Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:We verzamelen toch allemaal op de parkeerplaats die door Miekmiek is beschreven, over het bruggetje rechts?
Effe voor alle duidelijkheid.
Angeniet schreef:Angeniet met een forse slag om de arm, want Izzy is ziekjes
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat heeft ze?????????????
Niet eten en aan de dunne Ze baalt dat ze die haas is misgelopen met FritZ
FritZ was ook een beetje aan de dunne, hij heeft wel gegeten. Wie weet hebben ze hem toch gevangen? . Hij is verder niet ziek, wel wat rustiger, heerlijk!
Daphne schreef:Als het niet zo warm is kunnen we misschien toch nog een stukkie lopen?
Want alleen naar het watertje lopen is ook maar 5 minuten.
Wat mij betreft wel, we kunnen even zien hoe of wat daar. Desnoods slpitsen we, en komen degenen die wel een stukje gaan wandelen aan het eind weer terug bij het water en de anderen.
Daphne schreef:Als het niet zo warm is kunnen we misschien toch nog een stukkie lopen?
Wat mij betreft wel, we kunnen even zien hoe of wat daar. Desnoods slpitsen we, en komen degenen die wel een stukje gaan wandelen aan het eind weer terug bij het water en de anderen.
Dat is een goed idee
Want als het niet zo warm is wil ik nog wel een stukje lopen, al is het maar 15 minuten.
Dat is een goed idee
Want als het niet zo warm is wil ik nog wel een stukje lopen, al is het maar 15 minuten.
Prima idee inderdaad.
Als we een minuut of 15 gaan lopen ga ik wel mee, wordt het een hele lange wandeling dan denk ik dat ik bij het watertje blijf (als iemand me vergezelt, anders is het een beetje saai denk ik). Ik wil Odin niet te lang laten wandelen, maar kan hem ook nog wel dragen (kilootje of 9 weegt hij nu, dat is nog wel te doen).
Ik neem in ieder geval 2 pakken Spa Fruit mee (lekker koolhydraatloos dus veilig voor mij) en 1 of 2 pakken jumbo Snack-a-Jacks. Daar kan ik (en wie zin heeft) dan eventueel van lunchen, of gewoon lekker snacken.
Teckelgek schreef:Odin nu al een kilotje of 9 :N: .
Das het dubbele van Jagger .
Dinsdag op de weegschaal bij mijn eigen dierenarts woog hij 8,6 kilo. Sindsdien heeft hij goed gegeten, en groeit zichtbaar. Ik weeg hem nog wel even morgen voor vertrek.
Volgens sbs 6 wordt het tussen de 25 en 29 graden morgen en ik heb besloten niet te gaan. Mede omdat ik voor Nelson geen oppas heb en hij dus de hele dag dan alleen binnen zou zitten in de hitte en meenemen kan niet.
Heel jammer, maar volgende keer beter. Ik voel me beter als ik niet ga.
Ik wens iedereen heel veel plezier!
N50 is A50? De routeplanner zegt namelijk A50
Maarrrrr....ik krijg de TomTom mee dus dat moet lukken
Langleve de Domdom ... ehh.. Tomtom Weet wel waar het is, maar gebruik die van mij op het moment om te kijken hoe lang het rijden is. Verder neem ik hem voor de zekerheid mee, voor het geval er wel een omleiding is.
Eline* schreef:Volgens sbs 6 wordt het tussen de 25 en 29 graden morgen en ik heb besloten niet te gaan. Mede omdat ik voor Nelson geen oppas heb en hij dus de hele dag dan alleen binnen zou zitten in de hitte en meenemen kan niet.
Heel jammer, maar volgende keer beter. Ik voel me beter als ik niet ga.
Ik wens iedereen heel veel plezier!
Jammer, maar in jouw situatie zou ik het denk ik ook niet hebben gedaan.
Ik had Kiki en jou graag eens ontmoet, misschien een volgende keer!
Ik ga ook nog steeds mee! Mijn zusje gaat ook mee met haar hondje Harry.
12 uur dus he?
Ik hoop dat we het kunnen vinden.
Ook hoop ik dat Joy zich niet zo aanstellerig gaat gedragen, zoals, grommen en haren recht omhoog als ze nieuwe honden ontmoet. Ze is een schijterd hoor! Ze kijkt altijd eerst de kat uit de boom voordat ze los komt. (wat lijkt ze toch eigenlijk op mij, ik ben in het begin ook vaak verlegen).