Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Pak-de-bal schreef:
Martijn schreef:Gelul.
Het is al zo vaak gebeurt dat iemand kwaad weggaat en evrvolgens weer onder dezelfde naam terugkomt.
Dat jij snel tot liegen vervalt is jouw ding, niet menselijk in het algemeen
.

Liegen? Nee, dit is de waarheid !
En hoezo gel*l? Jij bent toch ook met hangende pootjes teruggekomen?
Jij bent toen gebanned, ik niet eens :smile2:
Maar ondertussen heb ik wel begrepen, dat de sfWaarom blijf je niet gewoon weg als de sfeer zo slecht is?
Kijk, dit is nou wer zo'n stom antwoord, schreven ze dat ook naar jou, toen?
Dacht het wel.
Wil je nou beweren dat jij niet hebt gelogen? :denken:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Pak-de-bal schreef: Gelukkig zijn er nieuwe, zoals jij, gekomen, en kom jij goed over, bedankt. :ok:
Volgens mij was Twinkeltje ook al moderator toen het Bauke-verhaal speelde hoor. :wink:
Er zijn er zeer recent pas 2 gestopt met het moderatorschap en hiervoor hebben we 2 nieuwe gekregen.

Verder kan ik er met mijn pet echt niet bij dat iemand eerst weggaat bij dit forum, en dan later onder een andere naam weer terugkomt, en vervolgens stelselmatig ontkent zichzelf te zijn als mensen er rechtstreeks naar vragen. Ik vind het een knap staaltje detective-werk trouwens, zelf lees ik denk ik veel oppervlakkiger en zou dus niet geschikt zijn om Sherlock Holmes te worden, maar ze hadden dus toch gelijk. En uiteindelijk geef je dat dan maar toe, omdat je eigenlijk niet anders kunt. Ondertussen heb je weer zeer veel kritiek op dit forum, maar blijft toch komen. Ik snap dat eerlijk gezegd niet. :19:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ik was toen je als bauke hier was ook al modje ja als ik zeg dat je je zelf moet blijven wil dat nog niet zeggen dat ik het dan gellijk met de dingen eens bent die je zegt :pffff:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Pak-de-bal schreef:Ik wil, dat gewoon iedreen leuk met iedreen op kan schieten, en als je iets opschrijft en je krijgt van bv "een Marion" een antwoord:
"jij weet niets van honden" , nou, dat doet pijn , weet je? :19:
Schiet op zeg. Welkom in de grote mensenwereld. Ik schat je kynologische kennis niet heel hoog in nee, net zoals die van mezelf trouwens. Maar dat weet ik ook van mezelf, en dus ga ik anderen niet adviseren. Ik kan rustig zeggen dat wàt ik weet van honden, ik o.a. hier op het forum heb geleerd.

En als mensen hier zeiden dat je niet preventief kúnt ontwormen, dan luisterde ik daar naar. Dan ging ik me erin verdiepen, en dan kwam ik erachter dat ze gelijk hadden. En pompte ik mijn hond dus niet meer standaard vol met ontwormingsmiddel.

Dus ik zou zeggen, zet die bokkepruik en sikkebok af en leer van de kennis die hier zit!
Marion.

Moet je je onderschrift niet nog even aanpassen? Staat zo sneu dat je hond nog steeds Bijke wordt genoemd :denken:
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Het blijkt dat iedreen , die nieuw is, wel onder vuur heeft gestaan, maar die schreven blijkbaar niets meer terug ,
en is het uit gegaan als een nachtkaars
ach, is dat zo, niks van gemerkt overigens.

Als jij zonodig met een frisse start wilt beginnen en je hebt ballen, zeg je sorry (indien nodig) en kom je onder je eigen naam terug, niet huichelachtig onder een andere naam terugkomen. Dat stinkt nl. Daar houden veel mensen niet van. Nu heb je de naam dat je jokt om het maar netjes te zeggen. Daar zou ik niet blij mee zijn.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Pak-de-bal schreef:ik heb het nooit willen schrijven, omdat ik wist hóe er gereageerd zou worden. :pffff: :evil:
Maar gelukkig niet door iedreen, klasse ! :ok:

Het was de makkelijkste weg, om een andere naam te kiezen, als je daarvoor bent weggegaan, omdat ik de sfeer waardeloos vond, ,
Dat is logisch, toch? :wink:

Zouden jullie ook doen, als je even daarvoor nog verkondigd had, hier nooit meer terug te willen komen.
Maar ondertussen heb ik wel begrepen, dat de sfeer door sommigen, nog altijd beneden peil is, , blijkbaar is hier tòch niets meer aan te doen. :19:
Onder welke naam dan ook :smile:
Dus kom ik maar gewoon als Bauke weer terug.
Borst vooruit schouders naar achter,en gewoon jezelf zijn :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Jacky schreef:
Het blijkt dat iedreen , die nieuw is, wel onder vuur heeft gestaan, maar die schreven blijkbaar niets meer terug ,
.
Afbeeldingik doe nog wel zo me best en je merkt het niet eensAfbeelding
Afbeelding
idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door idorh »

pepie schreef: Borsten vooruit :ok:
Geld dat ook Twinkel.
Gr Bertus.
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

dat geld voor iedereen ,ook mannen :pffff:

maar pak-de-bal welkom ,toch vind ik bauke beter bij je passen
vind ik :mrgreen:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
twinkeltje
moderator

ik vind pinokio veel leuker als naam :pffff:
Afbeelding
idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door idorh »

boemerang schreef:dat geld voor iedereen ,ook mannen :pffff:

Van mijn ballen blijft ze mooi af.
Gr Bertus.
boemerang
Zeer actief

idorh schreef:
boemerang schreef:dat geld voor iedereen ,ook mannen :pffff:

Van mijn ballen blijft ze mooi af.
Gr Bertus.
pak de bal NU :mrgreen:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

twinkeltje schreef:ik vind pinokio veel leuker als naam :pffff:
:smile: Ze was gewoon bang hoe er gereageerd werd,dus heeft ze de weg van de minste weerstand gekozen,Gewoon opnieuw beginnen :ok:
Afbeelding
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Jacky schreef:
En waar haal je die info vandaan? Dat iedereen onder vuur heeft gestaan?
heb je dat aan iedereen gevraagd? Dan heb je er, denk ik per ongeluk, een paar over geslagen want ik heb er ook niks van gemerkt.
Er is volgens mij al meerdere keren gezegd en gevraagd of je alsjeblieft voor jezelf wilt praten. Bij deze, praat alsjeblieft voor jezelf.
Afbeelding

Made by Spriet
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

Het blijkt dat iedreen , die nieuw is, wel onder vuur heeft gestaan,
hmzzz ik ben nieuw hier en ik heb niet onder vuur gelegen ( gaat dat dan nog gebeuren?? :denken:
Mijn motto: Blijf jezelf.. er zijn al anderen genoeg
oke.. op internet gebruik ik ten alle tijden een pseudoniem, maar da's wel altijd Muis.. :mrgreen:
:cheer: :cheer: :cheer:
boemerang
Zeer actief

bauke nieuwe kansen , nieuwe ronde
maar wees gewoon je zelf :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Muis.. schreef:
Het blijkt dat iedreen , die nieuw is, wel onder vuur heeft gestaan,
hmzzz ik ben nieuw hier en ik heb niet onder vuur gelegen ( gaat dat dan nog gebeuren?? :denken:
Mijn motto: Blijf jezelf.. er zijn al anderen genoeg
oke.. op internet gebruik ik ten alle tijden een pseudoniem, maar da's wel altijd Muis.. :mrgreen:
:cheer: :cheer: :cheer:
Cheryl87 schreef:
Jacky schreef:
En waar haal je die info vandaan? Dat iedereen onder vuur heeft gestaan?
heb je dat aan iedereen gevraagd? Dan heb je er, denk ik per ongeluk, een paar over geslagen want ik heb er ook niks van gemerkt.
Er is volgens mij al meerdere keren gezegd en gevraagd of je alsjeblieft voor jezelf wilt praten. Bij deze, praat alsjeblieft voor jezelf.
goed dat jullie dat eff melden door al die comotie zijn we jullie helemaal vergeten en is al het vuur naar baukje gelopen nou jullie krijgen ook je doop hoor
:pffff: Afbeelding
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Weet je bauke, het kan me eigenlijk helemaal geen ene ruk schelen dat je teruggekomen bent met een andere naam en dat je hebt gelogen omdat je bang was dat je anders afgeblaft zou worden.. Iedereen maakt fouten.
Alleen waar ik me stront aan irriteer is dat je steeds doet alsof je vanalles en nog wat over honden weet..

Ik zal je eerlijk vertellen ik weet ook geen snars van honden..
Ik weet meer dan de gemiddelde hondeneigennaar denk ik? maar lang niet zo veel als de gemiddelde hondeneigennaar hier op het forum. En het heeft ook helemaal geen zin om het dan tegen hen kennis op te nemen..
Wat je beter kan doen is je snaffel es houden en gewoon lezen...

En wat heb je nu gecreert dan.. iemand die doet alsof die persoon beter weet, maar vaak in de fout loopt EN iemand die liegt en doet alsof die een ander persoon is..
Waarom wees je inderdaad gewoon niet lekker jezelf..
Lees lekker mee, reageer als je wil.. maar weet wel dat ALS je adviseerd je dat ook met wijsheid doet..

verder tsjah welcome back?
Tzou zonde zijn als je neer meer mee zou lezen.. Want het hondenforum bevat toch zoveel info..
Afbeelding
Muis..
Zeer actief
Contacteer:

goed dat jullie dat eff melden door al die comotie zijn we jullie helemaal vergeten en is al het vuur naar baukje gelopen nou jullie krijgen ook je doop hoor
pffff
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Muis.. op 26 mei 2007 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
twinkeltje
moderator

Muis.. schreef:Afbeelding
:smile: :smile: oke jij bend er klaar mee
Afbeelding
Muis..
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:
Muis.. schreef:Afbeelding
:smile: :smile: oke jij bend er klaar mee
:smile: :smile: :smile: whahaha ik was hem nog ff aan het veranderen ( was vergeten de tekst te quoten) is er al een reactie op :smile: :smile:
Pepie
Zeer actief

minhie schreef:Weet je bauke, het kan me eigenlijk helemaal geen ene ruk schelen dat je teruggekomen bent met een andere naam en dat je hebt gelogen omdat je bang was dat je anders afgeblaft zou worden.. Iedereen maakt fouten.
Alleen waar ik me stront aan irriteer is dat je steeds doet alsof je vanalles en nog wat over honden weet..

Ik zal je eerlijk vertellen ik weet ook geen snars van honden..
Ik weet meer dan de gemiddelde hondeneigennaar denk ik? maar lang niet zo veel als de gemiddelde hondeneigennaar hier op het forum. En het heeft ook helemaal geen zin om het dan tegen hen kennis op te nemen..
Wat je beter kan doen is je snaffel es houden en gewoon lezen...

En wat heb je nu gecreert dan.. iemand die doet alsof die persoon beter weet, maar vaak in de fout loopt EN iemand die liegt en doet alsof die een ander persoon is..
Waarom wees je inderdaad gewoon niet lekker jezelf..
Lees lekker mee, reageer als je wil.. maar weet wel dat ALS je adviseerd je dat ook met wijsheid doet..

verder tsjah welcome back?
Tzou zonde zijn als je neer meer mee zou lezen.. Want het hondenforum bevat toch zoveel info..
Jij moet jezelf niet onderschatten.,ook jouw kennis en ervaring doen er toe.Net als die van pak de bal,al is het alleen maar voor de leermomenten :mrgreen: (grappie)Iedereen hier is met zijn hond bezig en de ene manier van opvoeden past beter bij je dan de andere :19: Klakkeloos iets aannemen moet je nooit doen :neenee:
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

pepie schreef: Jij moet jezelf niet onderschatten.,ook jouw kennis en ervaring doen er toe.Net als die van pak de bal,al is het alleen maar voor de leermomenten :mrgreen: (grappie)Iedereen hier is met zijn hond bezig en de ene manier van opvoeden past beter bij je dan de andere :19: Klakkeloos iets aannemen moet je nooit doen :neenee:
heh daar heb je ook gelijk in, maar met gewoon lezen bedoel ik niet dat je het meteen aan moet nemen..Bovendien wordt er bij vele topics vaker en door verschillende mensen gereageerd..
En tuurlijk kan je gewoon lekker reageren en doen, maar wel met wijsheid..:mrgreen:
Afbeelding
Marion.

pepie schreef:Klakkeloos iets aannemen moet je nooit doen :neenee:
Klakkeloos niet. Maar iets aannemen van een ander, staat wat minder eigenwijs en zelfoverschattend.
Pepie
Zeer actief

minhie schreef:
pepie schreef: Jij moet jezelf niet onderschatten.,ook jouw kennis en ervaring doen er toe.Net als die van pak de bal,al is het alleen maar voor de leermomenten :mrgreen: (grappie)Iedereen hier is met zijn hond bezig en de ene manier van opvoeden past beter bij je dan de andere :19: Klakkeloos iets aannemen moet je nooit doen :neenee:
heh daar heb je ook gelijk in, maar met gewoon lezen bedoel ik niet dat je het meteen aan moet nemen..Bovendien wordt er bij vele topics vaker en door verschillende mensen gereageerd..
En tuurlijk kan je gewoon lekker reageren en doen, maar wel met wijsheid..:mrgreen:
wat is wijsheid? :19:
Afbeelding
Marion.

pepie schreef:wat is wijsheid? :19:
Als je er al mee begint dat dat niet alles is wat jijzelf in pacht hebt, dan ben je al een stukje op de goede weg,
Bordertje
Actief

Ongelezen bericht door Bordertje »

Pak-de-bal schreef: Maar ondertussen heb ik wel begrepen, dat de sfeer door sommigen, nog altijd beneden peil is, , blijkbaar is hier tòch niets meer aan te doen. :19:
Ik ben ook nieuw hier,en vraag me af waar jij het haalt dat de sfeer hier niet goed is :denken: ben iedere dag als ik van m'n werk kom blij als ik even wat kan lezen en af en toe 's reageren :cheer: :blah: Je leert hier iedere dag dingen bij -uit ervaringen en kennis-van anderen! En dat kan onze woefsels alleen maar ten goede komen :ok: Ik vind het forum top :ok: En voelde me als nieuweling niet onder vuur liggen,integendeel!
He looks into my eyes. I see devotion and trust,in the eyes of my best friend: the DOG, which I love so much......
boemerang
Zeer actief

Marion. schreef:
pepie schreef:wat is wijsheid? :19:
Als je er al mee begint dat dat niet alles is wat jijzelf in pacht hebt, dan ben je al een stukje op de goede weg,
wijsheid komt met de jaren ,niet iedereen kan het goed verwoorden
ook ik heb hier best wel wat op gestoken
maar ook dingen gelezen van moet dat zo :denken:
Afbeelding
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

Bordertje schreef:
Ik ben ook nieuw hier,en vraag me af waar jij het haalt dat de sfeer hier niet goed is :denken: ben iedere dag als ik van m'n werk kom blij als ik even wat kan lezen en af en toe 's reageren :cheer: :blah: Je leert hier iedere dag dingen bij -uit ervaringen en kennis-van anderen! En dat kan onze woefsels alleen maar ten goede komen :ok: Ik vind het forum top :ok: En voelde me als nieuweling niet onder vuur liggen,integendeel!
zie je er zijn ook blije nieuwe forumers :cheer: :cheer:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”