Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
precies, iemand die ontzettend gek met z'n honden is hebben vaak de pech dat hun hond plotseling losbreekt of wat dan ook en onder een auto komt. Dat mormel hierboven vraagt erom en daar gaat het altijd goed bij....
Het is bij hem pas vier keer gebeurd hoor
Ik heb een hitscore van 2 uit 2. Ach ja, da's ook een kunst
Ja,maar jij hebt ook uitheemse honden;waarschijnlijk zit hem daar het verschil
Inheemse honden zijn waarschijnlijk in @idoo's optiek onschendbaar.Tot ze de mijne tegenkomen
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marian* schreef:Ja,maar jij hebt ook uitheemse honden;waarschijnlijk zit hem daar het verschil
Inheemse honden zijn waarschijnlijk in @idoo's optiek onschendbaar.Tot ze de mijne tegenkomen
Da's waar ook. Dat is het verschil natuurlijk
Die van mij denken dat de auto's links rijden, en verwachten ze natuurlijk niet rechts. Ik ga naar Engeland verhuizen (krijgt Pieter eindelijk zijn zin )
ik denk dat die aidoo in een complete stuip achter de pc zit :lol:
geniet van alle aandacht en springt overal heerlijk op in.
Of...............
Nee, zo kan iemand toch niet echt zijn he :N:
marian* schreef:Ze vreten ze niet op hoor,maar jagen ze wel de stuipen op het lijf
Ehhhh.... Als jij komt op de wandeling van 25 feb. dan kom ik toch maar niet Marian. Mijn uitheemse honden worden ietwat bang van die inheemse monsters die jij hebt, denk ik
marian* schreef:Ze vreten ze niet op hoor,maar jagen ze wel de stuipen op het lijf
Ehhhh.... Als jij komt op de wandeling van 25 feb. dan kom ik toch maar niet Marian. Mijn uitheemse honden worden ietwat bang van die inheemse monsters die jij hebt, denk ik
Als je dan die gekke 100% Hollander thuis laat (dat was toch die wie mij zoveel kusjes gaf?), dan durf ik misschien wel te komen
Misschien kreeg ik wel zoveel kusjes omdat ik ook 100% hollander ben
Laat 'r toch maar gewoon fijn thuis. Ik wil niet dat mijn uitheemse gevallen ruzie krijgen. Worden ze uit het land gezet, en moet ik dus ook verplicht emigreren. Ik, als 100% Hollander :N:
jojenny schreef:ik denk dat die aidoo in een complete stuip achter de pc zit :lol:
Of...............
Nah, volgens mij zit er geen greintje humor in die man. Dat is wel jammer, want met Schapendoezen kun je juist zo verschrikkelijk lachen
Vandaar natuurlijk, dat hij ze 10 uur alleen laat! Hij snapt hun humor niet
jojenny schreef:ik denk dat die aidoo in een complete stuip achter de pc zit :lol:
Of...............
Nah, volgens mij zit er geen greintje humor in die man. Dat is wel jammer, want met Schapendoezen kun je juist zo verschrikkelijk lachen
jij moet hem toch wel kennen hij is toch o-zo bekend in de doezenwereld of toch alleen in z'n eigen kleine wereldje?
@idoo schreef: Hier gaat het om een officieel door de gemeente aangewezen losloopgebied voor honden, in de berm van een vierbaansautoweg!
Als daar ongelukken van komen, ligt de schuld daarvan bij de gemeente, niet bij mij!
Doe jij altijd precies en braaf wat de gemeente zegt (spring jij in de sloot als zij dat ook doen), of heb je zelf ook nog hersens in je hoofd?
@idoo schreef: Hier gaat het om een officieel door de gemeente aangewezen losloopgebied voor honden, in de berm van een vierbaansautoweg!
Als daar ongelukken van komen, ligt de schuld daarvan bij de gemeente, niet bij mij!
Doe jij altijd precies en braaf wat de gemeente zegt (spring jij in de sloot als zij dat ook doen), of heb je zelf ook nog hersens in je hoofd?
dan snap ik niet dat jullie dat als losloopgebied accepteren!
hier zijn de losloopgebieden afgezet door een hekwerk
@idoo schreef:Hier gaat het om een officieel door de gemeente aangewezen losloopgebied voor honden, in de berm van een vierbaansautoweg!
hoe groot zal die plaat voor je kop zijn
je zet liever het leven van je honden en van andere onschuldige mensen op het spel omdat jij je zin wil hebben, ben blij dat jij hier niet in de buurt loopt/woont
dat laatste weet iedereen hier wel antwoord op... NEE
Of...............
Dat is dus het stomste wat je kunt doen, om je honden lachen!
Honden hebben geen humor, je mooet ze altijd volkomen serieus nemen!
dat laatste weet iedereen hier wel antwoord op... NEE
Bij mij in de buurt is er een uitrengebied op de groenstrook in het midden van een drukke doorgaande weg. Geen hekje, niks. Toch zijn er mensen die daar hun hond los laten lopen en er zijn al veel honden daar aan- of doodgereden. Ik heb er zelf ook een keer bijna een hond onder mijn wielen gehad. Het was gelukkig op een zondagochtend om half acht dus ik had geen verkeer achter mij. Ik vind het onverantwoordelijk van de gemeente om op zulke plekken een losloopgebied te maken, maar ook de eigenaren moeten hun gezond verstand gebruiken als hun huisdier hun lief is.