crazyjanita schreef:daarom deed ik dus

omdat dit verhaaltje nou de zoveelste keer is ik noem mijn hond zoals ik wil en dat moet de rest ook gewoon lekker gaan doen gelukkig dat heel veel mensen hem aan de kop wel herkennen als jr nu heb ik der wel genoeg over gezegt weer ga niet nog een keer weer de zoveelste topic discussie voeren
en hoe vaak hebben velen en ik niet geroepen naar je: HEEL VEEL MENSEN WETEN NIET WAT EEN JACK RUSSELL NU PRECIES IN HOUD
Dus als ze het op straat zeggen dat het een JR is zeg dan dat dat niet is!!! Dit niet om jou hond de grond in te stampen, daar is het veel te leuk voor. Maar wel om de mensen op straat tenminste eens een normaal goed beeld te geven. Een kruising hebben is toch leuk?? Waarom moet het percé een JR zijn??
Ga jou nooit snappen, echt niet. En discussies hierover voeren is zeker onzinnig, maar zolang jij en anderen van deze uitspraken blijven doen moeten we die discussies wel blijven voeren. Gewoon voor het beeld wat de JR wel behoort te hebben en om nog niet meer mensen te laten denken dat de JR wel bestaat.
Trouwens: nu je hier schijnbaar nog wel lees (heb nog niet aangegeven van niet zoals bij discussies

. mag ik nu eens de stamboom zien van jou hond of zijn/haar ouders??? Die had je toch zei je?? ben wel heel erg benieuwd. Geloof namelijk nooit dat die er is, want deze zijn nergens erkent (of moet een goede JR zijn waar een tekkel op heeft gezeten

)