Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
OFF TOPIC Verzamelaars.?
Moderator: moderatorteam
-
Loek
- Zeer actief
Re: OFF TOPIC Verzamelaars.?
-
Ήυs
Als dat mijn man was had 'ie een pets voor zijn harses gehad 
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
Zooooooooooooooooooo,...10 pagina's gelezen,.....ik denk dat ik een slechte droom heb,....
Ik hoop dat ik zo wakker word.
Ik hoop dat ik zo wakker word.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
Marion.
Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
Loek
- Zeer actief
je kan je ordinair taalgebruik niet in je binnenzak houden schijnbaar!Marion. schreef:Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
Loek
- Zeer actief
oh en iedere keer dat ik dit soort opmerkingen van jou richting mij lees druk ik op de rode knop, dan is het geen verrassing voor jeMarion. schreef:Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
tineke
Info die ze zelf gegeven heeftLoek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijk
De rest kun je ook vinden maar mag je even zelf zoeken,niet iedereen voelt de behoefte om te lezen onder andermans account.Muk schreef:Ik ook niet.
Had mij ook aangemeld, maar ben het niet geworden. Ben wel benieuwd waarom ik het niet ben geworden, misschien dat een mod dat ook nog kan pb-en?
En voor de nieuwe mods:
Veel succes en gefeliciteerd.
Daar komt bij de modfunctie heeft totaal mijn interesse niet,ik heb me er nog nooit voor aangemeld en zal dat ook nooit doen.
En jij van alle mensen zou toch moeten weten hoe het met mijn geheugen gesteld is
Laatst gewijzigd door tineke op 06 jun 2013 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Asta
alma ik maakte een grapje 
-
Ήυs
Lastig he? Normaal communiceren.Marion. schreef:Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
Loek
- Zeer actief
En op basis van deze gegevens lul je dat hele verhaal er om heen duimzuiger dat je benttineke schreef:Info die ze zelf gegeven heeftLoek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijk![]()
De rest kun je ook vinden maar mag je even zelf zoeken,niet iedereen voelt de behoefte om te lezen onder andermans account.Muk schreef:Ik ook niet.
Had mij ook aangemeld, maar ben het niet geworden. Ben wel benieuwd waarom ik het niet ben geworden, misschien dat een mod dat ook nog kan pb-en?
En voor de nieuwe mods:
Veel succes en gefeliciteerd.
Daar komt bij de modfunctie heeft totaal mijn interesse niet,ik heb me er nog nooit voor aangemeld en zal dat ook nooit doen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Marion. schreef: Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!
ik hou het hier voor gezien, met dit en het andere rare gedoe van de laatste pagina's wil ik helemaal niks te maken hebben.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Ήυs
Ik vind het wel weer mooi geweest
Veel plezier nog allen in dit topic 
-
Loek
- Zeer actief
Hoezo , heeft iemand jou net kuttenlikker van Tineke genoemd ?alm@ schreef:Ik ben totaal aangeslagenAsta schreef:alma ik maakte een grapje
-
Marion.
