Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mij maakt het niet uit .. ik vind op zondag ook prima. Alleen van 4 januari tot 24 januari word voor mij wat lastig omdat Caro dan in Indonesie zit, en ik zelf ook nog allemaal plannen heb dan ... maar tot zover moet ieder weekend wel lukken verder.
Alleen ik las dat iemand zij dat het op zondag daar zo ongelofelijk druk is, dus dacht, dan stel ik een zaterdag voor
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Dat was ik... Maar dat is erg weersafhankelijk. Afgelopen zondag heb ik het weer geprobeerd op zondagmiddag met mooi weer. Was weer erg druk. Lijkt mij dan niet heel handig om met een grote groep te gaan lopen.
Zondagochtend rond 11 uur is het beduidend rustiger. Dat kan ook nog een optie zijn.
Ik kan de 29e niet. De 22e, 23e en de 30e kan ik ook.
Welke datum gaat het worden en hoe laat?
Ik denk niet dat het voor ons gaat lukken, maar als het de 22ste is rond 10.30 uur dan kan het wel, want we hebben om 15 uur een trouwfeest in Overveen. De 29ste gaan we op skivakantie in Zwitserland.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Jammer van de afvallers... maar wat mij betreft blijft de wandeling gewoon staan.
Tot zover heb ik op het lijstje:
Caro & Puchu
Bianca & Storm
Pax-Dracona
Jeannettebo & Bo
Kiki78 & Daan
P!nki & Mowan, Lune en misschien Elmo.
Bekkie & Teun
Longfields O.V.B.
Laatst gewijzigd door Suuz! op 26 dec 2007 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeannettebo schreef:ik kan voor alsnog zowel de 22e als de 29e
hoe is bo met andere reuen?
vorige keer met soestduinen was hij er ook bij, met de nazomerwandeling.
vanmiddag heeft hij met een volle duitse herder reu gespeld die was 2,5 jaar en bo is 2 jaar goed dus naar mijn idee.
hij reageerd alleen als de ander lelijk doet, maar dan ook alleen op de rug leggen