NicoBorder schreef:Dat klopt inderdaad. Die zie je wel komen. Frankie
Ik hoop niet dat je hem zelf gaat schrijven.
waarom ben je trots op een foto van iemand anders ?
Is het misschien je broer die wel succes heeft ?
Moderator: moderatorteam
NicoBorder schreef:Dat klopt inderdaad. Die zie je wel komen. Frankie

Dat bedoel ik, iedere flapdrol kan een shirt met NL randen op de mouwen laten maken en aantrekken. Ik vind wel dat de fotograaf dit beter had kunnen doen. Een kreukvrij achtergronddoek zou al helpen. Ik zou mij schamen als ik zo'n product aflever. Maar dat is weer een ander verhaal.freskin schreef:Dus het is niet eens een officieel shirt? Wat voor waarde heeft hij dan?NicoBorder schreef: ...... Dit shirt hebben vrienden en ondersteuning voor me laten maken.........
Terecht!NicoBorder schreef:Ben wel trots op deze foto trouwens.

NicoBorder schreef:Nee ik ga hem niet zelf schrijven en ook niet vanuit mijn naam.

NicoBorder schreef:Dat ben ik met je eens MUK. Dit is ook niet helemaal een officiële foto. Maar alsnog is het dom wat Frank gedaan heeft en daar gaat hij DE gevolgen van merken.

Dat mocht hij willen.thom schreef:Nogmaals, dit is DE NICO..

Ik kan je nu al zeggen dat dit verspilde moeite is. En ja, daar weet ik dan weer genoeg vanaf.NicoBorder schreef:Dat ben ik met je eens MUK. Dit is ook niet helemaal een officiële foto. Maar alsnog is het dom wat Frank gedaan heeft en daar gaat hij gevolgen van merken.
Het lijkt wel een kruising met Gerard Jolingthom schreef:Nogmaals, dit is DE NICO..

Is het nu te lastig ?NicoBorder schreef:Pff ik weet de waarheid. Maar ik ben er vandoor voor een weekendje Reichswald.

Nee joh, zijn moeder roept hem voor het etenfrank1985 schreef:Is het nu te lastig ?NicoBorder schreef:Pff ik weet de waarheid. Maar ik ben er vandoor voor een weekendje Reichswald.

Hij bedoelt dat hij helemaal niet op die foto staat.NicoBorder schreef:Nee ik ga hem niet zelf schrijven en ook niet vanuit mijn naam.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk quote voor het eerst dus hoop dat het lukt. Je hebt zelf toestemming gegeven.NicoBorder schreef:Frank laat die foto aan iedereen zien. Ga u gang. Je kent de consequenties. Jij weet niet wie ik ben heel zielig dit.
Vandaar dat je het grootste deel wegkalkt. Heel logisch....NicoBorder schreef:Ben wel trots op deze foto trouwens.
terug in je hok jij !!!!!!Mit schreef:Wauw. Nico! Maak me gek, prrrrrrttt!
![]()

Waarom? Merit helpt juist met Robert uit zijn hok... ehhh.. tent te lokken!frank1985 schreef:terug in je hok jij !!!!!!Mit schreef:Wauw. Nico! Maak me gek, prrrrrrttt!
![]()
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite