Hutsje schreef:Ben jdr ook weer, heb het centrum van Amersfoort nog even bewondert![]()
. Foto's zijn aan het laden, zijn leuk!
Hoe bedoel je, kabouter plop
Oja

Moderator: moderatorteam
Dat biedt perspectief..kabouter plopje!Hutsje schreef:Ik heb alleen maar hele leuke foto's van jou![]()
![]()
helaas!!Hutsje schreef:Ozzy was niet meeEline* schreef:Dat biedt perspectief..kabouter plopje!Hutsje schreef:Ik heb alleen maar hele leuke foto's van jou![]()
![]()
Tuurlijk hebben we op je gewacht...zou toch wat zijn zeg...jij een beetje 2 uren rijden (inclusief rondreis door Baarn, Soest en Soesterberg) en wij weg gaanbilly schreef:Ik ben weer terug en het was heel leuk.
De terugweg is toch altijd makkelijker.![]()
Gelukkig heeft Eline me opgehaald, mn redder in de noodnadat ik hopenloos verdwaald was en lief dat jullie op me gewacht hebben.
Ik heb wel Baarn, soest en Soesterberg gezien en het paleis.![]()
![]()
Ben benieuwd naar de foto's
Groetjes Els
Nieve schreef:Tuurlijk hebben we op je gewacht...zou toch wat zijn zeg...jij een beetje 2 uren rijden (inclusief rondreis door Baarn, Soest en Soesterberg) en wij weg gaanbilly schreef:Ik ben weer terug en het was heel leuk.
De terugweg is toch altijd makkelijker.![]()
Gelukkig heeft Eline me opgehaald, mn redder in de noodnadat ik hopenloos verdwaald was en lief dat jullie op me gewacht hebben.
Ik heb wel Baarn, soest en Soesterberg gezien en het paleis.![]()
![]()
Ben benieuwd naar de foto's
Groetjes Els![]()
Maar dat wachten was wel heeeeeeeeeeeeel erg koud hoor (moet je toch even een complexje aanpraten)