Haha, ik zegen met je mee.amiwoods schreef:ze heeft goede contracties gehad met de koppeling dus dat zit wel goed. altijd effe 3 weken afwachten, ik kijk ze er nu gewoon in en heb haar gezegend voor nestje van 5 tevenEsther80 schreef:Spannend!!! We gaan duimen dat het inmiddels goed aan het zwemmen isamiwoods schreef:mijn teefje is na vandaag hopelijk ook in blijde verwachting![]()
vandaag heeft mijn eigen reu mijn teef op dag 12 succesvol gedekt ze hebben ongeveer 30 minuten gekoppelt gestaan. ging heel relaxed, maar ze kennen elkaar natuurlijk ook goed.
voor dit teefje nu 6 jaar wordt dit het 3de en laatste nest werd iedere keer op dag 12 gedekt en gaf 3x een nest van 5 pups. ik ben benieuwd of ze het dit keer anders doet.![]()
ze liggen nu beiden uitgeteld te slapen.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Bij ons lopen de voorspellingen uiteen van 6 tot 16 pups. De eigenaar van de reu gaat voor 16 pups
Ik ga zelf voor 11 pups, dan hebben we alle pupmensen tevreden en een extra pupje.
Gemiddeld krijgt een Ridgeback 9 tot 10 pups, er zijn zelfs nesten van 15+ bekend en het komt niet heel zelden voor. OEF!!
Groetjes,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl