frank1985 schreef:Maar goed.
TS komt niet met een inhoudelijke reactie, plaatst geen voorbeeld van haar contract (waar ik oprecht in geïnteresseerd ben) en Frank komt niet met fatsoenlijke jurisprudentie.
Lastig praten zo

Nou lastig praten, lastig praten......jullie zouden van mij ook de t kunnen genieten hoor

Ik had alvast geen zin meer om "normaal" uitleg te geven wat TS in beginsel nog gedaan heeft
Zijn nu niet bepaald de meest "normale" reacties (verwijten)

En ja, uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar het gros van de reacties terwijl TS haar nest hier wil showen.....
monicake schreef:En Natuurlijk weet een vast groepje het allemaal weer beter, hebben de ervaring van 200 jaar dierenarts 400 jaar jurist en niet te vergeten 600 jaar fokker zijn.
Gelukkig kan ik 2013 lekker beginnen met het afsluiten van dit forum. veel plezier met alle betweters en het wegjagen van sommige mensen. ik heb veel gezien en gelezen en vooral veel vooroordelen gelezen , vele keren heb ik mij ingehouden en ben ik rustig verder gegaan , maar sorry hoor van dit stelletje hypocrieten hoef ik niets meer te weten ( sommige uitgezonderd).
Veel plezier verder met het kleineren van mensen ,, en de grond in trappen van andere.
Respect verdien je niet door kwetsende opmerkingen te geven maar om mensen normaal te benaderen , je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar mensen in hun waarde laten is blijkbaar hier te moeilijk.
Een puntjes topic zal ik niet maken , daar heb ik zelf ook een hekel aan en ik heb niets verkeerds gezegd en mensen niet gekwetst, maar de foto's helaas die zullen jullie niet te zien krijgen.
Joh, laat je toch niet wegjagen door een stelletje randdebielen (uitzonderingen daargelaten)

Nu ben jij het, straks is het weer iemand anders waar ze op duiken als vervelingstijd (tis immers feestdag) is toegeslagen
malinois schreef:monicake schreef:En Natuurlijk weet een vast groepje het allemaal weer beter, hebben de ervaring van 200 jaar dierenarts 400 jaar jurist en niet te vergeten 600 jaar fokker zijn.
Gelukkig kan ik 2013 lekker beginnen met het afsluiten van dit forum. veel plezier met alle betweters en het wegjagen van sommige mensen. ik heb veel gezien en gelezen en vooral veel vooroordelen gelezen , vele keren heb ik mij ingehouden en ben ik rustig verder gegaan , maar sorry hoor van dit stelletje hypocrieten hoef ik niets meer te weten ( sommige uitgezonderd).
Veel plezier verder met het kleineren van mensen ,, en de grond in trappen van andere.
Respect verdien je niet door kwetsende opmerkingen te geven maar om mensen normaal te benaderen , je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar mensen in hun waarde laten is blijkbaar hier te moeilijk.
Een puntjes topic zal ik niet maken , daar heb ik zelf ook een hekel aan en ik heb niets verkeerds gezegd en mensen niet gekwetst, maar de foto's helaas die zullen jullie niet te zien krijgen.
Erg jammer ook dat je geen normaal antwoord op vragen kunt geven, zoals wat je gaat doen als iemand besluit niet te castreren... deurwaarders enzo? Of illegale praktijken want het is niets waard zo'n papiertje en jij kunt niet met bewijs komen dat het wel zo is.
Ach kom toch Mal. Jullie hadden van mij ook aan het gas gekund hoor

TS komt hier haar nest pups laten zien, maar omdat TS geen lid is van de club "hf topfokkers" wordt ze met de grond gelijk gemaakt
Sodemieter allemaal toch eens een eind op met dat gelul

Zijn er hier meer dan genoeg die nu niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen waar het het "fokbeleid" aangaat hoor (al dan niet door de rasvereniging voorgeschreven), net zo min als waar het de prijs voor een pup aangaat
En die doodles op marktplaats?? Betwijfel eerlijk gezegd of er 1 "echte" tussen zit