Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mag je hond zich vies maken?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Nou ehm ja, :19:

Ik zei dus altijd, tuuuurrrrlijk mag dat.... Geen enkel probleem. Dat was voor dat mijn hond modder en reigerpoep ontdekte... :N:

Gistermiddag kwam ik thuis en er hing een ontzettende meur in huis. Hond had eerst in modder en toen in reigerpoep liggenrollen. :N: :N:

De lucht hing door het hele appartement heen en die hond zag eruit alsof ze door het moeras was getrokken aan een jeep! Niet te harden. Zelfs na een douchebeurt meurde die hond nog steeds naar die zooi...

Dus het mag wel, modder opzich is niet zo erg, maarrrrrr er zijn grenzen aan mijn je mag vies worden beslissing.
Afbeelding
Babs73

Ongelezen bericht door Babs73 »

Mijn hond wil zich zelf niet vies maken dus hij is nooit vies behalve natte pootjes van de regen
Mijn vorige hond had dat ook, die had een hekel aan viezigheid en was ook nooit vies :smile: Hij liep altijd los en overal waar modder was liep hij met een boog omheen

Dus tja ik was en ben er blij om dat ik dus van die beesten heb die het zelf niet willen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”