Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ari@ne schreef:
Ik weet niet van welke kant je komt, maar op dat punt staat een parasol.
Afhankelijk van je richting moet je daar links-of rechtsaf. Dan kom je direkt op de parkeerplaats
zal je zien dat ze die parasol zaterdag net hebben weggenomen .
Nee, die staat er altijd in het weekend; een teken dat Ed Kroket open is
maar misschien is ed kroket wel ziek - of is zijn parasol stuk.....of.......of .
Caro. schreef:
De zandheuvel is niet te missen
Als je het parkeerterrein oprijdt en je zou rechtdoor rijden, dan rij je er zo tegenaan.
Je ziet vanaf de parkeerplaats een hoge zandheuvel en over die zandheuvel is de zandvlakte. Daar is het dus.
O, dat valt reuze mee dus.
Nu maar hopen dat ik de parkeerplaats gewoon gemakkelijk kan vinden.
Ik weet niet van welke kant je komt, maar op dat punt staat een parasol.
Afhankelijk van je richting moet je daar links-of rechtsaf. Dan kom je direkt op de parkeerplaats
Ik heb even op de routeplanner gekeken en ik kom vanaf de A1 vanuit Amsterdam richting Amersfoort.
mercedes2803 schreef:Ik heb vreselijk last gehad van mijn chiropractor bezoekje (heeft vast te maken met het ongeluk waardoor alles al zeer deed) en loop nog steeds krommig en stuntelig...
Ik zit toch weer met het vervoer.
Ik zou eerst met Marije meerijden maar aangezien ze niet meegaat omdat Caja ziek is heb ik geen vervoer meer.
Dus toch weer een vraagje:
Zou iemand me van station Soest Zuid willen oppikken
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
*tweety* schreef:Ik zit toch weer met het vervoer.
Ik zou eerst met Marije meerijden maar aangezien ze niet meegaat omdat Caja ziek is heb ik geen vervoer meer.
Hellaas zit onze auto vol, maar het is ook eventueel te lopen (net iets meer dan één kilometer, ca. een kwartiertje lopen) .... bij het station Soest-Zuid niet het spoor oversteken, de Ossendamweg (= doorgaandeweg met de spoorbomen) oversteken dan de Kastanjelaan op (is het spoor blijven volgen in zuidelijkewestelijke richting), de kastanjelaan gaat na ca. 450 meter over in de Foekenlaan, net voordat de Foekenlaan eindigd en het spoor weer kruist is de "grote" parkeerplaats aan je linker hand ...
*tweety* schreef:Ik zit toch weer met het vervoer.
Ik wil het wel doen, maar wil een half uur eerder zijn bij de Soesterduinen, 12.30 uur dus. Dus je trein moet uiterlijk om 12.20 uur aankomen op Soest Zuid. En je mag Bram op schoot houden, want hem met een 'vreemde' hond op de achterbank is geen goed idee denk ik
Ik weet niet of ik vanavond nog online kom, dus als je door mij opgehaald wilt worden, stuur me dan even een sms (nummer heb je in de eerder pb).
Ok, bij deze bevestig ik dat ik wel kom. Morgen om 13.00 uur zal ik aanwezig zijn. Ik neem Elmo niet mee, want wil Taro niet weer die leuke ervaring van vorige keer geven met Elmo ... :N: .... Lune en Mowan komen zowiezo mee, en misschien neem ik Kees mee, en heeeel misschien Sorbonne.
Kan iemand mij vertellen hoe de wegen daar liggen in soesterduinen? Veel drukke wegen in de buurt? Of juist totaal niet? ... Zo niet, durf ik Bon wel mee te nemen om los te laten lopen. Zo wel ... dan kijk ik nog even.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
P!nki schreef:Ok, bij deze bevestig ik dat ik wel kom. Morgen om 13.00 uur zal ik aanwezig zijn. Ik neem Elmo niet mee, want wil Taro niet weer die leuke ervaring van vorige keer geven met Elmo ... :N: .... Lune en Mowan komen zowiezo mee, en misschien neem ik Kees mee, en heeeel misschien Sorbonne.
Kan iemand mij vertellen hoe de wegen daar liggen in soesterduinen? Veel drukke wegen in de buurt? Of juist totaal niet? ... Zo niet, durf ik Bon wel mee te nemen om los te laten lopen. Zo wel ... dan kijk ik nog even.
Niet echt drukke wegen (beetje afhankelijk hoe we lopen), alleen in het begin en tijdens het spel zit je dus bij een parkeerplaats waar redelijk wat activiteit is...
P!nki schreef:Ok, bij deze bevestig ik dat ik wel kom. Morgen om 13.00 uur zal ik aanwezig zijn. Ik neem Elmo niet mee, want wil Taro niet weer die leuke ervaring van vorige keer geven met Elmo ... :N: .... Lune en Mowan komen zowiezo mee, en misschien neem ik Kees mee, en heeeel misschien Sorbonne.
Niet echt drukke wegen (beetje afhankelijk hoe we lopen), alleen in het begin en tijdens het spel zit je dus bij een parkeerplaats waar redelijk wat activiteit is...
Ok, maar parkeerplaatsen vind ik uberhaubt al minder eng...
Dus er zitten niet echt N wegen in de buurt of zo waar meneer met een rotvaart overheen kan denderen op het moment dat ie een spoortje heeft?
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
P!nki schreef:
Dus er zitten niet echt N wegen in de buurt of zo waar meneer met een rotvaart overheen kan denderen op het moment dat ie een spoortje heeft?
Nee, alleen even in de gaten houden bij de kiosk. Tijdens de wandeling komt het goed
P!nki schreef:
Nee, alleen even in de gaten houden bij de kiosk. Tijdens de wandeling komt het goed
Ok dan ga ik het risico maar wagen.. met de kans dat jullie mij kwijt raken onderweg omdat ik Sorbonne moet zoeken .. :N: Als die niet vrij vlot terug is hahaha
Kan ik nog mee doen met het spel .. dan wil ik wel met bonnie mee doen haha
lor1_1984 schreef:Bonnie moet mss thuisblijven...
Ze was vandaag kreupel.
Ik kijk morgen even hoe ze loopt en beslis dan of ze mee komt of niet.
Pinki, met welke Bonnie wilde je mee doen, Sorbonne of "mijn" Bonnie?
Sorbonne.. maar ik weet niet zeker of ik m m mee neem... ik twijfel nog steeds *sught* .. misschien laat ik Sorbonne en Elmo lekker thuis.. en neem ik kees mowan en luun lekker mee. Als ik mee mag doen, met het spelletje, dan kies ik dat moment wel welke hond haha.. ik weet het echt nog niet. Ik ga eerst even doorspitten welke honden er precies komen .. voordat ik een beslissing maak, en kijk ff hoe bon zijn hoofd morgen staat.
Ok besluit genomen. Ik kom met Lune en Mowan zowiezo. Sorbonne laat ik thuis als ik naar de honden kijk die komen. Ik was een beetje over enthousiast ... en Kees neem ik mee afhankelijk van hoe die zich voelt...
Q heeft gisteren een vuilniszak leeg geroofd. Uiteraard onze eigen schuld Nu is hij vreselijk aan de diarree. Mocht het straks nog niet beter gaan, bel ik Reini even.
Ik ga er niet vanuit, verder toont hij zich niet ziek
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014