dank u, niks aan toe te voegen.alm@ schreef:Charles is lief hoor maar ik heb het niet zo op suffe sullendoe mij maar een hond met pit. Dus nee, geen Deerhound hier.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zou je ooit een Deerhound aan willen schaffen?
Moderator: moderatorteam
-
estelle
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Marion.
-
Marion.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Marion.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
kangalfan
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik heb het over een pakwerkerMarion. schreef:Met jouw formaat wordt dat wat lastig jaalm@ schreef:Hoe is zijn beet? Beetje volNanna schreef:Marion. schreef:Poserende honden hoef ik ook al niet. Ik zie ze liever lekker uit hun bol gaan
Het kan allemaal verzorgd worden hoorJe zal het als pakwerker maar op je afgestormd krijgen :N:
![]()
![]()

-
bri
- Zeer actief
nanna, ik kan volmondig ja antwoorden, alhoewel ik de ierse wolfshond mooier vind in zijn uiterlijk.
Ik heb deze grote stille vriendelijke reuzen altijd al geweldig gevonden, maar qua formaat en onderhoud (lees:enorm veel eten en met een beetje pech veeel dierenarts kosten) zit het er voor ons nog niet in,
Op de winner hebben mijn vriend en ik echter met een aantal fokkers van ierse wolfshonden en deerhouds gesproken en sindsdien wakkert het vuurtje maar aan.
We zijn allebei verliefd geworden!!
Helaas kunnen wij zo'n grote hond nu niet waardig huisvesten, al hebben we wel voldoende uitloopmogelijkheden, maar we hebben nu al 2 honden waar we druk genoeg mee zijn,
Dus wie weet is dat vuurtje over een jaar of wat nog steeds heftig aan het branden.
Maar ik geniet altijd van je foto's van charles (en van kleine wim) en ik vind het ook altijd leuk om te lezen wat je over deerhounds schrijft
Ik heb deze grote stille vriendelijke reuzen altijd al geweldig gevonden, maar qua formaat en onderhoud (lees:enorm veel eten en met een beetje pech veeel dierenarts kosten) zit het er voor ons nog niet in,
Op de winner hebben mijn vriend en ik echter met een aantal fokkers van ierse wolfshonden en deerhouds gesproken en sindsdien wakkert het vuurtje maar aan.
We zijn allebei verliefd geworden!!
Helaas kunnen wij zo'n grote hond nu niet waardig huisvesten, al hebben we wel voldoende uitloopmogelijkheden, maar we hebben nu al 2 honden waar we druk genoeg mee zijn,
Dus wie weet is dat vuurtje over een jaar of wat nog steeds heftig aan het branden.
Maar ik geniet altijd van je foto's van charles (en van kleine wim) en ik vind het ook altijd leuk om te lezen wat je over deerhounds schrijft
De weg is lang als je blijft struikelen
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
-
Lemuria
-
Marion.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik krijg Wile E Coyote-visioenenMarion. schreef:Ik sta als een huis. Laat maar grijpen met zo'n beschermend pakmarian* schreef:Met het jouwe en mijne niet dan?Marion. schreef:Met jouw formaat wordt dat wat lastig ja![]()
![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Jacqueline.
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik geniet van de foto's van Charles, en vooral van het contrast met je andere honden. Maar ik vind hem niet mooi (verhoudingen kloppen volgens mij niet: kop te klein).
Als ik moet kiezen tussen een kangal en een deerhound: dan onmiddellijk een deerhound: dat dan weer wel
Verder vind ik een standaard tekkel groot genoeg
Als ik moet kiezen tussen een kangal en een deerhound: dan onmiddellijk een deerhound: dat dan weer wel
Verder vind ik een standaard tekkel groot genoeg
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
tineke
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
JIJ vind ze mischien niet leuk, ik wel en nanna dus ook, en zo ws nog wel meer mensen, ik plaats genoeg actie foto's van mijn honden en zo nu en dan poseer foto's en gelukkig mag dat.. jij hoeft die niet leuk te vinden, jou goed recht. ik vind bv goldens in het water wat saai worden, verzin eens wat andersMarion. schreef:Maar waarom dwing je ze dan toch tot die poseerfoto'sNanna schreef:Marion. schreef:Poserende honden hoef ik ook al niet. Ik zie ze liever lekker uit hun bol gaan
Het kan allemaal verzorgd worden hoor![]()
Die zijn toch gewoon niet leuk
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
alm@ schreef:Ik heb het over een pakwerkerMarion. schreef:Met jouw formaat wordt dat wat lastig jaalm@ schreef:Hoe is zijn beet? Beetje volNanna schreef:
Het kan allemaal verzorgd worden hoorJe zal het als pakwerker maar op je afgestormd krijgen :N:
![]()
![]()
ik zou het graag eens willen zien, Sir Charles op de IPO-training, manscherp, hoog in drift
dan krijg ik toch valse kangal visioenen hoor :N:
- langehond1
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- langehond1
- Zeer actief
Nee. De definitie die de Engelsen hanteren voor een lurcher is een kruising tussen een windhond en een ander type hond, collie, terrier, herder...bij kruisingen tussen de windhonden onderling noemen ze ze "longdogs". Maar de termen worden ook door elkaar gebruikt...de honden op de Lurchermania dvds zijn meestal longdogs met veel saluki. En als je een greyhound-collie kruist met een grey en weer met grey en dan keer whippet is het dan een lurcher of een longdog?
L
L
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
lurchers vind ik ook geweldig.
kijk maar in mijn onderschrift daar staat er 1.
ik vind een deerhound net te groot omdat ik toch de behendigheid in wil en ik zie met nog niet gaan met zo'n grote hond.
kijk maar in mijn onderschrift daar staat er 1.
ik vind een deerhound net te groot omdat ik toch de behendigheid in wil en ik zie met nog niet gaan met zo'n grote hond.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
- langehond1
- Zeer actief
Een volbloed deerhound is ook niet slecht maar ik zou wel op zoek gaan naar een working strain...de deerhounds die ik ken zijn echt te groot voor hard core acceleratie en voortdurend beschadigd...maar als ik ergens anders zou wonen en meer kracht nodig had...het is ook maar net welke hond op je pad komt...
L
L
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer: