Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vetbedden op maat?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Flip
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flip »

Bianca_Storm schreef:
Flip schreef:Is zelf iets maken geen optie?

Weet natuurlijk niet of jij of iemand in je omgeving handig is met de naaimachine, maar dat zou wat kunnen zijn.

Een lap anti-slip kopen (bij bouwmarkten hangen vaak rollen voor de badkamer) en een goede stof op de markt.

Dat aan elkaar vastnaaien, een rand er omheen die beide lagen bedekt en klaar.
Flip dit is een perfecte tip voor op mijn autoachterbank :J:
Haha, ik kan zelf helemaal niet naaien, dus weet niet of het uberhaupt uitvoerbaar is.
Maar theoretisch leek het me wel mogelijk :mrgreen: .
Groetjes Marjolijn en Flip
Afbeelding
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

Onze werpkist is 1,20 bij 1,20. Ik heb verschrikkelijk lopen zoeken naar de juiste maat. Bij www.hb.dierenshop.nl kan je vetbedden op maat kopen, de rol die zij gebruiken is 1,50 breed. De lengte kan je vaak zelf bepalen. Een vriendin van mij heeft de maat 1,25 bij 1,25 bij hem besteld. Zelf heb ik vetbedden besteld van 1,50 bij 1,50 en ik snij ze zelf even op maat.
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

jip007 schreef:
Inge O schreef:
jip007 schreef:je kan ook deze nemen , ze maken ze ook op maat , natte lap met ontsmettings spul er over en klaar :wink:
http://www.leewsicht.com/nylonfex.htm
maar dit lijkt me niet zo warm aanvoelen, iig niet zoals wol of fleece :denken: .
ik heb geen idee hoe het aanvoelt , maar ze hebben ook nog andere soorten.
Ze hadden ze ook van 'teddy'- stof, die had ik, lekker groot, en toen paste die van mij weer niet in de wasmachine. :denken:
Maar ze maakt alles op maat voor je, ook als je een afwijkende maat wilt moet je gewoon even bellen.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”