Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Top 5 vreselijkste hondenrassen.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Tineke en Chicca
Actief
Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.

En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij

Ongelezen bericht door Tineke en Chicca »

Pola schreef:Mijn Rottweiler is ook een scheetje hoor! :pffff: :wink:

Dat geloof ik gelijk. :ok:
Maar toch hou ik niet zo van deze honden. Het zou ook geen hond voor mij zijn. Sta niet sterk genoeg in mijn schoenen.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Pola schreef:Mijn Rottweiler is ook een scheetje hoor! :pffff: :wink:
en mijn enge hedder dan :eek: :wink:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

in willekeurige volgorde

sharpei
buldoggen (alles wat daaronder valt wat niet normaal kan rennen, niet normaal kan voortplanten en niet normaal kan bevallen, oftewel zichzelf niet in stand kan houden)
swiffers
goldens
stabij
Cloverdale
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cloverdale »

1. Poedel
2. Poedel
3. Poedel
4. Poedel
5. Mops (ookal heeft mn oma er 4 ze zijn afschuwlijk lelijk :smile2: )

en de poedel..
ja ik heb er gewoon zó niks mee.. verder kan ik me nu geen hond bedenken wat ik lelijk vind vind eigenlijk de meeste rassen wel wat moois hebben omdat ze allemaal uniek zijn..

maar echt ik snap nog steedsniet dat ik zelfs shows met de mopsen van mn oma heb gedaan :smile2: haha vind ze namenlijk gewoon bijna grappig van lelijkheid.. maarja ze zijn wel lief hoor :mrgreen:
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Cloverdale schreef:1. Poedel
2. Poedel
3. Poedel
4. Poedel

en de poedel..
ja ik heb er gewoon zó niks mee.. verder kan ik me nu geen hond bedenken wat ik lelijk vind vind eigenlijk de meeste rassen wel wat moois hebben omdat ze allemaal uniek zijn..

maar echt ik snap nog steedsniet dat ik zelfs shows met de mopsen van mn oma heb gedaan :smile2: haha vind ze namenlijk gewoon bijna grappig van lelijkheid.. maarja ze zijn wel lief hoor :mrgreen:
dat vind ik nou vaak geweldig he.
Hondjes die mooi van lelijkigheid zijn.
Op de een of andere manier maakt ze dat vaak schattig
Afbeelding
Jut&Jul
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Jut&Jul »

jojenny schreef:
2. Poedel
3. Poedel
4. Poedel

en de poedel..

:roll: Van zo'n opmerking gaan mijn nekharen altijd recht omhoog staan, mooi van lelijkheid..... Hoe vaak ik dat al wel niet heb aan moeten horen :19:
Wat je dan dus eigenlijk zegt is dat je de hond gewoon lelijk vind :boos:
Dat kun je toch niet maken om iemand zo ongevraagd af te gaan kraken. :neenee:
Zeg je toch ook niet als je iemand met een kind in een buggie tegenkomt? Zie het al voor me: 'Ach wat een schatje mevrouw, hij is haast mooi van lelijkheid................' :pffff:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Jut&Jul schreef:
jojenny schreef:
2. Poedel
3. Poedel
4. Poedel

en de poedel..

:roll: Van zo'n opmerking gaan mijn nekharen altijd recht omhoog staan, mooi van lelijkheid..... Hoe vaak ik dat al wel niet heb aan moeten horen :19:
Zeg je toch ook niet als je iemand met een kind in een buggie tegenkomt? Zie het al voor me: 'Ach wat een schatje mevrouw, hij is haast mooi van lelijkheid................' :pffff:

Ik zeg gewoon dat een kind lelijk is als het lelijk is, maar ik denk dat je niet een baby moet gaan vergelijken met een hondje he?

Een hondje wat extreem kapotgefokt is zoals een pei of bulldog engels en frans, ja die zijn gewoon lelijk, ik snap ook niet wat er mooi is aan die lelijkerds.
Jut&Jul
Vaste gebruiker

Angel-eyes schreef:
Jut&Jul schreef:
jojenny schreef:
2. Poedel
3. Poedel
4. Poedel

en de poedel..

Ik zeg gewoon dat een kind lelijk is als het lelijk is, maar ik denk dat je niet een baby moet gaan vergelijken met een hondje he?

Een hondje wat extreem kapotgefokt is zoals een pei of bulldog engels en frans, ja die zijn gewoon lelijk, ik snap ook niet wat er mooi is aan die lelijkerds.
En waarom zou ik een baby in deze niet mogen vergelijken met een hondje??! Dus van een hond mag je zomaar alles zeggen en van een baby niet?!?
Dit heeft niets te maken met het al dan niet lelijk zijn/vinden van een hond of kind, maar met normen en waarden. Zoiets doe je gewoon niet ongevraagd, punt.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

maar je mag toch je mening zeggen?
iedereen heeft het steeds over enge hedders, terwijl alle hedders die ik ken helemaal niet eng zijn :pffff:
gewoon laten zeggen en er het jouwe van denken :ok:
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Ik ken geen lelijke honden, vind alle hondjes mooi.....

