Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
10 maart Soesterduinen (13.00)
Moderator: moderatorteam
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Misschien kom ik ook.
Wel afhankelijk van de andere honden die komen of dat samengaat met Kaya (als hele drukke honden of pups komen, dan kom ik niet omdat ik dat risico niet wil nemen omdat Kaya daar niet zo goed tegen kan). Maar die mensen moeten zich natuurlijk wel gerust opgeven als ze willen komen hoor! Niet door mij laten tegenhouden. Ik kijk gewoon op het laatst wie er mee gaan en dan beslis ik of ik mee kan of niet
Wel afhankelijk van de andere honden die komen of dat samengaat met Kaya (als hele drukke honden of pups komen, dan kom ik niet omdat ik dat risico niet wil nemen omdat Kaya daar niet zo goed tegen kan). Maar die mensen moeten zich natuurlijk wel gerust opgeven als ze willen komen hoor! Niet door mij laten tegenhouden. Ik kijk gewoon op het laatst wie er mee gaan en dan beslis ik of ik mee kan of niet

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Jacksel
- Zeer actief
Zou Jamey een probleem zijn voor Kaya? Meestal met groepen kleeft ze aan mn been, maar ze kan soms wat druk zijn...Stang schreef:Misschien kom ik ook.

You'll be in my heart... Always...
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Met 'druk' bedoel ik eigenlijk 'opdringerig'.Jacksel schreef:Zou Jamey een probleem zijn voor Kaya? Meestal met groepen kleeft ze aan mn been, maar ze kan soms wat druk zijn...Stang schreef:Misschien kom ik ook.
Als andere honden rennen en spelen, dat maakt totaal niets uit. Maar als ze om/op haar heen denderen dat pikt ze niet.
Dat zie je dus vaak bij pups die nog niet zo snappen dat dit niet de bedoeling is: die stuiven op haar af en springen om en over haar heen. Dan wordt het gegarandeerd hommeles.
Kaya gaat eigenlijk altijd haar eigen gang gewoon.
Dus als Jamey niet als een waanzinnige dolle op Kaya afstormt, dan is er geen enkel probleem.
Als er honden zijn die dit wel doen, dan ga ik gewoon niet mee

- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
- Maxiem
- Zeer actief
Het wordt een behoorlijk groepje. Ik wacht even af. De grootste groep waarmee we gelopn hebben bestond maar uit drie honden, ik weet niet hoe Max zich gedraagt in een grote(re) groep honden. Het voordeel kan zijn dat het voor Max makkelijker kan zijn even de kat uit de boom te kijken omdat de honden allemaal elkaar hebben. Max wil namelijk wel zelf beslissen of ze meedoet. Het is voor haar niet leuk als ze de hele tijd honden van zich af moet snauwen.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Meestal gaat het prima in de groep als we gewoon gaan lopen. Als we stil gaan staan, zoeken de honden elkaar meer op volgens mij.Maxiem schreef:Het wordt een behoorlijk groepje. Ik wacht even af. De grootste groep waarmee we gelopn hebben bestond maar uit drie honden, ik weet niet hoe Max zich gedraagt in een grote(re) groep honden. Het voordeel kan zijn dat het voor Max makkelijker kan zijn even de kat uit de boom te kijken omdat de honden allemaal elkaar hebben. Max wil namelijk wel zelf beslissen of ze meedoet. Het is voor haar niet leuk als ze de hele tijd honden van zich af moet snauwen.
Er zijn ook nog een aantal mensen die misschien meegaan. Maar je moet zelf maar even kijken. Voor Falco is het ook de eerste keer. Ik heb geen idee hoe hij het doet

Groetjes van Margot en een poot van Falco
Meissie, ik zal je nooit vergeten! Layla 09/11/1989 - 23/04/2003
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Maxiem
- Zeer actief
Ja, ik denk dat als we gewoon doorlopen (los) het wel geod gaat. Maar ik heb het gewoon nog nooit gedaan dus ik heb geen idee.Margot/Falco schreef:Meestal gaat het prima in de groep als we gewoon gaan lopen. Als we stil gaan staan, zoeken de honden elkaar meer op volgens mij.Maxiem schreef:Het wordt een behoorlijk groepje. Ik wacht even af. De grootste groep waarmee we gelopn hebben bestond maar uit drie honden, ik weet niet hoe Max zich gedraagt in een grote(re) groep honden. Het voordeel kan zijn dat het voor Max makkelijker kan zijn even de kat uit de boom te kijken omdat de honden allemaal elkaar hebben. Max wil namelijk wel zelf beslissen of ze meedoet. Het is voor haar niet leuk als ze de hele tijd honden van zich af moet snauwen.
Er zijn ook nog een aantal mensen die misschien meegaan. Maar je moet zelf maar even kijken. Voor Falco is het ook de eerste keer. Ik heb geen idee hoe hij het doet
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Lijkt me ook leuk om eens mee tewandelen...heb de datum al in de agenda gezet.
Nog wel onder voorbehoud hoor, als het tekoud is of tehard waait dan gaan we niet mee omdat het voor Samara dan afzien is.
Zoals ik nu het lijstje zie verwacht ik geen problemen, Tys is erg braaf in een grote groep, hij kan alleen niet tegen puppen die opdringerig zijn...maar zo tezien gaat er geen mee.
Mocht dat wel het geval zijn geef het maar ff door dan blijven wij lekker thuis.
Jacqueline
Nog wel onder voorbehoud hoor, als het tekoud is of tehard waait dan gaan we niet mee omdat het voor Samara dan afzien is.
Zoals ik nu het lijstje zie verwacht ik geen problemen, Tys is erg braaf in een grote groep, hij kan alleen niet tegen puppen die opdringerig zijn...maar zo tezien gaat er geen mee.
Mocht dat wel het geval zijn geef het maar ff door dan blijven wij lekker thuis.
Jacqueline
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Sorry, dat had ik wel ff uit moeten leggen. Maar inderdaad Caroline heeft helemaal gelijk. Ria is mijn vrouw. En Yla is een Rottweilerteefje van bijna 3 jaar. Yla is heel makkelijk met echt ALLE honden, groot, klein, reu teef,...het maakt haar niet uit...Stang schreef:Ria is zijn vrouwMargot/Falco schreef:Ik schrijf je erbij.thom schreef:Misschien komen Ria en Yla ook wel...
Wie is Ria?![]()
En Yla is voor zover ik weet een hele makkelijke lieve hond
( THX, Caroline...

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Ok, tnx voor de opheldering... ik ben er ff uit geweest....thom schreef:Sorry, dat had ik wel ff uit moeten leggen. Maar inderdaad Caroline heeft helemaal gelijk. Ria is mijn vrouw. En Yla is een Rottweilerteefje van bijna 3 jaar. Yla is heel makkelijk met echt ALLE honden, groot, klein, reu teef,...het maakt haar niet uit...Stang schreef:Ria is zijn vrouwMargot/Falco schreef:Ik schrijf je erbij.thom schreef:Misschien komen Ria en Yla ook wel...
Wie is Ria?![]()
En Yla is voor zover ik weet een hele makkelijke lieve hond
( THX, Caroline...)

- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Ok, is genoteerd!jacq1970 schreef:Ja ik wil Samara ook mee nemen en die zal niet de hele wandeling loslopen maar de grooste gedeelte aan de riem, ik neem aan dat er geen honden zijn die haar lastig vallen omdat ze aan de lijn loopt??
Als ik ga wandelen gaan ze uiteraard beide mee.
Jacqueline

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker