Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom met drie honden (volgens mij had ik 2 opgegeven) Dat betekent dat ik nog een Duitse Herder en een kruising Stabij in de aanbieding heb voor mensen die zonder hond komen.
Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn hele planning loopt hier in de soep. Ik ben de boekhouding bij aan het werken en alles zit tegen. Ik heb dus besloten dat ik de vier uur die ik me bespar door niet naar Bussloo te rijden, morgen besteed aan de boekhouding. Heeeel misschien krijg ik het dan dit jaar nog af
Ik wens jullie in ieder geval allemaal een hele gezellige wandeling en alvast een goed begin van het nieuwe jaar.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe
Sietske* schreef:Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn hele planning loopt hier in de soep. Ik ben de boekhouding bij aan het werken en alles zit tegen. Ik heb dus besloten dat ik de vier uur die ik me bespar door niet naar Bussloo te rijden, morgen besteed aan de boekhouding. Heeeel misschien krijg ik het dan dit jaar nog af
Ik wens jullie in ieder geval allemaal een hele gezellige wandeling en alvast een goed begin van het nieuwe jaar.
Frederique schreef:Misschien is het een idee om voor het geval dat ervoor te zorgen dat we weten welke doktoren en dierenartsen dienst hebben morgen?
Je kunt tenslotte nooit weten met zo'n grote groep mensen en honden
Positivo
Tja, ben een rasoptimist dat zie je wel
Maar zonder gekheid, als er iets gebeurt en er dan nog gezocht moet worden. Rather safe than sorry is mijn motto.
Maar ik besef dat ik wat zwartgallig overkom, excusez-moi
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
ik heb het tot vandaag nog aangekeken, maar ik hou nog steeds niks binnen. de honden zijn al bij mijn ouders want ik ben te slap om er een stap mee te lopen. ik BAAL!
ik heb het tot vandaag nog aangekeken, maar ik hou nog steeds niks binnen. de honden zijn al bij mijn ouders want ik ben te slap om er een stap mee te lopen. ik BAAL!
Sietske* schreef:Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn hele planning loopt hier in de soep. Ik ben de boekhouding bij aan het werken en alles zit tegen. Ik heb dus besloten dat ik de vier uur die ik me bespar door niet naar Bussloo te rijden, morgen besteed aan de boekhouding. Heeeel misschien krijg ik het dan dit jaar nog af
heel veel plezier morgen in ieder geval.
lies.
Hoi Lies,
O, wat jammer. Beterschap en hopelijk heb je nog wel een beetje een leuke Oud en Nieuw!
bram en thijs schreef:Ga er niet klakkeloos van uit, er zijn toch veel bedrijven en instellingen die sluiten of in ieder geval 's middags gesloten zijn.
Marieke* schreef:En omdat Sietske niet kan........heb ik geen vervoer dus helaas..........
Allemaal een fijne wandeling!
Gaat er niemand anders uit Apeldoorn dan die je mee kan en -wil nemen?
Ik ga en ik kan evt iemand meenemen, al hangt dat nog heel even van iemand anders af die ik ook een lift heb aangeboden. Daar heb ik nog geen antwoord van gehad maar dat verwacht ik vanavond wel zeker te weten.
Lady blaft en snauwt altijd nogal erg in het begin.
Daarom blijft Leo of wij allebei even wat uit de groep staan.
Als we gaan lopen trekt ze altijd weer bij.
Dus voordat jullie denken "Wat komt die nou aanzetten met een idioot"