Je drukt maar een eind weg hoor. Andersom zal ik het niet doen, dus ga je goddelijke gang.Loek schreef:oh en iedere keer dat ik dit soort opmerkingen van jou richting mij lees druk ik op de rode knop, dan is het geen verrassing voor jeMarion. schreef:Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
tineke
Jesus Marion ,wil jij de vrouwelijke variant van Silvester worden ofzoMarion. schreef:Oh ja, want stel je voor dat jouw kuttenlikker een ban krijgt. Nee, aandacht afleiden hoor!Loek schreef:Ik denk dat daar iedereen het over eens wasFafo schreef: Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk
-
Loek
- Zeer actief
Dat snap ik nog wel, ik bezig dat taalgebruik niet dus er valt weinig op knopjes te drukken voor jouMarion. schreef:Je drukt maar een eind weg hoor. Andersom zal ik het niet doen, dus ga je goddelijke gang.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ga je lekker? Ik ben wel klaar met jeLoek schreef:Hoezo , heeft iemand jou net kuttenlikker van Tineke genoemd ?alm@ schreef:Ik ben totaal aangeslagenAsta schreef:alma ik maakte een grapje

-
tineke
De rest vind je ook gewoon op het forum hoor dus het duimzuigen laat ik ook aan andere over.Loek schreef:En op basis van deze gegevens lul je dat hele verhaal er om heen duimzuiger dat je bent
Wederom zou jij toch moeten weten dat als ik iets zeg ik dat ten alle tijde kan staven met een quote indien er aan getwijfeld wordt
-
Loek
- Zeer actief
Zo werd ik net anders genoemd maar je vond het niet nodig om te reageren toch ? en nou het beledigde zieltje uithangen, ga gerust je gang hooralm@ schreef:Ga je lekker? Ik ben wel klaar met jeLoek schreef:Hoezo , heeft iemand jou net kuttenlikker van Tineke genoemd ?alm@ schreef:Ik ben totaal aangeslagenAsta schreef:alma ik maakte een grapjeen oh als privépersoon niet als mod.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als het allemaal niet zo treurig was kon ik er misschien nog wel om lachen. Dit is werkelijk waar een wanstaltige vertoning van sommige posters.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
Marion.
Nee, jouw taalgebruik is watVolendamser, dat klopt. Slabek enzo.Loek schreef:Dat snap ik nog wel, ik bezig dat taalgebruik niet dus er valt weinig op knopjes te drukken voor jouMarion. schreef:Je drukt maar een eind weg hoor. Andersom zal ik het niet doen, dus ga je goddelijke gang.
-
Loek
- Zeer actief
Slabek is een normale amsterdamse uitdrukking hoorMarion. schreef:Nee, jouw taalgebruik is watVolendamser, dat klopt. Slabek enzo.Loek schreef:Dat snap ik nog wel, ik bezig dat taalgebruik niet dus er valt weinig op knopjes te drukken voor jouMarion. schreef:Je drukt maar een eind weg hoor. Andersom zal ik het niet doen, dus ga je goddelijke gang.
-
tineke
Nou inderdaad en ik zou het niet in mijn hoofd halen om het topic in te komen omdat je het zo hilarisch vind wat je partner zegtFafo schreef:Nou inderdaadMit schreef:Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen
Bizar. Lars is niet subtiel maar ik zou me kapot schamen voor zo'n vent zeg
-
Loek
- Zeer actief
Rondom je quoot verzin je je eigen verhaaltje, het liefst zo smeuiig mogelijk en dat is precies wat je bij Muk gedaan hebttineke schreef:De rest vind je ook gewoon op het forum hoor dus het duimzuigen laat ik ook aan andere over.Loek schreef:En op basis van deze gegevens lul je dat hele verhaal er om heen duimzuiger dat je bent
Wederom zou jij toch moeten weten dat als ik iets zeg ik dat ten alle tijde kan staven met een quote indien er aan getwijfeld wordt
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Jeezus christus, het is dat het hier ook nog over honden kan gaan en dat ik het forum ook niet helemaal los kan laten maar op dit moment schaam ik mij kapot dat ik hier lid ben 
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
basil schreef:Zoveel modjes hier. Er is er vast wel een die kan uitleggen wat het nut is van dit topic zo door te laten lopen
Nou dat is er ook niet in mijn ogen maar goed, sluit je deze opent er ergens anders nog een erger topic over het feit dat deze gesloten is

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Loek, je wilt zelf niet op een bepaalde manier benaderd worden. Zou je dan dat ook niet andersom willen doen?
Het wordt anders zo'n 'pot verwijt de ketel' verhaal.
-
Loek
- Zeer actief
Schei even uit zeg, eerst wordt er gezegt dat ik mijn arm in fafoos reet stop en nou wordt er gezegt dat ik haar kuttenlikker benBranka schreef:Loek, je wilt zelf niet op een bepaalde manier benaderd worden. Zou je dan dat ook niet andersom willen doen?
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Als de wijn is in de man enz.....Tiny schreef:Als het allemaal niet zo treurig was kon ik er misschien nog wel om lachen. Dit is werkelijk waar een wanstaltige vertoning van sommige posters.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10