Maar ik moet wel zeggen, dat er een aantal soorten honden zijn, die bij mij het huis niet inkomen......(alhoewel zeg nooit nooit)

Ik houd dus absoluut niet van honden, die zogenaamd "populair" zijn en verschrikkelijk doorgefokt, omdat "iedereen" er dan eentje moet hebben.......
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Wat is een swiffer ?
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
Rob*
Zeer actief

Jut&Jul schreef:
Angel-eyes schreef:
Jut&Jul schreef:
jojenny schreef: dat vind ik nou vaak geweldig he.

En waarom zou ik een baby in deze niet mogen vergelijken met een hondje??! Dus van een hond mag je zomaar alles zeggen en van een baby niet?!?
Dit heeft niets te maken met het al dan niet lelijk zijn/vinden van een hond of kind, maar met normen en waarden. Zoiets doe je gewoon niet ongevraagd, punt.

Nou baby's zijn niet zo lelijk gefokt als een franse bull of engelse bull bijvoorbeeld, maar ze kunnen wel iets leuks hebben waardoor ze door lelijkheid leuk worden gevonden, een mens is gewoon wat anders, daar komen andere gevoelens bijkijken die je als gezond mens niet hebt bij een hondje.
Ik heb ook weleens op straat gehoord dat ze zeggen dat Blisje lelijk is....Nou idd, zeg ik dan altijd.
Hij is nu eenmaal lelijk maar sommige mensen vinden hem daarom weer zo mooi, tsja dat is ieder zijn smaak toch?
Rob*
Zeer actief

johan1969 schreef:Wat is een swiffer ?
Een soort dweil Johan.
Pieta
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieta »

Mooi van lelijkheid bestaat inderdaad wel in mijn ogen... Hoe kunje trouwens zeggen dat dat onzin is als mensen dat zo voelen? Een mops vind ik bijvoorbeeld ontzettend lelijk maar daardoor weer zo enorm vertederend dat ik 'm toch mooi kan vinden. Zo heb ik dat met allerlei dingen, een vreselijk foute bank kan ik helemaal het einde vinden juist omdat 'ie zo vreselijk fout is.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Angel-eyes schreef:
johan1969 schreef:Wat is een swiffer ?
Een soort dweil Johan.
dat is het ras dat ik heb johan eerders ga ik mijn kennel naam aan vragen
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Jut&Jul schreef: :roll: Van zo'n opmerking gaan mijn nekharen altijd recht omhoog staan, mooi van lelijkheid..... Hoe vaak ik dat al wel niet heb aan moeten horen :19:
mijn menig :19:
En als daar bij jou de nekharen recht van overeind gaan staan is dat jouw probleem en niet de mijne.
En ja ik ben wel zo dat als ik een kind lelijk vind dat ik dan echt NIET ga zeggen dat ik ze zo mooi vind.
Dan laat ik het gewoon in het midden.
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Pfoeh...lastig... Ik hou absoluut niet van vecht- of waak- en verdedigingsrassen, maar dat ligt meer aan mij en aan de bijbehorende bazen die ik vaak tegenkom, dan aan de desbetreffende rassen denk ik... Verder ben ik met Herders altijd een beetje op mijn hoede, zo'n rennende Dwergteckel is voor sommigen toch wel een erg leuk opjaag-speeltje, maar aan de andere kant... ik ken ook genoeg leuke Herders. Met Great Japanese Dogs en Akita's heb ik eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen (extreem dominant en niet op willen houden met overheersen), dus tot het tegendeel is bewezen mogen die ook op de nono lijst.... Ik ken een paar bullen die echt niet normaal kunnen functioneren en permanent knorren, dat vind ik eerder zielig voor die hondjes dan dat ik ze niet leuk vind, maar doe die dan ook maar op de lijst...

