Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kasteel Groeneveld, zondag 1 Juli
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- IngridV
- Vaste gebruiker
Ik houd deze wandeling al even in de gaten en wil graag mee met Mex (kooikerhondje). Ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan, maar kijk eerst even wat voor honden er meegaan.
Ben met 2 wandelingen meegeweest en dat ging er goed en ik vond het erg leuk.
De helft van de honden kent Mex al en met de andere honden, Dirk, Daan, Bo, Reina en Moya kom ik even kennismaken met Mex aan de lijn.
Mex kan er namelijk niet tegen als er een hond hem overmeesterd of opjaagd. Hij gaat dan gelijk in de verdediging en hapt naar die hond. De andere keren ging het goed en voor Mex is dat een goede ervaring.
Alleen ben ik altijd wat angstig als Mex dit doet bij een grotere hond dat hij niet `opgegeten `wordt.
Als iemand nu zegt nou je kan beter niet met Mex komen dan ga ik het gewoon weer een keer bij een andere wandeling proberen.
Mocht ik komen hoe laat begint de wandeling en waar spreken we af.
Houden jullie ook eerst de honden aan de lijn.
De helft van de honden kent Mex al en met de andere honden, Dirk, Daan, Bo, Reina en Moya kom ik even kennismaken met Mex aan de lijn.
Mex kan er namelijk niet tegen als er een hond hem overmeesterd of opjaagd. Hij gaat dan gelijk in de verdediging en hapt naar die hond. De andere keren ging het goed en voor Mex is dat een goede ervaring.
Alleen ben ik altijd wat angstig als Mex dit doet bij een grotere hond dat hij niet `opgegeten `wordt.
Als iemand nu zegt nou je kan beter niet met Mex komen dan ga ik het gewoon weer een keer bij een andere wandeling proberen.
Laatst gewijzigd door IngridV op 27 jun 2007 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,Ingrid en Mex.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Met Reina (herderteefje) zal je geen problemen hebben, zij is al vaker meegeweest met kooikers en dat gaat uitstekend, zij kan heel goed haar spel aanpassen en is erg speelsIngridV schreef:Ik houd deze wandeling al even in de gaten en wil graag mee met Mex (kooikerhondje). Ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan, maar kijk eerst even wat voor honden er meegaan.
Mex kan er namelijk niet tegen als er een hond hem overmeesterd. Hij gaat dan gelijk in de verdediging en hapt naar die hond. De andere keren ging het goed en voor Mex is dat een goede ervaring.

- IngridV
- Vaste gebruiker
Hallo Alma,
Bedankt voor je berichtje. Fijn om dit van te voren te weten.
Mex is vaak bang van herders. Hij is een keer achterna gezeten door een herderreu en dan heeft veel indruk gemaakt. Nu zorgt hij dat ze uit zijn buurt blijven. Dus voor hem is het heel goed om een aardig en niet op hem gericht herderteefje tegen te komen.
En als ze elkaar eerst aan de lijn ontmoeten dan ziet hij al dat het niet eng is.
Bedankt voor je berichtje. Fijn om dit van te voren te weten.
Mex is vaak bang van herders. Hij is een keer achterna gezeten door een herderreu en dan heeft veel indruk gemaakt. Nu zorgt hij dat ze uit zijn buurt blijven. Dus voor hem is het heel goed om een aardig en niet op hem gericht herderteefje tegen te komen.
En als ze elkaar eerst aan de lijn ontmoeten dan ziet hij al dat het niet eng is.
Groetjes,Ingrid en Mex.

Wat ons betreft een goede tijdLeane schreef:Even een tijd. In het begin bericht heb ik tussen elf en twaalf gezet. Elf uur verzamelen en dan half 12 lopen ? dan hebben we een beetje speling als er iemand wat later is

@Ingrid: volgens mij kun je rustig mee met Mex, gezellig

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Jeannettebo
- Zeer actief
ik denk dat het wel moet gaan, bo wil alleen spelenof gaat zijn eigen gang.IngridV schreef:Ik houd deze wandeling al even in de gaten en wil graag mee met Mex (kooikerhondje). Ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan, maar kijk eerst even wat voor honden er meegaan.
hij heeft het alleen niet zo op erg dominante honden zeker als ze al bij voorbaat lopen te grommen

- IngridV
- Vaste gebruiker
Hallo Jeanette,
Is Bo een reu of een teefje?
Als we ze eerst met elkaar laten kennismaken aan de riem dan gaat het vast goedkomen. Met retrievers heeft Mex meestal na een eerste ontmoeting niet zoveel moeite, zolang ze maar niet achter hem aan gaan jakkeren.
Bedankt voor je reactie.
Verder ben ik nu 2 keer bij Kasteel Groeneveld geweest. Verdwalen gaat haast niet volgens mij. Je kan er blijven lopen, maar je ziet altijd het kasteel weer terug. Enkele weken terug daar nog een wandeling gemaakt.
Dus met Cor en mij moet het goed komen.
Ariane ook weer leuk om Mick en Jagger te zien. Jagger zou wel gegroeid zijn. Ben benieuwd.
Als we ze eerst met elkaar laten kennismaken aan de riem dan gaat het vast goedkomen. Met retrievers heeft Mex meestal na een eerste ontmoeting niet zoveel moeite, zolang ze maar niet achter hem aan gaan jakkeren.
Bedankt voor je reactie.
Verder ben ik nu 2 keer bij Kasteel Groeneveld geweest. Verdwalen gaat haast niet volgens mij. Je kan er blijven lopen, maar je ziet altijd het kasteel weer terug. Enkele weken terug daar nog een wandeling gemaakt.
Ariane ook weer leuk om Mick en Jagger te zien. Jagger zou wel gegroeid zijn. Ben benieuwd.
Groetjes,Ingrid en Mex.

