijn helemaal gelukkig met onze Willem! Zaterdag hebben we de beker binnen gekregen die we besteld hadden bij het foto maken bij de Boerenbond. Dat was 22 oktober en dan zie je ineens hoe hard hij groeit!

- M@scha
- Zeer actief
- Tineke
- Zeer actief
Wat heerlijk Mas dat alles zo lekker loopt
In Januari ben ik in de Peelhoven , misschien wil Willem met Lucie ravotten, die is daar nogal dol op namelijk
In Januari ben ik in de Peelhoven , misschien wil Willem met Lucie ravotten, die is daar nogal dol op namelijk

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- M@scha
- Zeer actief
Jaaa!! Alma was drie dagen voordat Willem kwam hier dus dat was jammer maar in januari is Willem alweer wat groter dus dat lijkt mij top! Komen we naar jullie dan zien we die wandelplekken ook eens!

- Tineke
- Zeer actief
LeukM@scha schreef:Jaaa!! Alma was drie dagen voordat Willem kwam hier dus dat was jammer maar in januari is Willem alweer wat groter dus dat lijkt mij top! Komen we naar jullie dan zien we die wandelplekken ook eens!

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Aaaaah, die beker...
Super dat Willem het zo goed doet.
Super dat Willem het zo goed doet.
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero