Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maartje schreef:Ik vond het een leuke wedstrijd.
Voor mij was het mijn eerste wedstrijd. Ik heb gelopen met mijn heidewachtel Tess in de A-klasse en met mijn stabij Imke in de debutanten. Tess heeft geweldig gelopen. Een raakvak fout en een keer (door mijn haast) een verkeerde hindernis. Imke heeft bij het spel laten zien dat ze het kan en bij de rest dat we nog wat moeten trainen Beide honden werden eerste in hun klasse met het spel
*Anita* schreef:
Viel mij bij de eerste sprongfoto op.
Die ging toevallig wel goed omdat ik riep voordat hij neerkwam, maar hij was inderdaad van plan naar het verkeerde toestel te gaan
Het is moeilijk om via een foto te oordelen maar ik denk als je net iets eerder gewisseld had dat Bram al meteen naar de goed kant was gesprongen. Dus naar links ipv rechtdoor. Levert je ook iets tijdwinst op.
Is makkelijk praten zo hoor want ik weet hoe moeilijk dat soms is
Als ik te snel wissel, gaat hij op de rem, daar moet ik dus een midden in vinden
Hier kun je ook nog even lachen. M'n mond staat nog op 'go' (start dus), ik ren rechtdoor naar de tunnel zonder naar Bram te kijken en je ziet al waar Bram naartoe gaat
waarom zet je hem dan niet schuin bij de start met de kop naar het goed toestel toe. En kun je niet op afstand starten zodat jij al in de goede richting staat?
Als ik naar de springrichting kijk heeft ze Bram niet schuin voor de sprong gezet of niet schuin genoeg
Zou ik in dergelijke situatie inderdaad altijd doen. Afstand start of niet. De hond kijkt dan al naar het goede toestel.
Maartje schreef:Ik vond het een leuke wedstrijd.
Voor mij was het mijn eerste wedstrijd. Ik heb gelopen met mijn heidewachtel Tess in de A-klasse en met mijn stabij Imke in de debutanten. Tess heeft geweldig gelopen. Een raakvak fout en een keer (door mijn haast) een verkeerde hindernis. Imke heeft bij het spel laten zien dat ze het kan en bij de rest dat we nog wat moeten trainen Beide honden werden eerste in hun klasse met het spel
Dit ben jij toch?
Ja dat klopt. Wat leuk. We hebben zelf geen foto's gemaakt. Dank je wel!
Zoek stok! schreef:
Die ging toevallig wel goed omdat ik riep voordat hij neerkwam, maar hij was inderdaad van plan naar het verkeerde toestel te gaan
Het is moeilijk om via een foto te oordelen maar ik denk als je net iets eerder gewisseld had dat Bram al meteen naar de goed kant was gesprongen. Dus naar links ipv rechtdoor. Levert je ook iets tijdwinst op.
Is makkelijk praten zo hoor want ik weet hoe moeilijk dat soms is
Als ik te snel wissel, gaat hij op de rem, daar moet ik dus een midden in vinden
Hier kun je ook nog even lachen. M'n mond staat nog op 'go' (start dus), ik ren rechtdoor naar de tunnel zonder naar Bram te kijken en je ziet al waar Bram naartoe gaat
waarom zet je hem dan niet schuin bij de start met de kop naar het goed toestel toe. En kun je niet op afstand starten zodat jij al in de goede richting staat?
De foto vertekent. De eerste hoogtesprong en de tunnel staan namelijk recht achter elkaar.
Maar hij wilde linksaf omdat daar de palen staan. Ik had inderdaad wel verder weg moeten gaan staan.
Zoek stok! schreef:Hier kun je ook nog even lachen. M'n mond staat nog op 'go' (start dus), ik ren rechtdoor naar de tunnel zonder naar Bram te kijken en je ziet al waar Bram naartoe gaat
Het past ook wel een beetje bij 'm, dit soort dingen
estelle schreef:
In augustus ga ik ook beginnen met behendigheid. :N:
Leuk! Met welke hond?
Ik wilde eerst met Woopy want die is ontiegelijk snel en wendbaar maar dat wordt lastig omdat hij ten eerste er vandoor kan gaan op zo'n veld tijdens zo'n wedstrijd. En omdat hij mensen kan bijten en daar zitten die trainers niet zo op te wachten als ze me in het begin moeten helpen.
Dus nu met Hera die is ook snel en wendbaar hoor maar lang niet zoals Woopy.
Ik ben de 15e ook in Amersfoort, dus dan kan ik jullie in "real life" zien springen en rennen! Ik kom daar met Luka voor een sportfit keuring (Drs Mouwen is er dan ook) en natuurlijk om eens lekker rond te kijken op zo'n wedstrijd ter voorbereiding voor als we zelf ooit eens mee gaan doen.