Laat het dan wel ff weten.jenny* schreef:ja, die jaM@ri@nne schreef: Reichswald![]()
ben er wel nog nooit geweest, maar daar moet verandering in komen, hahaha

En nu weer ontopic.

Moderator: moderatorteam
M@ri@nne schreef:Ik ben gelukkig niet erg nieuwsgierig......jenny* schreef:We komen dan uit de richting van nijmegen, dus komen helaas niet langs assen, was anders wel goed geweeest, maar helaas![]()
Leuk! Waar wonen jullie?Benthor schreef:Leuk, Bussloo15 minuutjes rijden voor ons.
Dus, hond Benthor, vriendin EstherK en ik (Marco) komen ook
Ongeveer drie kwartier.Teckelgek schreef:Hoe ver zou dat rijden zijn vanuit Soest?
We zijn niet doof hoor. :N:Nic schreef:Hoi allemaal,
Ben weliswaar net nieuw hier, maar zou best mee willen wandelen. Mits er niks tussen komt. Kan ik gelijk wat mensen van dit forum leren kennen.Hoewel ik het vermoeden heb dat ik vorige week zondag daar al een paar mensen heb gezien met de duitse/deense doggen
![]()
Maar goed als mijn planning zo blijft en een nieuwkomer hier op het forum mee mag, dan ga ik graag mee.
Hoi Nic,Nic schreef:Hoi allemaal,
Ben weliswaar net nieuw hier, maar zou best mee willen wandelen. Mits er niks tussen komt. Kan ik gelijk wat mensen van dit forum leren kennen.Hoewel ik het vermoeden heb dat ik vorige week zondag daar al een paar mensen heb gezien met de duitse/deense doggen
![]()
Maar goed als mijn planning zo blijft en een nieuwkomer hier op het forum mee mag, dan ga ik graag mee.
Zo is het beter ja.Nic schreef:@ M@ri@nne, sorry, dacht dat ik de goede tekstgrootte had normaal, maar toch wat verkeerd gedaanIs het zo beter??
![]()
@ Scooby, haha, dacht ik al, zoveel doggen zie je niet en je woont er geloof ik niet echt ver vandaan dus kon bijna niet missen. Heb zelfs nog iemand aangesproken van dat groepje omdat een kameraad van mij ook een dog heeft gehad zwart witte
Dat was ik dan in elk geval niet.Nic schreef:@ Scooby, haha, dacht ik al, zoveel doggen zie je niet en je woont er geloof ik niet echt ver vandaan dus kon bijna niet missen. Heb zelfs nog iemand aangesproken van dat groepje omdat een kameraad van mij ook een dog heeft gehad zwart witte