Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angeniet schreef:We zijn weer terug op honk en de monsters liggen hier compleet gevloerd, lekker rustig
Het was erg leuk, bedankt allemaal!
Jaaaaaaaaaaa, foto's
Wij hebben al het eten inmiddels in zakjes, en de avondmaaltijd voor de dames is al van het aanrecht gevallen. Weet iemand inmiddels iets van Leane? Ik ben bang dat zij nu met heel veel kippen zit
billy schreef:Ja het was hartstikke leuk en ben ook benieuwd naar de foto's, heel veel mooie en leuke fotumhondjes gezien, die herkende ik beter als de baasjes.
Haha, grappig is dat he? Jou herkende ik trouwens aan je auto
billy schreef:Ja het was hartstikke leuk en ben ook benieuwd naar de foto's, heel veel mooie en leuke fotumhondjes gezien, die herkende ik beter als de baasjes.
Haha, grappig is dat he? Jou herkende ik trouwens aan je auto
Hihihi ja die valt ook wel op he
Was ook leuk Saar en Miep in het echie gezien te hebben
Ik vond het ook erg gezellig. Bedankt!!!
En wat een zalige vlaai van Frederique.
Ik heb een paar foto's gemaakt. De rest van de tijd stond ik te keuvelen.
Mijn foto's komen morgen, ik ga ineens spontaan uit eten vanavond.
Verrassing van Menno.
Zoo we zijn ook weer thuis na een fijne autorit met 2 zeiknatte honden op schoot Cujo is meteen gaan liggen, die is denk ik niet meer aanspreekbaar tot morgen
Het was weer erg gezellig
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Verrassing van Menno.
Goeie zwemmer heb je zeg Ohh en je linkerachterlicht doet het niet dat zag ik dat ik achter je reed
Ik ben ook net weer thuiss, ga even de wei maaien, de tuin en de oprit, dan uitmesten en voeren en dan zal ik eens naar de foto;s kijken. HJet was gezellig! En Kiefer wil een Koningspoedel . Hij weet het echt zeker.
Hutsje schreef:Ik ben ook net weer thuiss, ga even de wei maaien, de tuin en de oprit, dan uitmesten en voeren en dan zal ik eens naar de foto;s kijken. HJet was gezellig! En Kiefer wil een Koningspoedel . Hij weet het echt zeker.
whoehahahaha ik zeg niks
Verrassing van Menno.
Dat zijn de betere verrassingen
Ik wil ook zo'n man
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
kitty2 schreef:wat is er met Kiefereneenkoningpoedel???????????????????????
ik wil t nu weten
Laten we het er op houden dat Jessica hard kan lopen, maarKiefer is net iets sneller
potver nu snap ik er helemaal niks meer van
Kiefer was nogal weg van de Poedel en toen de Poedel naar hus moest, dacht Kiefer, ik ga mee. Dus Jes Kiefer opgehaald en weer los gedaan toen de poedel uit zicht was.
Maar dat maakte Kiefer niet uit, die ging gewoon richting de parkeerplaats om ZIJN poedeltje weer op te halen
kitty2 schreef:wat is er met Kiefereneenkoningpoedel???????????????????????
ik wil t nu weten
Laten we het er op houden dat Jessica hard kan lopen, maarKiefer is net iets sneller
Kiefer was nogal weg van de Poedel en toen de Poedel naar hus moest, dacht Kiefer, ik ga mee. Dus Jes Kiefer opgehaald en weer los gedaan toen de poedel uit zicht was.
Maar dat maakte Kiefer niet uit, die ging gewoon richting de parkeerplaats om ZIJN poedeltje weer op te halen
Hutsje schreef:Ik ben ook net weer thuiss, ga even de wei maaien, de tuin en de oprit, dan uitmesten en voeren en dan zal ik eens naar de foto;s kijken. HJet was gezellig! En Kiefer wil een Koningspoedel . Hij weet het echt zeker.
whoehahahaha ik zeg niks
:sst: :sst:
O ja, wij zijn er dus ook weer.
De hondjes zijn niet erg moe, maar Cor wel
Het was weer heel gezellig, bedankt allemaal
Marion, als je wat langer gebleven was had je werkelijk kunnen zien dat ik een soort "rattenvanger" geweest ben. Er komen vast wel foto's van hier.
Maarre, fijn dat je de worstjes lekker vond. Ik zal ze ook meenemen naar het forumweekend
Demi schreef:
oh mijn god :N: :N:
Dus Jes neemt nu vast een poedel voor Kiefer, kan prima, ze heeft ookal een swiffer he tegenwoordig
Demi schreef: