Ow en misschien kan ik wel een extra hondje voor je regelen hahaha, zit te twijfelen of ik die van mijn moeder mee neem...
Klein wit mormeltje hahaha
Moderator: moderatorteam
Dat vind ik wel een goed ideeRory schreef:Als je wilt kan ik je wel oppikken, misschien wel net zo gezellig![]()
Ow en misschien kan ik wel een extra hondje voor je regelen hahaha, zit te twijfelen of ik die van mijn moeder mee neem...
Klein wit mormeltje hahaha
Tuuuuurlijk hahaha, dan raad ik je alleen wel aan om achterin te gaan zitten aangezien Mike inmiddels behoorlijk groot is geworden :N:saffie schreef:OkeeRory schreef:Denk wel dat ik dan al wakker ben hihihi.
Saffie, dan sta ik tegen half tien klaar op de afgesproken plek of misschein nog iets eerder, stuur je een sms als ik er (bijna) ben![]()
Mag ik Mike op schoot?
mocht ie willen dat hij een witte herder was.Rory schreef:Woopy is ook een witte herder?estelle schreef:Zoals het nu eruit ziet komen er alleen reuen, dan neem ik Hera mee en Woopy misschien ook nog.
Ik hou Hera gewoon aan de lijn en mocht het toch niet goed gaan maak ik rechtsomkeert.
Gewoon meenemen dus
Baileys is ook niet de makkelijksteestelle schreef:mocht ie willen dat hij een witte herder was.Rory schreef:Woopy is ook een witte herder?estelle schreef:Zoals het nu eruit ziet komen er alleen reuen, dan neem ik Hera mee en Woopy misschien ook nog.
Ik hou Hera gewoon aan de lijn en mocht het toch niet goed gaan maak ik rechtsomkeert.
Gewoon meenemen dus![]()
Woopy is een gewone vuilnisbak uit Roemenie. En niet zo schattig als dat hij eruit ziet, zoals geen van mn honden.![]()