Pak-de-bal schreef:Full Monty schreef:Pak-de-bal schreef:het is heel onnatuurlijk en erg koud voor ze in de winter.en dat ik zo niet mooi vind, staat natuurlijk op zich zelf.
( ik zie liever een flatcaot dan een naakte hond)
de wereld draait gelukkig niet rond jou:) Dan neem jij toch een behaarde, nemen anderen wel een leuke naakthond. Je weet niet eens waar je over praat. Mijn honden hebben het helemaal niet koud in de winter, worden naakt geboren en gaan naakt weer dood dus zijn super natuurlijk. De fabeltjes mogen ze van mij ook wel eens elimineren.
Vooroordelen ook en domme opmerkingen helemaal:)
maar wel door mensen gemanipuleerd, je zal toch niet willen beweren, dat een wolf naakt is.?
( moesten die hondjes niet het bed alvast warmmaken, nou dan maar zonder die haren in mijn bed)
Bonnie@ Ja, ik heb een pestbui vandaag. Het is maar goed dat het geen live discussie is want ik denk dat ik dan was gaan gooien op meppen

)) Mag wel een keertje toch ?
PdB, lees jij eigenlijk wel eens een antwoord van iemand ?
Ik heb je al een hele tijd geleden uitgelegd hoe het zit met naakthonden. Ongeveer een half jaar gelden toen je het ook nodig vond om je onzin te verkondigen.
Voor de laatste keer.
Een naakthond en dan iig de hele naakte is geen door de mensen gecreëerd ras.
Deze honden zijn het resultaat van een mutatie zo'n 3000 jr geleden die in die omgeving veel voordelen had.
De honden kregen geen last van vlooien en ander ongedierte waardoor ze minder snel ziek werden en bovendien door de mensen ook in de hutten gehouden konden gaan worden.
De huid voelt veel warmer aan dan van een hond met haar en ze werden dan ook gebruikt voor het verwarmen van mens en slaapplaats.
De Indianen waren zij behulpzaam met de jacht en ze werden ook al echt als gezelschapsdier gehouden.
Voor het geval het je nog niet opgevallen was, een Peruaanse/Mexicaanse naakthond heeft staande oren, lange benen en een wolfachtige schedel net als een Wolf. En jouw Stabij ?