Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marion. schreef:Ik wil niet meedoen met Agility, ook niet met de workshop. Maar ik wil wel de omgeving van Marc en Martijn zien, en ik wil ook meewandelen en bbq'en. Mag dat ook
Tuurlijk! Je moet zeker komen Alsof Cleo of Dapper mee kan doen hahaha
Cleo zal me aankijken en wegrennen achter de meerkoetjes aan en Dapper zal een klein beetje moeilijk doen met alle reutjes op zijn veldje
Marion. schreef:Ik wil niet meedoen met Agility, ook niet met de workshop. Maar ik wil wel de omgeving van Marc en Martijn zien, en ik wil ook meewandelen en bbq'en. Mag dat ook
Cleo zal me aankijken en wegrennen achter de meerkoetjes aan en Dapper zal een klein beetje moeilijk doen met alle reutjes op zijn veldje
zeg, jij gaat ook gewoon proberen met Cleo hoor, als ik daar wellicht sta te kutten met mijn jack terror, ga jij daar ook maar staan kutten..
MARC_S schreef:Tuurlijk! Je moet zeker komen Alsof Cleo of Dapper mee kan doen hahaha
Oké leuk! Moet ik even de agenda checken voor de bbq, en de uiterste datum wanneer je je daarvoor moet opgeven.
(anders was ik wel stiekem gekomen want ik weet de weg, en dan had ik gewoon net gedaan alsof ik op 3 november erg veel behoefte had aan zwemmen in natuurwater )
zeg, jij gaat ook gewoon proberen met Cleo hoor, als ik daar wellicht sta te kutten met mijn jack terror, ga jij daar ook maar staan kutten..
Precies, ook de mannen gaan gewoon hun best doen op het veldje om interessanter te zijn dan de meerkoetjes en de andere reuen
MARC_S schreef:Tuurlijk! Je moet zeker komen Alsof Cleo of Dapper mee kan doen hahaha
Oké leuk! Moet ik even de agenda checken voor de bbq, en de uiterste datum wanneer je je daarvoor moet opgeven.
(anders was ik wel stiekem gekomen want ik weet de weg, en dan had ik gewoon net gedaan alsof ik op 3 november erg veel behoefte had aan zwemmen in natuurwater )
Was je dan in je badpak om ons huis gaan lopen onder het mom van ik ga zwemmen?
jammer 3 november moet ik werken. Hoe laat begint de BBQ? Die kan ik waarschijnlijk wel halen als ik stinkend naar paard mag komen. Ik denk niet dat een collega wilt ruilen aangezien we de dag erna de jaarlijkse wedstrijd hebben.
Weet niet of Sita dan al zo ver is om een heel parcour te lopen. Zijn pas begonnen. Maar goed iemand moet laatste worden
Jip kan ook niet veel hoor. Parcoursjes doen wij ook nog niet echt met de training. Ik zie het maar als een goede gelegenheid om vast te oefenen met allemaal honden er omheen enzo
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Wat een leuk initiatief!
Jammer dat het een week verschoven is, want wij hebben dat weekend ook de kinderen van Ron hier en samen met die 2 van mij weet ik niet waar ik die dan zou moeten parkeren.
Yèti schreef:Is de locatie makelijk met openbaar vervoer te bereiken?
Nee. Dat moet je niet willen want dat kost je uuuuuren.
Alleen de bus van Nijmegen naar Ewijk is al een ramp
Ik ga even afwachten hoe het met Shibby en z'n reactie op water gaat. Als dat allemaal goed gaat, wil ik misschien wel gezellig mee wandelen en kijken bij de behendigheid.
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Helaas, pindakaas, dan komen wij niet.
Het leek me zo leuk om aan die workshop mee te doen, om te kijken of Yèti agility leuk vindt, omdat ik erover denk dat met haar te gaan doen.
Helaas, pindakaas, dan komen wij niet.
Het leek me zo leuk om aan die workshop mee te doen, om te kijken of Yèti agility leuk vindt, omdat ik erover denk dat met haar te gaan doen.
kun je niet met iemand (deels) meerijden?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Wat een leuk idee! Wij willen ook meedoen, met de 'wedstrijd' de wandeling én de BBQ (twee personen).
Tobi is bang van de slurf en snapt nog niks van de paaltjes dus ik sluit aan bij Yvette en Linda .
Voor de mensen die meegaan: laat het ajb even per pb weten als je een beetje degelijke agilitytoestellen hebt of kunt lenen/huren. Ik heb wel een adres waar ik wat toestellen kan huren, maar het is een flink eind rijden voor me (heen en terug 2 uur).
Ik heb zelf drie hoogtesprongen en een band. Marye heeft paaltjes, twee hoogtesprongen en een ringen-set. En in het pakket van Martijn zit een korte tunnel en een pauzevak (als alternatief voor de tafel) die in het parcours kunnen.
Ik wil graag nog minimaal twee hoogtesprongen erbij, een tunnel, nummerbordjes (die kan ik ook zelf maken) en het liefst ook een breedtesprong.