Moderator: moderatorteam
Hier sluit ik me bij aan. Ik zeg bij deze ook af.miekmiek schreef:Hierbij wil ik even laten weten dat ik niet meega. Ik ga wandelen voor mijn ontspanning, en ik vind de hele sfeer die nu is ontstaan vere van dat. Ik heb daar geen zin in, dus bij deze zeg ik af.
Ik kan mij daar ook wel een voorstelling bij maken. Maar het prikkelt toch je nieuwsgierigheid zo'n bericht. Zeker als je mee gaat met de wandeling.Marie-José schreef:Hou me te goede.....ik schreef het meer uit een geintje...mijn nieuwsgierigheid.
(Nou ja...beetje meer info is nooit weg natuurlijk)
Ik kan me enigzins wel voorstellen wat er ongeveer geschreven heeft gestaan........
Potjand*riemercedes2803 schreef:Je zou ondertussen (zeker als nieuwkomer) gaan denken dat een wandeling per PB idd de beste manier is..
Lullige is dat vooral nieuwkomers niet weten dat er regelmatig gewandeld wordt en door PB wandelingen buiten de boot vallen..
Maar voordat er weer een rel van komt...![]()
Ik zou vandaag gaan 'voor'wandelen met Eline...dat hebben we afgezegd (saampjes) omdat de aanlijnwandeling van de 15 e niet doorgaat en verzet gaat worden.
Het was toch wel een eindje rijden voor mij zo na mijn werk..
En nu zie ik dat Eline toch een gezellig middag heeft gehad met Linda (fotohoek) nou...prachtig toch!![]()
En voordat er over het volgende een rel komt...ik ga vast nog een keer met Eline wandelen...![]()
Oh ja....en ik ga komende zaterdag mee met Jessica naar Almere...
Dus als jullie mij op foto's op zien duiken van de "dooie-beesten-uitwissel-meeting"...daar ben ik dus![]()
Whaaahhaaaa...jij loopt je nu toch niet te verantwoorden waar en wanneer jij ergens bent hè?mercedes2803 schreef:Je zou ondertussen (zeker als nieuwkomer) gaan denken dat een wandeling per PB idd de beste manier is..
Lullige is dat vooral nieuwkomers niet weten dat er regelmatig gewandeld wordt en door PB wandelingen buiten de boot vallen..
Maar voordat er weer een rel van komt...![]()
Ik zou vandaag gaan 'voor'wandelen met Eline...dat hebben we afgezegd (saampjes) omdat de aanlijnwandeling van de 15 e niet doorgaat en verzet gaat worden.
Het was toch wel een eindje rijden voor mij zo na mijn werk..
En nu zie ik dat Eline toch een gezellig middag heeft gehad met Linda (fotohoek) nou...prachtig toch!![]()
En voordat er over het volgende een rel komt...ik ga vast nog een keer met Eline wandelen...![]()
Oh ja....en ik ga komende zaterdag mee met Jessica naar Almere...
Dus als jullie mij op foto's op zien duiken van de "dooie-beesten-uitwissel-meeting"...daar ben ik dus![]()
tuurlijkkkkk...Marie-José schreef:[
Whaaahhaaaa...jij loopt je nu toch niet te verantwoorden waar en wanneer jij ergens bent hè?![]()
wel potverdorie...dat zogenaamde gezeur over pb was ik toevallig wel begonnen,ja!mercedes2803 schreef:tuurlijkkkkk...Marie-José schreef:[
Whaaahhaaaa...jij loopt je nu toch niet te verantwoorden waar en wanneer jij ergens bent hè?![]()
nee geintje...het was even een dolletje tussendoor naar aanleiding van het gezeur omtrent PB gedoe...
En daar kwam een rel om??bianca83 schreef:Ik vind het echt oprecht heel erg jammer en triest voor Merit dat mensen nu afhaken. Eindelijk loopt een wandeltopic van Merit een keer goed en nu dit weer. Maar goed voor de aagjes onder jullie. Ik schreef dat wij ook mee wilde wandelen (waar ik mezelf en Quincy mee bedoelde)
Ik was meer nieuwsgierig naar wat er na Cleo's post kwam....tot zover had ik het nog mee gekregen.bianca83 schreef:Ik vind het echt oprecht heel erg jammer en triest voor Merit dat mensen nu afhaken. Eindelijk loopt een wandeltopic van Merit een keer goed en nu dit weer. Maar goed voor de aagjes onder jullie. Ik schreef dat wij ook mee wilde wandelen (waar ik mezelf en Quincy mee bedoelde)
Ja dat weet ik niet meer precies even denken hoorMarie-José schreef:Ik was meer nieuwsgierig naar wat er na Cleo's post kwam....tot zover had ik het nog mee gekregen.bianca83 schreef:Ik vind het echt oprecht heel erg jammer en triest voor Merit dat mensen nu afhaken. Eindelijk loopt een wandeltopic van Merit een keer goed en nu dit weer. Maar goed voor de aagjes onder jullie. Ik schreef dat wij ook mee wilde wandelen (waar ik mezelf en Quincy mee bedoelde)
geintjuh!![]()
Ik hoor het al.....geheugen als een theezeef!bianca83 schreef:Ja dat weet ik niet meer precies even denken hoorMarie-José schreef:Ik was meer nieuwsgierig naar wat er na Cleo's post kwam....tot zover had ik het nog mee gekregen.bianca83 schreef:Ik vind het echt oprecht heel erg jammer en triest voor Merit dat mensen nu afhaken. Eindelijk loopt een wandeltopic van Merit een keer goed en nu dit weer. Maar goed voor de aagjes onder jullie. Ik schreef dat wij ook mee wilde wandelen (waar ik mezelf en Quincy mee bedoelde)
geintjuh!![]()
![]()
Ikke welMarie-José schreef:Ik hoor het al.....geheugen als een theezeef!bianca83 schreef:Ja dat weet ik niet meer precies even denken hoorMarie-José schreef:Ik was meer nieuwsgierig naar wat er na Cleo's post kwam....tot zover had ik het nog mee gekregen.bianca83 schreef:Ik vind het echt oprecht heel erg jammer en triest voor Merit dat mensen nu afhaken. Eindelijk loopt een wandeltopic van Merit een keer goed en nu dit weer. Maar goed voor de aagjes onder jullie. Ik schreef dat wij ook mee wilde wandelen (waar ik mezelf en Quincy mee bedoelde)
geintjuh!![]()
![]()
![]()
Preciesclausipaus schreef:Ik hoop dat de wandeling toch nog doorgaat. Wij hebben er in ieder geval nog gewoon zin in, en dat dit topic uit de hand is gelopen, wil nog niet zeggen dat de wandeling niet gezellig wordt. Dus ik hoop dat mensen zich toch nog bedenken en gewoon lekker meegaan en dat we er een leuke en gezellige wandeling van kunnen maken.