Losloopwandeling in Het Paradijs, voor wie zin heeft in ruim 3 minuten Taro

Dalí was ook mee maar het was druk dus die bleef aangelijnd.
Moderator: moderatorteam
Guus en Bas hebben vandaag nog over het strand gewandeld en net stond ik een half uur stil bij de haven met ze. In ijzige wind. En ze moesten zitten en wachten. Guus gaat soms wat rillen maar als ik hem onder mijn jas duw wil hij dat ook niet. Ik denk dat honden veel meer kunnen hebben dan wij denken. Mira snap ik. Die is soort van kaal. Maar zodra er vacht op zit trek ik ze geen hesjes of kleren aan. Niet omdat ik er tegen ben maar omdat ik bang ben dat ze opgevreten worden door een hond die dat niet snapt en omdat ik oprecht denk dat ze het vervelend vinden. Ze hebben het echt niet nodig. Met Bas ooit 6 uur door de bergen en sneeuw gelopen in Oost Duitsland. Geen centje pijn in die snerpende kou. Ze vond het zelf heerlijk.Cleva schreef: ↑07 dec 2020 21:26Ja, veel dikker. Een gewone terriervacht zoals een gladhaarfoxje.ellen en de birmanen schreef: ↑07 dec 2020 11:00 heeft echo geen behoefte aan een jasje of heeft zij een iets dikkere vacht dan mira heeft?
Mira heeft alleen maar haar voor de kleur.
Wat is-ie leuk! En heerlijk vrij zonder enorm overmoedig te zijn volgens mij?Lothian schreef:
Losloopwandeling in Het Paradijs, voor wie zin heeft in ruim 3 minuten Taro![]()
Dalí was ook mee maar het was druk dus die bleef aangelijnd.
Ik vind juist dat je van jongs af aan heel veel kunt zeggen. Niet of een rottweiler reu aardig blijft natuurlijk, maar die neem je maar niet.
Er zit ook qua uiterlijk best veel terrier in.
Klopt, Taxi is altijd al zo geweest en niks veranderd.dagmar88 schreef: ↑13 dec 2020 11:25Ik vind juist dat je van jongs af aan heel veel kunt zeggen. Niet of een rottweiler reu aardig blijft natuurlijk, maar die neem je maar niet.
Je kent de ouders en Cleva heeft geen hondjes zitten knutselen met ook maar de minste kans op onbehoorlijk gedrag![]()
Ik vind die gouden lepel pups zo leuk en bijzonder omdat ze heel puur zijn. Ze kennen geen spanning of slechte ervaringen, het komt niet in hun kop op dat mensen ook niet te vertrouwen zijn en ze hebben geen manieren ontwikkelt om daarmee om te gaan.
De basis om open en vrij in het leven te kunnen staan.
Reken maar gewoon op dat goede gevoel, want dat klopt.