thom schreef: Doen jullie eens een beetje lief zijn..
Okey papa Thom........... Soooooooooooorry Mit
Moderator: moderatorteam
thom schreef: Doen jullie eens een beetje lief zijn..

Hee, en dat voor iemand die met een dekentje op de bank zit te brakken. Scherp, schérp!lor1_1984 schreef:Oh, zit dat zó...
Thnx voor de uitleg, Mit.
Tussendoor heb ik zoveel gedaan dat ik nu klaar benBranka schreef:Zou jij niet aan je studie!Nog steeds erg last van SOG?
En,..........wat gaan we nu doen..??Mit schreef:Tussendoor heb ik zoveel gedaan dat ik nu klaar benBranka schreef:Zou jij niet aan je studie!Nog steeds erg last van SOG?
![]()
Bijna 4 uur mee bezig geweest, ik vind het góed

Even een kalfskroket maken. Die heb ik verdiendthom schreef:En,..........wat gaan we nu doen..??Mit schreef:Tussendoor heb ik zoveel gedaan dat ik nu klaar benBranka schreef:Zou jij niet aan je studie!Nog steeds erg last van SOG?
![]()
Bijna 4 uur mee bezig geweest, ik vind het góed

Doe niet zo gek...frank1985 schreef:Och och och Thom.....
Moet jij dit kip niet vast snijden of zo ???

thom schreef:Doe niet zo gek...frank1985 schreef:Och och och Thom.....

Nog steeds niks in de bus..frank1985 schreef:thom schreef:Doe niet zo gek...frank1985 schreef:Och och och Thom.....
Er is er in dit topic maar eentje gek !!
Over die gek gesproken.... Waar is hij toch ??
Nico..... mijn lieve recreant .... Wil het lukken met je dagvaarding ?

thom schreef:Nog steeds niks in de bus..frank1985 schreef:thom schreef:Doe niet zo gek...frank1985 schreef:Och och och Thom.....
Er is er in dit topic maar eentje gek !!
Over die gek gesproken.... Waar is hij toch ??
Nico..... mijn lieve recreant .... Wil het lukken met je dagvaarding ?

Nee, waarom ?NicoBorder schreef:Mag ik je adres gegevens?

NicoBorder schreef:Mwaw jij zag hem toch zo graag komen, je hebt een grote mond et cetera. Ben dan gewoon een echte stoere vent en geef even je adres gegevens.

Cleva schreef:Oh god, is hij nu weer met gedingetjes aan het dreigen?
Kneus.

Jij bent echt een idioot. Blij dat ze jou niet naar het buitenland sturen jankerd.NicoBorder schreef:Jonge je bent weer bezig hé met je valse beschuldigingen. Je weet helemaal niet wie ik ben. Oordeel daar dan ook niet over. Ik heb geen gegevens van jou geen mail niks. Je doet super stoer maar je durft niets te geven, je bent zelf de enige echte kneus. Flapdrol je mag over mij denken wat je wil en wat ik doe of vooral wat ik volgens jou niet doe. Maar geloof mij maar Frankie: jij bent echt een grote flapdrol joh en ik ben wie ik ben en ik heb bereikt wat ik zeg.
Niets bereikt beetje met je holmaatjes stoer doen in het buitenland en dan hier in Nederland janken dat het allemaal zo slecht is. Ik kan niet wachten tot de 9e wordt een leuk feestje, pipo.
NicoBorder schreef:Jonge je bent weer bezig hé met je valse beschuldigingen. Je weet helemaal niet wie ik ben. Oordeel daar dan ook niet over. Ik heb geen gegevens van jou geen mail niks. Je doet super stoer maar je durft niets te geven, je bent zelf de enige echte kneus. Flapdrol je mag over mij denken wat je wil en wat ik doe of vooral wat ik volgens jou niet doe. Maar geloof mij maar Frankie: jij bent echt een grote flapdrol joh en ik ben wie ik ben en ik heb bereikt wat ik zeg. In tegenstelling tot jou. Je kan niks helemaal niks. Ik kan je garanderen dat je je studie niet afrond, je bent namelijke een domme debiel (dat is een pleonasme roompje )
Niets bereikt beetje met je holmaatjes stoer doen in het buitenland en dan hier in Nederland janken dat het allemaal zo slecht is. Ik kan niet wachten tot de 9e wordt een leuk feestje, pipo.

Wat een zwakke argumenten. Ook al niet je sterkste punt he? Als je jezelf zo in een hoek hebt geluld kan je niks anders meer dan om je heen slaan. Ik begrijp het wel hoor. Stil maar jochie.NicoBorder schreef:Mensen die meer kunnen als alleen naar orders luisteren gaan doorgaans niet in het leger. Frank kan niks meer dus ja wat moet je dan nog.
NicoBorder schreef:Mensen die meer kunnen als alleen naar orders luisteren gaan doorgaans niet in het leger. Frank kan niks meer dus ja wat moet je dan nog.

Hahahaha, zegt degene die zelf alles liegt om maar vooral niet herkend te worden.NicoBorder schreef:Mag ik je adres gegevens?
Zo'n nicoborderline zou het in het leger inderdaad niet goed doen. Zo onbetrouwbaar als de neten, daar heb je niks aan. En hij kan niks, dat helpt ook al niet.frank1985 schreef:NicoBorder schreef:Mensen die meer kunnen als alleen naar orders luisteren gaan doorgaans niet in het leger. Frank kan niks meer dus ja wat moet je dan nog.
jij hebt een beetje een vreemd beeld van het leger.... Maar ok.
En inderdaad Mit, Je zal zon gek met je mee hebben