- Moya
- Vaste gebruiker
Moya gaat in principe vooral haar eigen gang (vooral als ik een tennisbal bij de hand heb). Alleen is ze aan de lijn niet altijd even vriendelijk. Ik hou haar gewoon goed vast, kunnen ze kennismaken en dat gaat het zeker goed als we eenmaal lopen.
Maak je geen zorgen, ze is wel groot en zwart, maar heeft nog nooit een hond(je) opgegeten!!!!
Maak je geen zorgen, ze is wel groot en zwart, maar heeft nog nooit een hond(je) opgegeten!!!!

- Jeannettebo
- Zeer actief
bo is een reuIngridV schreef:Hallo Jeanette,
Bedankt voor je reactie.
zeker als hij los is gaat hij zijn eigen gang wel even snuffelen natuurlijk

ik ben ook met oudjaar mee gegaan met de forumwandeling dat was ook geen probleem

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- IngridV
- Vaste gebruiker
Hallo Moya, Dirk en Bo,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik weet dan tenminste wat ik kan verwachten.
Groot en zwart kan Mex bang van zijn, maar een teefje is wel aantrekkelijk. Dus dit komt wel goed.
Puppies vindt Mex erg leuk. Hij speelt er graag mee.
En na kennisgemaakt te hebben met Bo geloof ik ook dat het goed gaat. Zeker als Bo zijn eigen ding gaat doen of lekker gaat spelen met de andere honden. En het kan ook nog zo zijn dat Mex hem geweldig vindt.
In ieder geval bedankt voor jullie begrip.
Ik vind het nog wel spannend, maar heb er wel zin in.
Zeker na mijn vorige ervaringen, toen ging ik helemaal blij weg van die wandelingen.
Bedankt voor jullie reactie.
Ik weet dan tenminste wat ik kan verwachten.
Groot en zwart kan Mex bang van zijn, maar een teefje is wel aantrekkelijk. Dus dit komt wel goed.
Puppies vindt Mex erg leuk. Hij speelt er graag mee.
En na kennisgemaakt te hebben met Bo geloof ik ook dat het goed gaat. Zeker als Bo zijn eigen ding gaat doen of lekker gaat spelen met de andere honden. En het kan ook nog zo zijn dat Mex hem geweldig vindt.
In ieder geval bedankt voor jullie begrip.
Ik vind het nog wel spannend, maar heb er wel zin in.
Zeker na mijn vorige ervaringen, toen ging ik helemaal blij weg van die wandelingen.
Groetjes,Ingrid en Mex.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Leane schreef:Kom je gewoon met de wagen richting BaarnHutsje schreef:Ik hou nog even een slag om de arm. Er is zaterdag wat tussen gekomen dus die dag ben ik dan al kwijt en als het heel mooi weer is wil ik Myrthe aanspannen en Kiefer voor het eerst op de wagen meenemen.

Maar mooi weer zondag

Anders Jes, tot de 14e

- IngridV
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
Hallo.Mag ik ook mee?Ben hele tijd afwezig geweest vanwege nare familie omstandigheden(vader is met spoed geopereerd,gelukkig goed af gelopen en nu gezond en wel weer thuis)daardoor ook helemaal vergeten voor vorige week af te melden....Sorry!Maar zou nu graag komen,alleen met tess en die is lief voor alles!Al zijn grote stoere reuen Favoriet 

He he kunnen Tess en Xavier eindelijk eens spelen!schumie schreef:Hallo.Mag ik ook mee?Ben hele tijd afwezig geweest vanwege nare familie omstandigheden(vader is met spoed geopereerd,gelukkig goed af gelopen en nu gezond en wel weer thuis)daardoor ook helemaal vergeten voor vorige week af te melden....Sorry!Maar zou nu graag komen,alleen met tess en die is lief voor alles!Al zijn grote stoere reuen Favoriet
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- IngridV
- Vaste gebruiker
Ik en Mex komen zeker. Leuk om weer een wandeling te maken met verschillende honden. Vindt het nog steeds een beetje spannend, maar wel een goed gevoel bij.
Morgen komt er ook nog een wandelvriendin met haar dol-dwaze bruine labrador teef van 2 jaar mee. Haar naam is Sammie en de wandelvriendin heet Ellen.
Tot morgen op de parkeerplaats.
Morgen komt er ook nog een wandelvriendin met haar dol-dwaze bruine labrador teef van 2 jaar mee. Haar naam is Sammie en de wandelvriendin heet Ellen.
Tot morgen op de parkeerplaats.
Groetjes,Ingrid en Mex.