Was een erg gezellige dag, leuk mensen gesproken te hebben.
Uiteindelijk eerder naar huis gegaan want had het erg koud en voor foto's al te donker.
Leuk dat Joann eerste is geworden. ('mama hoe kent ze mij?'

Hopelijk allemaal tot volgend jaar.
Moderator: moderatorteam
Jawel, ik heb foto's gemaakt en _Leonie in ieder geval ook, maar het duurt wel even voordat ik ze heb uitgezocht.Marjoleine schreef:Zijn er geen foto's?
Ik heb amper mensen gezien, althans niet bewust want ik kijk niet naar mensen.
Maar ik ben wel benieuwd!
Ik denk nu: O, was dat de hond van Veertje? O, was dat hakunamata? O, ehm...![]()
Nou, ik neem aan dat ik dan weer niet zo lastig te herkennen was
M@scha schreef:Ik ben ook slecht in mensen herkennen hoor. Zo weet ik stiekem helemaal niet wie Willem zijn Franse bull vriendinnetje was en wie het was met de grote camera en golden die ook superplies voor Willem was. Heel slecht van mij maar ik ben er gewoon slecht in.
Ik doe weer mee met 3 honden..._Jules_ schreef:Komende week komt de nieuwe datum online.. ook veel mensen van de manege willen de volgende keer wel meedoen
Haha ja zo lief inderdaad! Mij en Joris ook aanmoedigen terwijl we het tegen Elmo moesten opnemenCaat* schreef:Helaas ging sociaal doen vandaag niet, maar ik ben super trots op m'n manneke. Hij deed het best goed voor een eerste show met allemaal honden om hem heen die hij eigenlijk eng vindt.
En ik heb ook nog het een en ander geleerd door wat keurrapporten te schrijven. Dank je Marjoleine!
Elmo/Maureen: Joann is echt super schattig. Hoe ze je stond aan te moedigen in de ring, en daarna ook Veertje (?) nog. 'Hup mama, hup andere mevrouw!'
_Jules_ schreef:Lewis was beste puppy rashond en beste pup van de show!
Verder is die de hele dag super braaf geweest met Ivy in de bench..Jules is gelukkig niet meer boos dat ik dr gedumpt heb de hele dag bij andere mensen
Dus toch!! Ik vond haar al zo mooi dus het moest bijna wel!ChantalTY schreef:M@scha schreef:Ik ben ook slecht in mensen herkennen hoor. Zo weet ik stiekem helemaal niet wie Willem zijn Franse bull vriendinnetje was en wie het was met de grote camera en golden die ook superplies voor Willem was. Heel slecht van mij maar ik ben er gewoon slecht in.
Ikkes met Yara
Hahaha, kan niet missen toch. Wie anders durft er met een bulletje in te schrijven onder MarjoleineM@scha schreef:Dus toch!! Ik vond haar al zo mooi dus het moest bijna wel!ChantalTY schreef:M@scha schreef:Ik ben ook slecht in mensen herkennen hoor. Zo weet ik stiekem helemaal niet wie Willem zijn Franse bull vriendinnetje was en wie het was met de grote camera en golden die ook superplies voor Willem was. Heel slecht van mij maar ik ben er gewoon slecht in.
Ikkes met Yara
Yeahh Willem heeft yara gezoend!!!
Nou, je hebt het voor elkaar. Dat ik Izzie mooi inschrijf_Jules_ schreef:Komende week komt de nieuwe datum online.. ook veel mensen van de manege willen de volgende keer wel meedoen
Gokje: Sjonnie van Brigitte._Jules_ schreef:En er was ook een forummer Best in Show..maar dat zal ze zelf nog wel vertellen straks;)
Haha, ik zie nooit iemand als ik keurM@scha schreef:Ik heb je gezien marjoleine! Maar je was zo druk! Haha
Zou wat zijn als ik m'n aangenomen zus niet herkendeElmo/maureen schreef:Nah mij herkende je ook![]()