Ik kom eigenlijk nooit onopgevoede swiffers tegen en ken ook alleen maar vriendelijke Jack Russels.... :denken:

Er zijn maar weinig rassen die ik zelf zou willen hebben, maar over het algemeen vind ik elk ras wel zijn charmes hebben... :cheer:
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Twee keer was wel wat veel van het goede :blah:
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

niet in deze volgorde, maar wel allemaal rassen die mij absoluut niet aanspreken: 1) poedel 2) jack russel/alles wat er op lijkt 3)malthezers 4)snauzers 5)franse bulldogjes
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ik vind eigenlijk alleen de poedel en de jack russell maar niks, van andere rasgroepen kan ik wel verschillende rassen apprecieren.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ik vind de poedel juist weer een hond die ik, naarmate ik er meer tegenkom, veel gaver ga vinden dan toen ik nog amper wat van honden wist. Sterker nog, ik zou oooooit zelf nu best wel een witte koningspoedel willen, terwijl ik dat twee jaar geleden nog vreeeeselijk lelijke en tuttige honden vond. Maar dat vind ik nou echt een hond met een gewoon onwijs leuk karakter, zo leuk dat ik ze ineens ook mooi vind...
Net als Bouviers, dat vond ik 'vroeger' de meest lelijke, stomme honden die ik kende... En nu? Nu vind ik het wel olijke, vriendelijke beertjes... Windhonden vond ik vroeger altijd heeel lelijk, en nu? Nu kan ik er de schoonheid wel van inzien... Dat begin ik eigenlijk met steeds meer rassen te krijgen (mijn verlanglijstje wordt langer en langer :roll: )
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Geer schreef:Dat begin ik eigenlijk met steeds meer rassen te krijgen (mijn verlanglijstje wordt langer en langer :roll: )
heb je nog een lang leven voor je, geer :mrgreen: ?
Ja, dat wel! Maar ik vrees dat ik een groot gedeelte van dat lange leven heeeeel hard moet werken wil ik alle rassen die ik wil kunnen kopen :mrgreen:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik heb dat ook wel ja, met bv. greyhounds ed. Die vond ik vroeger echt niet mooi maar nu vind ik het eigenlijk prachtige honden :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Jut&Jul
Vaste gebruiker

Inge O schreef:
Jut&Jul schreef:Dat kun je toch niet maken om iemand zo ongevraagd af te gaan kraken. :neenee:
1e : het is niet ongevraagd - moet je even de topictitel checken :wink: .
Beter lezen, ik zei 'hoevaak ik die opmerking wel niet krijg' :wink:

2e : in plaats van te zeggen 'mooi van lelijkheid' zou ik eigenlijk zelf eerder zeggen 'ik vind ze gewoon lelijk'. vind je dat beter kunnen? ook niet waarschijnlijk :denken: .
Dat klinkt al beter ja :mrgreen:
Afbeelding
Jut&Jul
Vaste gebruiker

Inge O schreef:
Jut&Jul schreef:
Inge O schreef:
Jut&Jul schreef:Dat kun je toch niet maken om iemand zo ongevraagd af te gaan kraken. :neenee:
1e : het is niet ongevraagd - moet je even de topictitel checken :wink: .
Beter lezen, ik zei 'hoevaak ik die opmerking wel niet krijg' :wink:
ow, ok :wink: . maar hier mocht het dus even wel :mrgreen: .

als pup vind ik het dan trouwens wel weer schatjes hoor :ok: .
Zijn niet alle puppies schattig?! :smile:
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Frederique schreef:Goh best moeilijk zo'n lijst met honden die er nooit in zouden komen bij me.

1. Kommondor (of Bergamasco/Puli en andere vervilters), ik vind ze ronduit goor :kotz: De Kommondor heeft daarbij ook nog eens een moeilijk karakter wat bij mij totaal niet zou passen.
2. Beagle; ze hebben weinig uitstraling en velen van hen zijn zo gauw ze van de lijn af zijn compleet foetsie.
3. Bedlington Terriër; die vind ik al vanaf kinds af aan gewoon afschuwelijk lelijk.
4. Sharpei; het uiterlijk vind ik niks, het karakter niet, nee laat maar.
5. Border Collie; gewoon omdat die veels te druk zijn en ik er nerveus van wordt. Ik ben zelf veels te druk voor een Border.

Ik ken overigens wel Beagles en Border Collies die ik leuk tot geweldig vind :ok:
En een dagje met een Border Collie overleef ik best, een week ook nog wel maar ze zijn zo gedreven dat ik er persoonlijk heel nerveus van wordt. Een hekel heb ik absoluut niet aan ze.
Ik heb besloten om de Border Collie te vervangen voor de Appenzeller Sennenhond.
Ik vind zijn karakter niet leuk, en daarbij vind ik ze ook nog eens ronduit lelijk. Toen ik bovenstaand lijstje maakte was de Appenzeller me volkomen ontschoten... :denken:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Het is je vergeven. :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik mooi verzorgde en kort getrimde koningspoedels ook wel mooi vind, maar niet die haarballen op shows.

En nog minder die vervilte mormeltjes met korte pootjes of supermager, of van die stomme abrikoos dwergpoedeltjes die je vroeger vaak zag.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Jut&Jul schreef:Zijn niet alle puppies schattig?! :smile:
Uuuhhhm, :denken:

Nee!
johan1969
Zeer actief
Contacteer: