Dat is zeker mogelijk hoor, ze mogen en kunnen alles weer uiteindelijk (uitzonderingen misschien daar gelaten)Inge schreef:Persoonlijk zou ik zo'n operatie ook niet doen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.Dianavdberkt schreef:Hier kan ik helaas alleen maar in meegaan.bouvierpoedel schreef:Heel sneu .
Maar snap eigenlijk niet zo waarom je die pup dat aan gaat doen.
Ik zou afscheid nemen en hem pijn en ellende besparen.t duurt maanden voor het hondje gerevalideerd is en je weet niet
of het goed komt. Klinkt misschien heel erg hard maar in dit geval denk ik toch echt alleen aan de pup.
Mijn verwachtingen van een hond liggen ook anders denk ik, ik wil graag een hond waar ik volop mee kan sporten, mijn honden zijn niet alleen huishondEen hond met het karakter van Biène zou doodongelukkig worden als ze niet meer dat kan doen wat ze zo geweldig vindt om te doen, bovendien zou ze thuis steeds moeilijker te handhaven zijn als ze die uitlaatklep niet meer zou hebben.
Mijn Luna doet gewoon weer aan jacht, door zeer zware terreinen, bietenvelden, bos, over hekken springen, noem maar op
De orthopeed die haar geopereerd heeft, heeft zelf een herder, die mensen niet wilde laten helpen, dus heeft hij hem gehouden en geopereerd en deze doet weer op het hoogste niveau aan Ipo