Dit was onze Rody, kruising americaanse bulldog met een bullmastif.
nouja dat was wat ze zeiden!
Ze wisten blijkbaar zelf niet eens door wat voor reu het teefje (de americaanse bulldog) gedekt was.
Dus gaven ze er zelf maar een draai aan.
Maar je gaat toch hechten aan een hond, ongeacht het ras dus ga je hem niet zomaar weg doen.
Hij was achteraf (Hij groeide zo hard en hij kreeg grote flaporen

dus toen ging er bij mij een bel rinkelen dat hij niet van een bullmastif kon zijn) door eigen speurwerk een americaanse buldog met een weimaraner.
tja das wel een ander verhaal natuurlijk.
aangezien een bullmastif redelijk rustig is tegen over een weimaraner, en deze kruising was dus echt niet zo lief van karakter als dat hij eruit ziet, tegenover onze andere hond dan.
hij was met 9 maanden al zo (te)beschermend tegen over ons (zn baasjes) dat zodra we met joy gingen spelen de pleuris uitbrak, en rody, joy tot 3 keer toe vanachter aanviel, en dat niet zonder kleerscheuren (nou ja vacht scheuren dan)we hebben ook nog een zoontje thuis rondlopen van 3, dus was bij mij na 3 keer (de laatste keer was het heftigst) de maat vol en heb hem terug gebracht naar waar hij vandaan kwam.
Dachten ze me ook nog ff een andere hond aan te smeren,
daar heb ik "vriendelijk"

voor bedankt.
Al met al heb ik wel verdriet van hem gehad natuurlijk, voor mij was hij super en een prachtig beest om te zien.