Hoi Jeanet,Jeanet Stehouwer schreef:Ik zou zorgen dat ik al 1 of 2 dagen van te voren aanwezig bent, dan kan de teef uitrusten, en wennen aan de nieuwe omgeving en de reu,Scooby schreef:Als Vai dat zelf ook wil na zo'n lange reis?Esther8 schreef:We zijn er binnen 9 uurtjes, dus als we vroeg in de ochtend weg gaan, zijn we er rond een uur of 4 en kunnen we nog dekken.
het lijkt mij niet zo leuk voor de teef om na 9 uur rijden ook nog eens gedekt te worden.
Jeanet
Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, ze zijn al meer dan 10x meegeweest op vakantie dus ze is het meer dan gewend. Ze slaapt de hele weg en heeft na de reis energie voor 10. Ook de reu kent ze, ze hebben elkaar 3x ontmoet en lekker met elkaar gespeeld.
Als het nodig is kan er dezelfde dag gedekt worden, is het niet nodig, dan gaan we lekker wandelen in de omgeving en zien we wel wanneer de tijd daar is. Komt helemaal goed.
Onze miep is dus lekker tegendraads met al die voortekenen en laag progesterongehalte
Ga jullie adviezen om af te reizen aannemen en wij gaan donderdag vertrekken, is de testreu morgen wel dol dan vertrekken we morgenavond.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl